6.časť- kino

910 72 4
                                    

Ráno som sa zobudila na budík. Už som nespala na zemi ale na posteli. Na zemi spal Maťo. Jemne som ho zobudila.,,Dobre ránko. Ako sa máš??" ,,Nooooo. Môže biť. Brucho ma bolí ako keby som tam mal plamene a hlava ma bolí ako keby som spadol  z  eifellovky. " keď dopovedal tak sa na mňa milo usmial.

Je strašne pekný.,, ideš dnes do školy??" Spýtal sa ma. Ja viem že on nejde ani ja by som nešla keby som vyzerala ako on.,, Neviem. Nechce sa mi ísť. A ty bývaš kde??" Z mojej otazky som vydeka ako mu ide do plaču.,,Bývam kde chcem. Nemám trvale bydlisko. Väčšinou bývam v poľovníckych chatách." Je na ňom vidieť že je mu to ľúto.

Objala som ho.,, A kde máš rodičov??" Už mu vyšla jedna slza.,, Neviem. Nechcú ma. Ja som bol adoptovaný  a keď som sa premenil na vlka tak po mne začali strieľať hoci vedeli že som to ja. Na bruchu mám tú ranu od noža. Vytiahli ho na mňa."

,,Tak to mi je ľúto." Objala som ho. Trochu vzdychol od bolesti. Ja som ho pustila. Až teraz som si všimla že tu nieje Kika.,,Kde je Kika??" ,, Už je dávno v škole." Vyvalila som oči a pozrela na hodinky.

Už bolo jedenásť hodín. To sa mi už neoplatí ísť do školy.,,Tak ideme dnes na lov keď neideš do školy??" ,,Ale neviem či to zvládneš." Nechcela som aby sa mu niečo stalo. Asi ho začínam mať rada. ,,Ja alfa to nezvládnem?? A keby som to nezvládol budeš tam aj ty. S tebou sa cítim bezpečne."

Zamilovane som sa na neho usmiala.,,Tak dobre. Ale budeš tu večer spať." Videla som že ho to zaskočilo.,,Viem vyznelo to trochu divne. Ale neboj sa nebudem nič skúšať." Začali sme sa smiať.,,Ale ja sa bojím aby som niečo neskusil ja.",, Keby si niečo skúsil tak si u mňa skončil."

Povedala som to celkom vážne.,,ja som si iba robil srandu. Niesom ako Lukas. Ja by som ti neublížil." Prišla som k nemu a objala ho.,,Mám ťa rada." Usmiala som sa na neho a išli na lov. Ulovili sme spolu jedného jeleňa. Spolu sme ho zjedli a vybrali sa späť na internát.

Niejako som ho prepašovala do izby.,, Nepôjdeme niekam von?? Myslim celá svorka. Išli by sme do kina." ,,Dobre súhlasím." Pousmiala som sa. Maťo odišiel preč sa obliecť. Ešte mu musím zavolať ohľadom Kiki.,,Ahoj ešte sa chcem spýtať. Môže ísť s nami aj Kika?? Nechcem aby si myslela že ju nemám rada."

,,Dobre môže ísť s nami. Len poviem chalanom nech sa neprekecnú. A hlavne baby. Tak ahoj. Večer o siedmej pred kinom." ,,Ahoj" . Som do neho. Keď prišla Kika povedala som jej že dnes ideme do kina. A nie neberiem tak musela ísť. Pred kino sme prišli medzi poslednými.,,Ahojte. Tak to.to Je Kika. Kika toto sú: Selly,Kelly ony sú dvojičky. Potom tu je Zayn. Kail a Korky sú súrodenci."

V tom prišli k nám aj ostatný. Maťo bol trochu nervózny.,, A toto sú Maťo a Noro. Oni su tiež súrodenci." Keď Kika zbadala Nora začala sa červenať.,,Tak ideme??" Spýtal sa Maťo.Išli sme spolu za nimi a držali sa za ruky.

Tak so zvedavá čo povie. Hoci ja už to viem. :) a viem táto časť je taká. Podľa mňa nudná.

Som čo somWhere stories live. Discover now