" Ulu orta kadının birini öperken iyi, ben arkadaşımla dertleşirken uyuya kaldım kötü... Vay canına senin ayrımcı bir pislik olduğunu bilmiyordum. " Dedi kadın. Martin' in hazırda bekleyen cevabı dilinin ucunda kaldı. Dudakları kapandı ve başı önüne doğru eğildi. Kahkaha atmaya başladığında genç kadın sinirden köpürüyordu. Martin poposunu tezgaha yasladı Dina' nın yüzüne bakarak gülmeye devam etti.
" Burada seninle kalmaktansa kurtlar tarafından parçalanarak ölmeyi yeğlerim. " Dedi ve arkasını dönüp kapıya doğru yürümeye başladı.
" Dina dur. " Az önce gülen adamın sesi artık sertti. Dina' yı durdurmak zor olmadı. Kolunu tuttuğunda kadının dengesi kaybolmuştu bir adama doğru sendeledi ve birden kendini onun kollarında buldu. Adam konuşmaya gerek duymadan hızla dudaklarını kadının dudakları birleştirdi. Biri öylesine bir öpücük mü dedi?
===============
Öylesine diyenlerin gözlerini kör, kulakları sağır olmalıydı. Daha önce kimseyi bu kadar çok öpmek istememiş, kimse tarafından şehvette boğulur gibi öpülmemişti. Gerçekliği, içinde bulunduğu zamanın farkındalığını yok edecek kadar iyi hissediyordu kendini. Varlığından şüphe duyduğu erotik hazzı tekrar hissediyordu. Adamın eli hızla boyuna ve oradan memelerine ulaştı. Pijamasının üzerinden büyük elini kapatıp avuçlarını doldururken, bedeni kasıldı. Uyumaya sutyenini çıkarmıştı. Pijamasının üzeri saniyeler sonra yeri buldu. Saniyeler içinde üstü açlık dolu bakışların önünde çıplaklığa kavuştu.
" Bu kadar mükemmel görüneceğini tahmin etmiyordum. " Adamın nefes nefese, boğuk, boğazından patlarcasına çıkan hırıltılı sesiyle mest olmuştu. Elleri tekrar kadının bedenini bulduğunda, evin girişinde dizlerinin üzerindeydiler. Varlığın gerçekliği kaybolup gitmişti. Soğuk sırtı evin ahşap parkesiyle buluşurken adamın kemerini çözmeye çalışıyordu. Elleri taş ağır işliyordu sanki. Beceremeyince adamın elleri bedeninden uzaklaştı.
" Uzun zamandır korunmuyorum. " Dedi Dina. Dikkate değer bir husus. Martin ellerini bedeninden çektiğinde hissettiği soğukluk beynine giden bir kaç siniri harekete geçirmişti. sadece bir kaçını. Martin üzerinden kalktı ve soluk soluğa " Sakin kıpırdama. " diye buyurarak merdivenleri üçer beşer tırmanıp gözden kayboldu. Dina başını yerden kaldırıp kendine baktığında gülmeden edemedi. Yarı çıplaktı ve istekle kıvranıyordu. Adamı beklerken başını yere bıraktı ve alt dudağını dişlerinin arasından yuvarlamaya başladı. Martin elinde bir kutu prezervatifle, kıyafetleri olmadan, baksırı ile geri dönmüştü.
Kedini süzen kadına " Çok sıcaktı..." dedi. Yüzündeki gülüş Dina' nın nefes alışını sekteye uğratmıştı. Kutuyu yere kadının yanına bıraktı ve dizlerinin üzerinde " Poponu kaldır güzelim. " Dedi. Pijama altı ve çamaşırı aynı anda bacaklarından kaydı. Martin kutudan çıkardığı paketi açarken Dina tavanı izliyordu. Birleşmenin nasıl bir his olduğunu hatırlamıyordu. Martin' ı bedenin var olan ışığını kesti. Şimdi gözleri tavan yerine adamın adem elmasının odaklanmıştı.
" Üzgünüm, daha fazla dayanamayacağım. " Dedi Martin. Hızla Dina' ın içine kaydı. İlk an canını acı ile gözlerini yumdu ve elleri destek almak adına adamın pazılarına sarıldı. Bacakları adamın beninde doğru attı. " Devam edecek misin ? Diye sordu Dina.
Adam dişlerinin arasından konuştu. Çenesinden süzülen ter damlası, Dina'ın saçlarına karışırken " Canın yanıyor. Alışmanı bekliyorum. " dedi.
" Devam et. " Dedi Dina. Başla komutu ile birlikte siyah ateşlendi. Daha önce ayak üstü seks yapmamış bir kadın için yaşadığı hızlı birleşme anlaşılamaz geliyordu. İlk kez kendi çabası olamadan orgazma ulaşacak gibiydi. Bedeni sarsılırken kendinden geçmişti. Sürekli adamın adını sayıklıyordu. Gözlerini tekrar açtığında Martin' in çenesini sıktığını görmüştü. " Ahh... Siktirr..." Adamın erkekliğinin seğirdiğini hissediyordu. Birini ilk kez her milimetresine hissetmek, aklını başından almıştı. Bir kaç saniye sonra yerde yan yanaydılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Uzun Boylu, Esmer Adam
General Fiction'Dina, benim adım Dina Osmanoğlu. Türkiye den eğitim için İskoçya' ya gelen Erhan Osmanoğlu ve okulda tanışıp aşık olduğu aşkı Eppie Osmanoğlu' un tek çocuğuyum. İskoçya Milli Müzesinde müdür yardımcısı olabilmek için kolejden beri hiç durmadan çalı...