hs 18

274 18 6
                                    

P.o.v Anna
Ik word wakker. Jason is weg. Ik zucht en pak mijn telefoon:
Heey,
Sorry ik moest gaan. Ik zie je morgen op school. Xxxx
Jason ❤
Ik leg mijn telefoon weg. Ik loop naar de bult rommel en haal er een oude spiegel uit. Ik bekijk mijn wang die nog best pijn doet. Er is een klein blauw plekje te zien. Het is vast weg te werken met make-up. Ik kijk op mijn telefoon Hoe laat het is. 01:94. Ik zet mijn wakker om 6 uur en ga weer liggen. Ik val in slaap...
*tring tring*
Ik word wakker en zet mijn telefoon wekker uit. Ik pak mijn tas in en maak me klaar. Als ik klaar ben, klim ik snel naar buiten...
Om 8:10
Er zijn als Veel kinderen. Ik loop naar binnen en stop wat dingen in mijn kluisje (voor de vorm). Ik loop naar buiten en ga in het hoekje van het plein tegen de muur staan. Ik pak mijn telefoon en doe mijn oortjes in. Ik zet wat muziek op. Ik sluit mijn ogen om extra te genieten... Na een tijdje word ik uit mijn gedachten gehaald, door een kus. Ik open mijn ogen en zie Jason. Als onze lippen los komen lach ik naar hem en zet ik mijn muziek uit. 'Heey, wat een verrassing.' Zeg ik. Hij lacht. Ik zie wat popi meiden gemeen en jaloers naar me kijken. 'Je bent best populair of niet?' 'Mwaa.' Zegt hij. 'Nee als je niet populair bent, kijk die meiden niet zo naar me.

pijn! (voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu