hs 7

377 22 10
                                    

P.o.v Anna
De volgende dag
Ik sta snel op en loop naar beneden. Ik pak snel wat brood en eet het op met wat hagelslag. Dan doe ik de rest van mijn ochtend dingen en stap op de fiets.
-op school-
Ik loop naar een leeg bankje nadat ik mijn spullen in mijn kluisje heb gelegd. Ik staar naar het school gebouw. Het heeft 2 vleugels en 4 verdiepingen. Heb dadelijk tekenen op 4.5A. Ik sta op en loop het gebouw naar binnen...
-Na school-
Ik loop het gebouw uit richting mijn fiets. 'Hey jij.' Hoor ik achter me. Ik draai me om en zie Jason. 'Hey, jij ook hier op school?' Hij knikt. 'Ik zit in de 2de en jij?' 'De eerste.' Hij lacht. 'Wat?' 'Je bent een brugmug.' Zegt hij half lachend. 'Ha ha ha erg grappig.' Zeg ik chagrijnig. 'Wat is er?' 'Niets, ik moet gaan. Zie je zondag.' Hij zwaait en loopt weg...
-thuis-
Ik loop naar binnen. Er is niemand beneden. 'Mam ben thuis!' Gil ik naar boven. Ik hoor voetstappen op de trap. 'Je moeder is er niet. Ik pas op je.' Fijn heb je hem weer. 'Wat doe jij hier? Kan je niet iemand anders leven verpesten?' Hij zucht. Ik zucht hem na. 'Anna, ik ben je vader. Ik was gek in mijn hoofd toen ik Safier en jou die dingen aan deed. Ik ben nu beter. Geef me een kans.' Ik trap echt niet in die zielige dingen. 'Nooit. Voor mij ben jij dood.' Ik loop naar boven en pak mijn weekend tas. Ik pak mijn pyjama en mijn toilettas met allemaal spulletjes. Ook pak ik mijn beertje en wat kleren. Mama heeft hier zelf voor gezorgd. Ik loop naar de trap. 'Gast kom eens ik wil je iets laten zien.' Ik loop richting Safiers kamer die Nogsteeds niet is opgeruimd. Hij loopt komt de trap op. Ik open de deur. Ik ga op de zelfde plek zitten als de plek waar hij me voor het eerst sloeg. Ik voel de pijn in mijn gezicht nog. 'Herken je deze kamer nog?' Zijn gezicht betrekt. 'Safiers kamer...'

Nieuw deel. Wat vinden jullie? Vote, share, comment, folow.

pijn! (voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu