13.časť-ruža

634 68 4
                                    

Vrátila som sa na izbu a začala plakať. Hipnotyzovala som mobil aby mi zazvonil , ale nič sa nedialo. Išla som sa osprchovať. Keď mi vyschli vlasy tak som si z nudy začala robiť "účesy".

Jeden sa mi celkom podaril ale to by som nebola ja, keby som ho nezničili. Potom som sa snažila urobiť ho ešte raz ale márne.

Vtom niekto zaklopal na dvere. Ja som hneď vyskočila z postele a otvorila dvere. Bola som celá vysmiata že niekto prišiel. Otvorila som ich a tam stál on.

Bol tam Lukas a v ruke mal ružu.,,Pekný kvet, pre krásnu slečnu." Bol celkom zlatý ale keď si spomeniem ako sa v skutočnosťi správa ku mne, a chce sa mi len dostať pod sukňu tak som mu pred dvermi zatvorila oči.

Zaklopal ešte raz na dvere, a ja ako hlúpa som mu otvorila.,,Lusy nebuď taká. Prišiel som ťa len pozrieť a ty takto."

Tváril sa smutne ale hneď ho to prešlo. Herec by on nemohol byť lebo by sa stále usmieval.,, No tak dobre čo chceš??!"

Trochu som to povedala podráždene lebo tento deň už nemohol byť horší.,, Prišiel som ťa len pozrieť. Počul som čo sa stalo tak som ťa prišiel pozrieť a..."

nestihol to dopovedať a ja som mu skočila do reči.,, a pretiahnuť?? Nie ďakujem nemám záujem." Povedala som to sarkasticky.Chcel niečo povedať ale zazvonil mi mobil a ja som bežala k nemu a dvere som nechala otvorené.

To som spravila chybu, pretože vošiel dnu. Volalo neznáme číslo, ale aj tak som to zdvihla.,,Je pri telefóne Lusy?? Tu je Noro." Bola som prekvapená odkiaľ má moje číslo.,,Nie tu Zuzana Hrašková."

Poveda som to celkom vážne.,, Ha-ha-ha. Veľmi vtipné. Nešla by si von?? Keď máš čas." ,,Dobre stretneme sa pred Hviezdou??" Bol trochu ticho ale na koniec povedal.

,,Čo je to Hviezda??" On to vážne nevie?? Tak to ma prekvapil.,,To je tá reštyka vedľa gymnázia."pomali sme sa dohodli až som zabudla že je tam Lukas.

,,Môžem ísť s vami??" Spýtal sa ma Lukas. Neviem prečo by chcel s nami ísť.,,To myslíš vážne?? Prečo si dnes taký milý??" Tváril sa akoby sa urazil.,,Ja som milí.vždy iba si si to nevšimla."

Usmial sa pri tom.,,Tak ja neviem. Môžeš ísť ale nebudeš na mňa nič skúšať! Rozumieme si??" On iba prikoval a ja som sa išla pripraviť.

Išla som sa obliecť do kúpelne pretože v "mojej" izbe bol bol Lukas.Pripravila som sa a vyrazili sme. Videla som že ho niečo trápi.,,Vtedy si mi neodpovedal prečo si taký milí."

,,Lebo mi záleží na Maťo. Bojím sa o neho. Moja mama je doktorka v tej nemocnici a povedala mi o tom čo sa stalo.

Hovorila že ak by sa ešte trochu nadýchal toho vzduchu tak zomrie." Bolo mi to čudné prečo mu na ňom záležalo. Vtom som dostala veľkú chuť sa prebehnúť ako vlk. Ale nemohla som.,,Prečo ťa trápi Maťo?"

Táto časť je trochu kratšia ale musím sa priznať že sa mi nechcelo písať. Ak chcete venovanie tak píšte a keď sa vam to páčilo tak dajte vote. Aloha :) a ďakujem že za viac než 310 pozretí :)

SHUSI

Som čo somDonde viven las historias. Descúbrelo ahora