hs 40

262 19 7
                                    

-thuis-

Ik open de deur en loop naar binnen. 'Wie is daar?' Hoor ik mama vragen. 'Ik!' Roep ik. 'Hoor jij niet op school te zijn?' Vraagt papa. Ik zucht en loop de trap op. 'Anna. Waarom ben je niet op school?' Vraagt mama. 'Daarom niet!' Ik hoor dat er iemand aan komt. 'Robert laat haar maar.' 'Nee.' Ik zie hem onderaan de trap. Ik wil door rennen maar papa pakt me vast. 'Laat me los! Ga iemand anders vervelen!' Gil ik naar hem. Hij probeert me naar beneden te trekken. 'Au! Laat los! Ga weg!' Gil ik. 'Laat haar Robert.' Papa laat los. Ik ren door naar boven en gooi de deur met een klap dicht en doe hem op slot. Ik hoor voetstappen op de gang. 'Ga weg.' 'Nou ja, mag ik er niet in zusje.' Safier. Ik open de deur. Hij loopt naar binnen. Ik draai de deur weer op slot en ga op mijn bed zitten. 'Wat ben jij vroeg.' Ik zeg niets. 'Wat is er? Je ziet er down uit en je draagt geen make-up meer.' 'Het is niets.' 'Dat zeg je steeds. Je kunt me alles zeggen Anna.' Ik kijk naar mijn polsen waar de lange trui nog overheen zit. 'Naomi en Daphne hebben water in mijn gezocht gegooid en letterlijk iedereen behalve Jason lachte me uit. Ze noemen me paardenmond en een trut. Alleen omdat ik geen vrienden heb en op ballet zit. En nu dat gedoe met papa allemaal.' Hij trekt me naar zich toe en knuffelt me. 'Is dat alles wat je me moet vertellen?' Ik pak mijn telefoon en laat hem de app van de afgelopen weken zien. 'Waarom? Waarom doen ze je dit aan?' Ik haal mij schouders op. Hij wrijft over mijn rug. 'Niet... doen.' Zeg ik pijnlijk. Hij doet mijn trui omhoog. 'Wat doe je?' Hij wrijft over een paar plekken heen en pakt zijn mobiel. 'Wat doe je?' 'Blijf stil zitten.' Ik hoor een klik. Hij laat mijn trui los. 'Kijk, zo ziet je rug er uit.' Hij laat me een foto op zijn mobiel zien. Ik schrik er best van. Mijn rug is net een schilderij. Niet huidskleur maar blauw paars en rood met allemaal korstjes erop. 'Je moet naar de politie. Dit kan niet zo. Ik weet dat je denkt dat je dood gaat, maar geloof me, ik bescherm je. Asjeblieft Anna. Je gaat kapot. ' 'Nee Safier. Ik kan het niet riskeren.' Hij zucht. 'Dan ga ik.' 'Nee! Nee nee nee nee. Zei ik al nee?' 'Waarom niet. Samen dan?' 'Ik ga wel... morgen.'

Ik ben net thuis van vakantie, als souvenir van vakantie, extra update!!!

Nieuw deel. Wat vinden jullie? Vote, share, comment, folow. Thnx xxxx.

pijn! (voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu