Dina bilgisayarın başında çalışmasına odaklanmaya çalıştı ama başarılı olmadı. Dizüstü bilgisayarın ekranını kapadı kapadı. Dirseklerin masanın üzerindeydi ve elleriyle yüzünü ovuşturdu. Martin' in buyurgan tavrı sinirlerini bozmuştu. Kitaplarını ve çalışmalarını evin bir köşesine istifleyip ortalığı topladı.
" Vay canına... Adamın küstahlığına bakın. " Dedi kendi kendine. Eline aldığı kitabın kaldığı sayfayı açtı ve okumaya çalıştı. Tüm dikkati dağılmıştı ve bir türlü sayfanın sonuna gelemiyordu. Kitabı kapadı ve dizindeki battaniyeyi atıp ayağa kalktı. Botlarını giydi ve montunu sırtına geçirip evden çıktı. Martin' nin kapısını yumruklarken sinirle yanaklarının içlerini kemiriyordu. Adam kapıyı açtığında " Konuşmalıyız. " Dedi. Martin bir kaç adım geri çekildi ve kadına " Gel..." Dedi.
" Bir kaç saat önce yaptıklarını anlamdırmaya çalışıyorum ama yok. Cevap bulamadım. Sen neden yaptığını söylemek ister misin? " Diye sordu.
" Bilmem. Kıskandım sanırım. " Dedi Martin. Dina elini hızla başına götürdü ve eli yavaşça anlına çarptı. Abartılı bir alaycılıkla " Tabi ya benim aklıma neden gelmedi bu. " dedi.
" Seni kıskanıyor olmam komik mi? " Diye sordu Martin. Dina adamın sözlerine kızmış olduğunu anladı. Martin birden hiddetlenmişti. Dina kısa bir an sustu ve aklından geçenleri toplamak için bekledi. Ardından Eli hafifçe havaya kalktı ve parmağı adamı işaret etti. " Ben daha önce kimsenin böyle bir reaksiyonu ile karşılaşmadım ama eğer bahsettiğin kıskançlığın sebebi Louise ise şunu söyleyebilirim. Senin baştaki ilgin benim anlam veremediğim hırçınlığa dönüştüğünde Louise arkadaşlığı, uzun zaman sonra bir kadın olarak beni etkiledi. Bunu reddetmiyorum Martin ama senden hoşlandığımı asla inkar etmiyorum. " Dedi.
" Benden hoşlanıyorsun. " Dedi Martin.
" Evet. " Dedi Dina. Genç kadının saklama gereği duymuyordu. Dürüstlüğün en büyük yalan olduğu zamanlarda ailesi tarafından ilke olarak edinmesi dikte edilmişti her zaman. Duygularını saklamak onun için her zaman zordu. Bazen mimikleri, ifadeleri ve hareketleri... Martin' in gözlerindeki fırtına bir an da yerini günlük güneşlik bir havaya bıraktı. Dina kendini bir kaç saniyede adamın kollarında, öpülürken buldu. Martin tanıştığını hiçbir adama benzemiyordu. Baskıcı ve sahiplenici idi. Tutku adamın paçalarından akıyordu.
" Bebeğim bunu baştan söylemeliydin. " Dedi.
***
Odun sobasının yanında, yerde oturuyorlardı. Adamın kollarında, yine adam tarafından okunan kitabı dinliyordu.
" Uykun mu geldi? " Dedi sordu Martin.
" Sayılır. " Dedi genç kadın. Martin kitabı kenara bıraktı ve kollarını kadının bedenine sıkıca sardı. " Burada uyuyabilirsin. " Dediğinde kadının keyifli mırıltılarını duyuldu. Çenesini kadının başına dayamıştı. Uykunun kollarından, dikkatle adamın kollarına taşındığında gözlerini açmakta direniyordu. Sırtı yatağın yumuşak şiltesine değdiğinde gülümsüyordu. Martin tam gülüşünden öptüğünde gözleri hafifçe aralandı. " Uyumaya devam et. " Dedi adam.
" Kıyafetlerimle uyuyamam. " Dedi. Uyku mahmuru yatakta doğrulurken, Martin " Soyunurken sana severek yardım ederim. " dedi. Dina' nın kazağını bedeninden sıyırdı ve ardından eteğinin fermuarını açmak için kadının sırtına doğru uzandı. " Poponu biraz kaldırman gerek. " Dina bir bebek gibi kıyafetlerini çıkaran adam gülmeden edemedi. Kıyafetlerinden kurtulduğunda Martin bedenini süzüp iç geçirmişti ve Dina " Hey! Ne oldu? " Diye sordu.
" Seninle birlikteyken sadece uyuyacak olmak canımı yakacak. " Dedi. Dina' a yanına uzanan adamın bedenine sokuldu. Göğüs göğüse uzanırken, Dina dudaklarıyla adamın adem elmasının üzerinde gezindi. " Bebeğim eğer durmazsan bu gecede uykusuz kalacaksın. " Dedi. Boğazı kurumuş gibi, sesi hırıltılıydı. " Kendimi engel olamadım. Özür dilerim..." Dedi. Martin' in üzerindeki etkilerinden biri buydu. Libidosuna engel olamıyordu. Utancıyla saklamak istediği yüzünü adamın göğsüne sakladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Uzun Boylu, Esmer Adam
Fiksi Umum'Dina, benim adım Dina Osmanoğlu. Türkiye den eğitim için İskoçya' ya gelen Erhan Osmanoğlu ve okulda tanışıp aşık olduğu aşkı Eppie Osmanoğlu' un tek çocuğuyum. İskoçya Milli Müzesinde müdür yardımcısı olabilmek için kolejden beri hiç durmadan çalı...