De volgende dag
*tring tring*
Ik word wakker. Het is nog vroeg, ik moet naar dans les. Ik kruip via de rommelberg naar buiten. Ik heb mijn sport spullen in mijn hand en ren richting dans les.
Bij de dans les
Fijn ik ben veel te vroeg. Ik loop naar binnen en kleed me om. Als ik klaar ben ga ik vast naar de dans zaal. Jason komt binnen. Hij lacht naar me. Ik lach terug. 'Hey.' Zegt hij. Hij heeft zijn kleding al aan. 'Hey.' Zeg ik terug. Hij komt naast me zitten. Een warm gevoel gaat door mijn lichaam. Dat is raar. We doen wat opwarmings oefeningen. 'Heb je nog meer wedstrijden gewonnen?' 'Nee, de jongens gaven op omdat hij weg ging.' Zegt hij lachend. 'Ik was niet zo goed.' 'Wel.' Ik ga door met opwarming. Ineens voel ik iets op mijn wang. 'Sorry, dat moest ik doen.' Zegt Jason. Hij staat op. 'Het maakt niet uit.' Zeg ik glimlachend. Hij gaat weer zitten. Ineens stormt de mevrouw binnen. 'Wat zijn jullie vroeg.' Zegt ze. We lachen. 'Anna, je moeder zoekt je.' 'Zeg maar dat ik oké ben.' Zeg ik. Ze knikt en loopt weg. 'Moet je niet eens met haar praten?' Ik schud mijn hoofd. 'Ik vind het erg dat je je zo voelt.' Zegt hij terwijl hij een arm om me heen slaat. 'Het is niets.' Zeg ik terwijl ik zijn arm pak. Ik doe hem omhoog en draai er een rondje onder. Hij lacht en legt een hand om mijn middel terwijl ik rond draai. Ik draai steeds sneller en vaker. Dan stop ik. Ik kijk hem recht in zijn ogen aan. We dansen wat tot er meer kinderen binnen komen. We kletsen wat en daarna oefenen we het zwanenmeer. Het gaat niet zo goed vandaag. Wel goed maar niet super. 'Anna, blijf je concentreren oké?' Ik knik. Ik kleed me om en loop naar buiten. 'Anna wacht!' Hoor ik Jason roepen. Ik draai me om. 'Wat is er?' 'Mag ik een stukje met je mee lopen?' Ik knik. We lopen samen richting school. 'Wil je mee voetballen?' 'Ik kleed me even om oké?' Zeg ik. Ik ga via de put deksel naar de geheime kamer...
Als ik klaar ben heb ik weer het zelfde aan als gisteren. Ik klim de put en we lopen samen naar het park...
Ik de pauze van de wedstrijd
Ik trek mijn T-shirt uit. Jason ook. Ik ga in het gras zitten en drink wat water. Er komen wat jongens bij me zitten. 'Heey, chikkie.' Zegt er een. Ik kijk hem aan. 'Wat?' 'Niets.' Zeg ik kort af. 'Hey, mag ik je naam en nummer?' Zegt hij dan. 'Sorry nee. Ik heb een vriendje.' Zelfs Jason kijkt me verbaast aan. 'Wie dan?' Vraagt hij nieuwsgierig. Ik twijfel of ik het wel moet zeggen, het is niet eens waar. 'Jason.' Zeg ik zelf verzekerd. Jason kijkt me vragend aan. Ik kijk hem aan van: doe-mee-asjeblieft. 'Is dat waar Jason?' Vraagt de jongen. Jason knikt. 'Bewijs het eens.' Zegt hij grijnzend. 'Hoe?' Vraagt Jason. De jongen stoot zijn vriend aan. 'Kus haar op de mond.' Zegt hij met de na druk op mond. Ik kijk Jason aan. Hij loopt op me af. Hij gaat naast me zitten. Hij kijkt me aan met de doen-of-niet blik. Ik knik. Een seconde later voel ik zijn lippen op de mijne en een warm gevoel giert door mijn lijf.Nieuw deel. Wat vinden jullie? Vote, share, comment, folow.
JE LEEST
pijn! (voltooid)
Genel KurguIk weet het nog... ik was 6. De eerste slag... vergeet ik nooit meer. Hij was het... papa was het. Hij heeft Safier op mijn 10de vermoord... Toen was ik. van mijn 10 Tot mijn 11, mishandelt... wat als haar vader terug komt? staat hij al haar plannen...