26.časť-ples??

554 56 3
                                    

Časť je venovaná @Teddy_29 ďakujem za koment a vote. :)

Zobudila som sa na výkriky ľudí. Boli dosť bolestivé.Počula som dosť známi hlas,bol to ten hajzel Maťo.

Bola som rada že trpý za to čo spravil mi spravil.

Viem myslíte si o mne že som niejaká sviňa lebo som rada že trpý. Ale vy by ste tiež sa správali ako ja ak by to spravil aj vám.

Sadla som si na zem a začala meditovať. Po asi desiatich minútach prišiel do cely Maťo.,,Tak ako sa ti to páčilo??"

Spýtala som sa a usmiala sa na neho šibalsky.,,A ako veľmi." Povedal ironicky a viac som mu pozornosť nevenovala.

Niekto zaklopal a vošiel do cely. Ten niekto bol Zak a v ruke držal zbraň ktorú mal namierenú na Maťa.

Ja som sa od nich otočila a pokračovala v meditácii.,,Lusy volá ťa Jano." Povedal Zak.

Ja som vstala a išla von z cely. Zak tam ostal s Maťom, a ja som išla s neznámim chalanom.

,,Čo si vyviedla Janovi že sa toľko rozprávate??" Zdvihla som ramenami na znak že neviem.

Zastali sme pred jeho kanceláriou.,,Dám ti radu. Dnes nemá náladu,tak by som ti radil aby si sa s nim rozprávala slušne. Dnes len preto že sa tvoj priateľ na neho pozrel nenávistným pohľadom dal ho mučiť."

Keď dopovedal otvoril dvere a mňa vtlačil do Janovej kancelárie.

,,Ideš dnes so mnou na ples. A nie neberiem ako odpoveď. Najradšej by som ťa nechal vo väzení ale musím... to je jedno čo musím.

O jednej po teba príde Kody a dovedie do auta. V aute by mal byť len Maťo. A teraz sa choď umyť a tak ďalej."

Dopovedal a stlačil tlačítko na svojom stole. Do miestnosti prišiel asi 30-ročný chlap.

,,Odveť ju do hosťovskej. O 40 minút potom po ňu príď." Chlap prikývol a už ma dosť silno ťahal do hosťovskej.

Bola dosť luxusne zariadená. Na posteli som uvidela nové spodne pradlo. Do izby ma zamkli a ja som sa išla konečne umyť.

Prišlo mi to vhod. Pustila som na seba studenú vodu. Mala som rada studenú vodu nie teplú.

Umyla som sa a išla si umyť zuby. Keď som už mala hygienu za sebou tak som sa obliekla a urobika vrkoč z vlasov.

Bola som pripravená za neuveriteľných 30 minút. Pri mojom tempe mi to mala trvať najmenej hodinu.

Do izby prišiel presne na čas ten muž a doviedol do cely. V cele bol ako inač môj spolubývajúci Maťo.

Sedel na zemi a pozoroval malým okienkom von. Tvár mal dobitú ale zaslúžil si to.,,Kde si bola?! Bál som sa o teba."

Uškrnula som sa na neho a sadla si do kúta.,,Možno ťa to aj zaujímalo." Povedala som ironicky.,,Ty nie ale peniaze ktoré dostanem za každý deň strávený s tebou."

Tak to prehnal. Necítila som po tejto vete smútok ale hnev. Vstala som a premenila sa na vlka. Videla som že ho to prekvapilo.

Už od rána som mala pocit že tento deň bude dobrý. A čo by bolo lepšie než vidieť vášho ex priateľa mŕtveho??

,,Ty to neurobiš Lusy. Na to ma máš až veľmi rada." On ma chce vyprovokovať ešte viac??

Začala som vrčať a zahnala ho do kúta.,,Myslíš že by som ti neublížila??"

Povedala som mu cez myšlienky. Videla som mu v očiach veľký strach. Spoznala som v ňom seba.

Vtedy som sa bála o Maja. Bolo to vtedy čo ho pred mojimi očami roztrhala. A teraz ten strach ktorý som mala ja som videla na ňom.

Chcela som na neho skočiť ale nedokázala som to. Ešte raz som na neho poriadne zavrčala a obrátila sa mu chrbtom.

Keď som sa obrátila do cely hodili tri veľké kusy mäsa. Maťo omdlel. Asi najskôr od strachu. Zjedla som dva mäsa a jedno nechala Maťovi.

Potom som si sadla na zem a meditovala. Počúvala som nadávky väzňov,vtáčí spev... pri nadávkach som sa pousmiala.

Jeden z tých ktorý nadávali bol môj otec,ktorý sa im vyhrážal že keď mi ublížia tak sa ďalšieho dňa nedožijú.

SUSHI

Som čo somTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang