Som happy lebo tento príbeh už má 2000 pozretí. Chcem sa vám poďakovať, za vote a komenty. Užite si časť.
;)Už len pár dni a su vianoce. Ale trochu ma mrzí že nie je sneh ale čo už. Teraz sa pozerám na Trajana.
Je tak zlatý keď spí a ako som si všimla trochu pochrapkuje. Nejako som sa dostala z jeho objatia a išla do kúpelne. Tam som urobila všetko čo sa ráno robí (hádam viete čo myslím:) ) a išla späť ku Trajanovi.
Neodolala som a vzala pohár, a doň som naliala vodu. Vyšla som hore a pomali otvorila dvere.,,Sakra!!"
Povedala som keď som si všimla že už nespí.,,Aj ja tebe prajem dobré ráno zlato." Usmeje sa a ja si pohár schovam za seba aby ho nevidel.,,Ako si sa vyspal??"
Spýtam sa a pohár položim na zem, ale samozrejme tak avy ho nevidel. Ešte by ho použil proti mne.,,Vyspal som sa super." Povedal ironicky.,,Prečo to tak hovoríš??" Spýtam sa.
Som zvedavá či som ho náhodou zo sna nekopla na nejaké miesto kde by ho to sakra bolelo.
,,Neviem či si to pamätáš ale ty si sa zo sna premenila na vlka. Doškrabala si mi nohu, ale že si to ty tak ti odpúšťam. A mám na teba otázku. Ako je to ao školou??"
Tak to keby som vedela. Ešte som si nerozmyslela ako a čo urobím.,,Asi si zopakujem ročník."
Ďalej sme už tému škola nerozoberali. Nechceli sme si pokaziť deň.,,Lusy dnes budem musieť ísť do maštale aj nejaké veci vybaviť s otcom."
Prikývla som, a išla som urobiť niečo pod zub.,,Chceš aj ty toasty??" Spýtam sa zdvorilo. Keď už budeme manželia tak sa musím ku nemu správať pekne.
Hoci ľúbim ho,tak to je jedno.,,Nie. Musím si ísť vybaviť veci, a potom ku otcovi." Da mi bozk na rozlúčku a odíde preč.
Ja si zjem toasty a po dlhej dobe idem na lov. Som celá happy. Loviť som milovala a aj milujem. Hoci je mi ľúto tých zvierat ale je to kolobeh života.
Pôjdem von a premenim sa na vlka. Užívam si tem pocit voľnosti. Lovila som dlho do noci. Domov sa mi ísť nechcelo hoci Trajan už doma asi bol.
,,Tam je!!" Počujem z diaľky ako kričí nejaký chlap. Obzriem sa okolo seba. Ide ku mne terénne auto a na ňom su 4 muži. Začala som utekať ale bolo už neskoro.
Boli pri mne a hodili na mňa sieť. Začala som ju trhať ale už niečo do mňa strelili. Zobudila som sa až v nejakej izbe.
Ale táto izba nebola moja.,,Haloo je tu niekto??" Zakričala som, aby niekto ku mne prišiel a vysvetlil prečo som tu. Ozval sa dupot nôh asi z chodby.
Niekto otvoril dvere a naskytol som mi pohľad na staršieho pána. Bol tučný ale neodsudzujem ho.,,Prečo ste ma uniesli?!"
Keď som sa lepšie na neho pozrela vedela som že kto to je. Je to Trajanov otec.,,Pokoj Lusy. Zmýlili sme si ťa s Maťom." Ako si ma s ním mohli zmýliť keď už je mrtvy.
,,Ale on už nežije." Povedala som potichu. Do oči mi išli slzy. Neviem prečo je mi za ním smutno. Veď ma klamal a ublížil mi.,,Kto ti povedal takú blbosť?? On žije a robí nám problémy."
On žije?? Rozbúchalo sa mi srdce. Prečo sa z toho tak teším?? Určite ho už nemilujem to viem isto. Ale... neviem čo k nemu cítim.,,A aké vam robi problémy??"
,,To ťa nemusí trápiť. Môžeš ísť späť domov." Domov som išla ako vlk. Bolo som šťastná že Maťo žije. Domov som prišla okolo siedmej ráno.
Keď som otvorila dvere, samozrejme v ľudskej podobe, tak sa ku mne hneď rozbehol Trajan.,,Kde si bola?!" V hlase som mu zreteľne počula že je naštvaný.
,,Nikde." Trajan ma držal vo svojom náručí.,,Ako to že nikde??" Povedal už kľudnejším hlasom.,,Proste to nechaj tak." Pustil ma a premeral si ma pohľadom. Bez slova odišiel do kuchyne. Čo mu je??
Iba pre info. Ak ste zabudli tak Lusy a Maťo vyzerajú skoro tak isto keď sú vlkmi. Majú len menšie rozdieli. :)
SUSHI
YOU ARE READING
Som čo som
WerewolfPrišla do novej školy a je vlkodlak. Nevie čo s ňou je pretože po prvý krát sa asi zaľúbila.Ale pravá láska ju čakala až neskôr,pri jej úteku.