Vysvetľovala som to a vyzeralo to tak že mi odpúšťa hoci nebola čo.,,Takže Kevin je tvoj bývalý a už ho nemiluješ??" ,,Vidíš aký si múdry chlapec." Ja som sa na neho uškrnula.
,,Tak už je všetko ako predtým alebo ešte niečo??" Prosím,prosím nech je všetko Ok.,,Možno. Ale chcelo by to niečo na udobrenie."
To by nebol chlap ak by niečo nechcel. Tak som sa iba usmiala a buchla som ho do ramena.,,Páčil sa ti darček na usmierenie alebo chceš dostať ešte raz do ramena??" On sa iba pousmial.,,Nie ďakujem tento darček mi stačil."
Teraz sme mali geografiu a meškali sme asi 8min.,,Kde ste toľko boli?? Už meškate 15 minút." Ona je slepá alebo čo??
Hodina začala pred 10 minútami a meškám 15 minút??,,Pani učiteľka ale hodina začala asi len pres 10 minútami, tak nemôžeme meškať 15 minút." Ja som sa iba víťazné usmiala.
Maťo celý čas mlčal. Radšej sa nemiešal medzi dve baby.,, Ale slečna sa nám...nestihla to odpovedať lebo začalo zvoniť.
Ale nie na koniec hodiny ale na poplach. V učebni angličtiny mali hodinu štvrtaci a niejako sa im podarilo tam podpáliť.Vybehli sme z triedy a na čele stála naša učiteľka angliny.
Keď sme boli von tal nás prepočítali. Nás bolo ráno v triede 23 žiakov, ale teraz po prepočte ich bolo iba 21. Začala som mať strach lebo som nilde nevidela Maťa a Nora. Vďaka môjmu "super sluchu" som započula niejake zvuky zo školy.
Hasiči to iste nemohli byť pretože uhasovali oheň z vonku. Začali mi tiecť slzy, lebo som sa o nich bála. Ale moje motto je,, na nič zlé nemysli, a nič zlé sa ti nestane".
Tak som radšej prestala na to myslieť že sa im niečo stalo. Naša učiteľka ohlasila počet stratených a hasiči sa vybrali dnu do školy. Hovorý sa že škola je horor a teraz to tak vážne vyzeralo.
Po 5 minútach vyšli zo školy hasiči, ktorý viedli Maťa,Nora a Jenny. Jenny bola jedna druháčka.
Patrila k tej skupine inteligentov. Tak sa volali tý múdry z druhého ročníka. Videla som ako sa Maťo drží hasiči, nevládal už ani poriadne chodiť ale je to vlk má niejaku vydrž.
Noro bol na tom lepšie ale videla som že má popálenú nohu. Ale nevyzeralo to vážne. Pribehla som k Maťovi a pomohla mu odkráčať ku sanitne.
Odviezli ho do nemocnice, a to by som nebola ja ak by som sa do sanitky nevopchala aj ja. Som proste trieda. Prišli sme tam a hneď ho obskakovali lekári. Musela som čakať na chodbe. Po čase vyšla z izby sestrička.,,Môžem ísť za ním??" Ona sa netvárila práve najlepšie.
,,Teraz pacient spí. Zajtra po škole môžete za ním prist." Čo teraz budem robiť?? Keby sa mu niečo stalo tak neviem čo si urobím. V tom zmetku som zabudla aj na Kiku.
Tak som sa vybrala uplakaná ku Kike. Ona našťastie nespala. Aspoň tak mi to vravela sestrička. Pomali som otvorila dvere.
Chcela som ju prekvapiť, ale ona tam vážne spala. Nechala som jej na stolíku lístok.,,Zavolaj mi keď sa zobudíš a ja prídem. S pozdravom Lusy."
Viem nic moc časť ale nič iné ma nenapadlo. And thank you for reades. Niesom moc dobrá v angline tak sú tam asi chyby :)
STAI LEGGENDO
Som čo som
Lupi mannariPrišla do novej školy a je vlkodlak. Nevie čo s ňou je pretože po prvý krát sa asi zaľúbila.Ale pravá láska ju čakala až neskôr,pri jej úteku.