11.časť- čo tu robí??

633 66 4
                                    

Ráno som sa zobudila na niečie chrápanie. Chcela som hodiť na Kiku vankúš ale nespala na posteli. Pozrela som sa na zem pri mojej postele a uvidela. Bol tam niejaký chalan. Hneď som ho spoznala.

Bol to Lukas. Ale čo tu robí??,,Lukas čo tu do riti robíš?? Ako si sa sem dostal?? Ty si sa tu vlámal??" Hneď sa zobudil a vyzeral vystrašene. Aj ja by som bola keby hneď zrána na mňa niekto začal kričať.,,Lusy buď ticho!! Vieš ako som sa zľakol. A mala by si byť rada že som spal na zemi, pretože večer si ma prosila aby som ostal lebo nechceš byť sama."

Čo?? Ja som chcela aby tu ostal?? To v žiadnom prípade možno iba keby som bola.... veď ja som sa včera opila a asi preto tu ostal. Musím si dávať pozor čo hovorím keď som opitá.

Lukas pokračoval vo svojej reči.,, A k tomu všetkému som zachranil tvojej milovanej kamarátke život. No keď ešte nezomrela, ale vzali ju tak ešte by mala žiť." Čo to tu splieta?? A ešte to hovorí akoby nič sa nestalo.

,,O čom tu rozprávaš??" ,, Ty si nepamätáš?? Včera ste sa opili a ona spadla hlavou na kameň. Ja som jej zavolal sanitku a potom ťa odviedol na internát. Ty si nechcela biť na izbe sama tak si ma zavolala na izbu.... "nestihol ani dohovoriť lebo som ho vytlačila von z izby.

Aspoň na niečo je dobrá vlčia sila. Potom sa zložila na zem a začala plakať a spomínať. Spomenula si na Maťa a Nora čo všetko vyvadzali. A hlavne na Maťove oči ktoré mal žlté. Pripravila som sa do školy. Úplne som zabudla na uniformu ktorú sme mali nosiť do školy.

Ale aj tak ju nikto nenosil tak to nechala tak. Upravila sa a vyrazila do školy. Bola pred školou keď započula Noro ako sa rozpráva s Maťom. Ešte dobre že mala vlčí sluch lebo ináč by nič nepočula.,,Choď za ňou. Možno je to celkom inak, ako to vyzeralo. Možno ten chalan pri Lusy bol len niejaký kamarát."

,,No to určite. Videl som ako sa na ňu pozerá"On žiarli na Kevina?? Veď sme len kamaráti. A vtedy sme boli trochu opitý tak ma chytil za ramená. O nič nešlo. Išla som do triedy. Bola som zvedavá ako bude Maťo reagovať.,, Ahoj."

Usmiala som sa na neho ale on nič.,,Čo ti je??" Zase nič,,Žiarliš na Kevina??" Videla som ako sa pri jeho mene rozčúlil.,, Áno žiarlim. Myslel som že ti na mne zaleží...",,Poď von!!Tam si to vysvetlíme." Keď sme odchádzali tak všetky oči boli na nás. Višli sme z triedy a tam bol Lukas a jeho banda.

,,Tak čo princezná vyspala si sa v mojej pritomnosti dobre??" Začali sa smiať ako retardi.,,Drž hubu!!" Bola som na neho dosť naštvaná ešte keď som videla ako Maťo drží päste tak som zrychlila aby sa náhodou nepremenil.,,Tak to ti veľmi pekne ďakujem.

Hneď večer si ma podviedla dva krát??" Budem mu to asi ťažko vysvetľovať ale pokúsim sa. ,,Čo ti šibe?? S ním?? Ani náhodou." Už sa otáčal na odchod ale som ho chytila za ruku a otočila ho smerom ku mne.,,Nechaj ma to vysvetliť.... začala som mu to všetko vysvetľovať.

Venované Lenke. Ďakujem za prečítanie. :)

SHUSI

Som čo somTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang