17. Bölüm

168 21 2
                                    

" Ne olduğunu bana söylemek ister misin?" Diye sordu Dina. Adamın düşünceli hali genç kadının endişelendirmişti. Mahzenden çıkıp kulübeye döndüklerinden sonra akşam yemeklerini birlikte sessizlik içinde yediler. 

" Dina... Artık gitme zamanın geldi." Dedi Maxwell. Kadının biten şarap bardağını doldurdu ve " Artık senin gerçek aşkın olacamayacağımın farkındayım. Senin gerçek aşkın tarih, sen o eski şeylerin tümüne hayranlık duyuyorsun ama bana değil." dedi. Dina şarap kadehine uzandı ve bir yudum aldıktan sona gözlerini kapadı. Üzümün mayhoş tadı dilini yalayıp geçerken gülümsüyordu. 

" Seni almaya gelecekler." Dediğinde Dina gözlerini yavaşça arayayıp adama baktı. " Tanrı nasıl isterse." diye mırıldandı. " Tanrıyı oynamayı seviyorsun değil mi?" Dedi adama. 

" Gece yarısı burada olurlar." Dedi ardından Maxwell. 

" Güzel." Dedi genç kadın. Bardağını masaya  bırakırken adamın yüzünü izlemeye koyuldu. Göz göze geçen uzun dakikalar ardından Maxwell " İlk kez..." Dedi ve ardından sustu. Maxwell masayı toplarken Dina sandalyesinde arkasına yaslandı ve sessizce zamanı takip etti. Adamın masayı silişini ardından tabakları odadan çıkarışını... 

" Yatağına geç." Dina adamın emrini uydu. Yatağın ortasına oturdu. Ayak bileğinin saran soğuk demirin ürpertisi hızla geçti. Maxwell odadaki kitapları, çiçekleri ve Dina için getirdiği her şeyi tek tek götürürken sadece izledi. Maxwell son kez çıkıp ardından kapıyı kilitlediğinde oda karanlığa büründü. Ardında ardında eklenen 60 saniyeler... Son bulmayacak gibiydi. Sen duymuyordu. Odanın sen geçirmediğini biliyordu. Ne giden birinin sesi ne de gelen birinin sesi. Takip eden sayılar birbirine karışırken gözleri yavaşça kapandı. 

***

İçinde bulunduğu sonsuzluk, insan sesleriyle son buldu. Üzerine doğru tutulan ışığı kesmek için ellerini yüzüne siper etti Dina. 

" Onu bulduk." Dedi içeriye girenlerden biri. 

" Geriye çekilip duvara sokulmak istediğine ayağındaki zincir mani oldu." Kadın polisin ışığı bedeninde gezinip ayak bileğinde oyalandı.

" Kayıp şahıs ayağından bağlı. İtfahiye ve ilk yardım ekiplerini aşağıya gönderin." diyerek telsizden konuştu. 

" Artık buradayız. Korkmana gerek yok." Küçük zindanın kurtuluşunu beklerken uyuya kalmıştı.

***

" Doktorların cinsel taciz ile ilgili araştırma yapmasına ve örnek almasına izin vermedi. Ağır bir sinir krizi geçirdi. Doktor Depp zorlamanın çok daha büyük bir travmaya neden olacağı söylüyor. Şuan kimseyle görüşemeyecek. Ailesi de bekliyor." Dedi arkadaşı. Benjamin odanın kapısının önünde bekleyen polislere selam verdi. Bay ve Bayan Osmanoğlu kendisini sadece selamladı. Doktor kadının odasından çıktığında herkes ayaklandı. Dosyanın yeni sorumlusu Ajan Malcam Rass ortağıyla birlikte doktorun karşısına dikildi.

" Sağlığı bulunduğu zorlu koşullara karşın iyi ama psikolojik boyutun daha zorlayıcı olacağını  söyleyebilirim. Hemşire ve doktorların kendisine dokunmasına izin vermediği için sakinleştirici verildi. Gerekli kliniklerden uzman doktorların kendisini muayene edecek. Psikiyatri kliniği ile birlikte çalışacağız. En önemlisi bu. Sürekli olarak. Yüzünü hatırlamıyorum. Diye saklıyor." Dedi doktor.

" Kızımı... " Dedi Eppie.

" Onu görmeniz için erken." Dedi doktor. Malcom, acılı annenin elini tuttu ve" Bu iş daha fazla uzamayacak inanın. En kısa sürede Dina' ya bunu yaşatan katili adalete teslim edeceğiz efendim." Dedi. Benjamin adamı fazla dramatik buldu. Teselli cümlelerinin ardından kapıdaki polislerle konuşup Benjamin'i görmezden gelerek oradan ayrıldı Ross

Uzun Boylu, Esmer AdamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin