hs 12

333 21 6
                                    

Ik klim de ladder omhoog en kom op de stoep uit. Ik doe de put deksel weer dicht en loopt door de straat. Niet richting huis, maar richting het park aan de andere kant van school. Het is warm buiten dus er zijn vrij veel mensen in het park. Ze voetballen, wandelen met hun hond, voeren de eendjes of picknicken. Ik zie een leeg bankje en ga erop zitten. Ik kijk naar de voetballers. Veel hebben hun shirt uit en hun six-pack is te zien. Daar kan ik ook uren naar kijken. Ik kijk er tussen of ik iemand ken. Ken ik niet, nope, nee, Jason, nee... wacht wat? Ik kijk nog eens. De jongen met de mooiste six-pack is Jason? Ik sta op en loop wat dichterbij. Ja het is hem echt. 'Hey! Jason!' Schreeuw ik. Hij kijkt me aan en zwaait. 'Wil je mee doen?!' Gilt hij terug. 'Ik kom zo!' Gil ik en ik loop terug naar de put.
In de geheime ruimte
Ik doe mijn shirt uit en doe er een sport topje onder die tot beven mijn middenrif komt. Volgensmij heet het een sport bh. Ik trek een kort broekje aan en doe mijn shirt over mijn sport bh. Dan trek ik sport schoenen aan en ga ik weer maar buiten.
In het park
De voetballers hebben pauze. Ze zitten in het gras en praten wat. Ik loop richting Jason. Sommige voetballers fluiten naar mee. Weer heb ik geen idee waarom. 'Hey, ben ik weer.' Zeg ik en ik ga naast Jason zitten. 'Heey, we kunnen wel iemand in ons team gebruiken.' Ik glimlach. 'We gaan beginnen!' Gilt iemand. Ik trek mijn shirt uit. Jason kijkt me aan. 'Lukt het Jason.' Hij komt uit zijn gedachte. 'Sorry...' Zegt hij. Ik lach en we rennen het veld op...
Na de wedstrijd
Ik geef mijn hele team een high five. We hebben gewonnen! Jason rent op me af en geeft me een knuffel. 'Jij bent blij.' Zeg ik lachend. Hij glimlacht naar me. 'Je hebt leuke vrienden Jason.' 'Jij mag er ook best wezen!' Gilt een jongen naar me. Ik kijk naar de grond. 'Anna, vind je aandacht irritant.' Zegt Jason lachend. 'Nee, ik snap het niet. Dat is het probleem.' Hij geeft me een schouder klopje en loopt weg. 'Jason.' Hij draait zich om. Ik loop op hem af en geef hem een kusje op zijn wang. 'Zie je morgen.' Fluister ik in zijn oor en dan loop ik weg. Terug naar de geheime kamer...

Nieuw deel. Wat vinden jullie? Vote, share, comment, folow.

pijn! (voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu