15.časť- strážca

642 65 2
                                    

LUSY:
Bola som pri Kike. Povedala mi všetko o čo sa jej stalo, a akých tu majú sexi doktorov.

,,Lusy mám sa tu ako v raji. Každý sa mi tu venuje, a doktori ma obskakujú." ,,Tak prečo si mi vravela že si niečo spravíš??"

Trochu to nedáva zmysel keď sa tu má ako v raji a chcel si niečo urobiť. To je proste Kika.,,Lebo hoci sa tu mám ako v raji ale oni sú strašne tichí a k tomu nemám tu spolibývajúcu s ktorou by som sa mohla rozprávať."

Ona asi nevydrží deň bez rozprávania.,,A kedy ťa pustia domov?? Lebo byť sama na internáte to nie je pre mňa." Zavolala doktora.

,, Ahoj. Kedy má pustiš domov??" Oni si týkajú?? Veď on má asi 28 rokov. Keď som si prečítala menovku tak mi bolo jasné prečo si tykaju.

Je to jej bratranec. Aspoň to tak vyzerá.,,Prečo sa pýtaš?? Vari ti nie je tu s nami dobre??" Videla som ako sa na mňa pozerá ten doktor. Bol zvláštny.

Cítila som z neho pach lesu, ale aj krvi. Je to jasné veď človek má v sebe krv ale tú som cítila navonok. Ale je to doktor, má veľa operácii ale aj tak mi niečo na ňom nesedí.

,,Kika pôjdeš domou o dva dni. Trochu ťa tu necháme na pozorovanie. A vy poďte so mnou. Potrebujem sa s vami porozprávať."

Ukázal na mňa. Neviem prečo chce so mnou rozprávať ale dobre.,,Lusy ako dlho si tu??" Prečo ho to zaujíma?? Je to moja vec tak nech sa nestará.

Ale to mu určite nepoviem.,,Neviem. Ja tu nebývam iba mám prenajatu izbu na internáte. A prečo vás to zaujíma??"

,,To sa dozvieš za chvilu." ,,A odkiaľ poznáte moje meno??" Dúfam že nieje niejaký psychopat ktorý ma sleduje. Začal sa smiať.

,,Nie, ja niesom psychopat. Neboj nesledoval som ťa." Ako vedel na čo myslím?? On je... nie to určite nie je. Alebo je to on??

,,Áno Lusy. Som to ja. A viem ti čítať myšlienky. Zarazilo ma že si ma nepamätáš." Usmieval sa. Je to on. Som šťastná.,,Stuart. Prepáč že som bola na teba taká."

Objala som ho silno, ako pravý vlk. Aj on mňa. On je trochu silnejší vlk ako ja. No dobre priznávam je o dosť silnejší ako ja ale ja som rýchlejšia.

,,Zase ťa poslali rodičia ma strážiť??! Povedz mi že nie lebo tu spravím taký cirkus že ..." nenechal ma ani dopovedať. To ma na ňom štvalo.

,,Pokoj kvietok." Pri slove kvietok som sa pousmiala takto ma volal keď som bola malá.,,Ja tu pracujem. Na stráženie poslali niekoho iného.

Ale nepovedz to rodičom. Lebo ináč neviem ako to by so mnou dopadlo." Oni zase najali strážcu??

Už som im povedala že sa o seba postarám aj sama.,,A kto je ten nový strážca??"

Tak. Je tu miny háčik. Neviem ako často budem pridávať časti. Lebo teraz píšem nový príbeh Citom neujdeš.

Ale za týždeň pridám najmenej dve časti. Tak to je asi všetko. A ďakujem za čítanie a vote. :)

SHUSI

Som čo somTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang