Akel'den
"Cinayetin işlendiği saatte nerede ve ne yapıyordunuz?"
Beni ters psikoloji ile tuzağa düşürmeye çalışıyorlardı ama hesaba katmadıkları bir şey vardı...
Benim zekâm.
"Cinayetin işlendiği saati bilmiyorum."
Polisler birbirine baktı ve tekrar bana döndüler.
Ne sandın-
"Beliz Ersöz'ü tanıyor musunuz?"
"Hayır tanımıyorum. Tarif edebilir misiniz?"
"1.67 boyunda, sarışın, sarı saçları olan,
ela gözlü biri.Benim denizden kurtardığım kızı tarif ediyordu. Onlara söylemeli miydim?
"Evet, bu kızı gördüm."
"Nerede ve nasıl?!"
"Denizden çıkarken görmüştüm."
"Peki nereye gittiğini gördünüz mü?"
"Evet, ormanın içine gitti."
"Uçurumdan düştüğünü gördünüz mü?"
"Hayır, söylediğim gibi sadece denizden çıkıp, ormana gittiğini gördüm."
"Emin mis-"
"Bir kızın, birinden kaçarken uçurumdan aşağı düştüğünü gördüm ama düşmedi. Büyük ihtimalle üstündeki bir şey kayalıklara takıldı. Uçurumun başında siyah giyinmiş kapşonlu bir kız duruyordu.
"O kızı tarif edebilir misiniz?"
"Önden yüzüne rüzgar vurduğu için kısa bir süreliğine de olsa kapşonu açılmıştı.
Sarı saçları olduğunu gördüm.
Beyaz bir teni vardı.""Peki Beliz Ersöz'ün uçurumdan düştüğünü gördünüz mü?"
"Hayır orayı görmedim ama tahminimce düşmüş. Çünkü takıldığı yer kurtulamayacağı kadar aşağıdaydı.
"Anladım. Teşekkür ederiz, çıkabilirsiniz"
Kafa sallayıp dışarı çıktım. O kızı söylemeyi miydim bilmiyorum ama tek bildiğim şey kendimi bu olaydan kurtarmamdı.
Çağan'dan
Kız neredeysen herşeyi anlatmıştı. O çıktıktan sonra biz de çıktık odadan. Leya yanına gitti ve konuştu.
"Teşekkür ederiz, çok yardımcı oldun."
Leya burukça gülümsedi. Kız da zorla gülümseyip konuştu.
"Umarım arkadaşınızı bulursunuz..."
Dedi ve çıkışa doğru yürüdü.
O yürürken saçları da havalanıyordu. Giderken kokusu gelmişti burnuma.
Lavanta gibi kokuyordu. Kokusu beni sarhoş etmeye yetmişti.Kızı gram sevmemiştim, çok gıcık biriydi.
Ne de olsa güzel olması aptal olduğu gerçeğini değiştirmiyor öyle değil mi?
___________________________________________________
Bu bölüm kardeslerimayber ve AvisDizi tarafından yazılmıştır.
~Elif Asya
~Zeynep
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yorgun Savaşçı / Cenk Ahriman
FanfictionAteş bacayı sardıktan sonra, kaçsan ne fayda...