De volgende dag
* biep biep biep *
Ik word wakker. Jason zit al recht op in zijn bed. Ik druk mijn gezicht in mijn kussen en doe net of ik de wekker niet hoor. Ik wil niet naar school. We hebben vandaag gym en dat moet dus in korte kleren. 'Wakker word Anna.' Fluistert Jason in mijn oor. Ik schud mijn hoofd. Hij pakt mijn arm. 'Au.' Een pijn schiet door mijn schouder en rug. Ik sta met tegenzin op. Ik maak me klaar en dan gaan we richting school.
Tijdens gym
-in de kleedkamer-
Ik ben de eerste en kleed me snel om. De wonden en blauwe plekken op mijn armen en benen zijn duidelijk te zien. Ik doe mijn make-up goed en loop snel de kleedkamer uit. Ik pak een hockey stick voor de les van vandaag en oefen wat. Ik voel dat de leraar me bekijkt. Ik ga zitten op een van de vele banken en wacht op de andere kinderen die langzaam binnen komen. Waarom moet iedereen weer naar mij kijken? Ik kijk weg van alle kinderen en de les begint. We spelen een hockey wedstrijd. We spelen 2 x 20 minuten. We beginnen. Pijn schiet door mijn benen en rug. Maar de verschrikkelijke hoofdpijn maakt het bijna ondraagelijk. Ik negeer de pijn en speel door. Ik scoor zelfs een keer. Dan hebben we even pauze. Ik ga even rustig zitten. De hoofdpijn word erger en de pijn in mijn rug en benen ook. Na een tijdje beginnen we weer. Ik probeer me te concentreren maar ik begin duizelig te worden. Als we op de helft zitten word het ne te veel. Ik sta even stil en laat mijn hockey stick op de grond vallen. Ik wrijf door mijn ogen. 'Gaat het Anna?' Hoor ik mijn meester vragen. Ik knik. Ik pak mijn stick en wil door gaan maar na een minuut, zie ik weer een waas en word ik duizelig. Ik stop weer. Ik zie zwarte vlekken en dan word alles zwart...
Nieuw deel. Wat vinden jullie? Vote, share, comment, folow. Thnx xxxx.
JE LEEST
pijn! (voltooid)
General FictionIk weet het nog... ik was 6. De eerste slag... vergeet ik nooit meer. Hij was het... papa was het. Hij heeft Safier op mijn 10de vermoord... Toen was ik. van mijn 10 Tot mijn 11, mishandelt... wat als haar vader terug komt? staat hij al haar plannen...