Tato časť je vonavaná emma356. Ďakujem že to čítaš. :)
,,A kto je ten strážca??" Trochu sa umlčal ale nakoniec povedal.,,Prepáč. Ale je to Maťo.
Vážne prepáč že som ti to nepovedal." Čo Maťo?? A ja som mu verila. A ešte k tomu Stuart.
Mohol mi to povedať skôr, že mám za neho náhradu.,,To.si robíš srandu?! To nie je pravda." Trochu som začala plakať lebo som si myslela že to čo ku mne cítil bola iba hra.
Musel ma strážiť a tak sa zahral na Rómea a ja som mala byť jeho Júlia.Stuart prišiel a objal ma.
Potrebovala som to, bol to ako môj brat. Už ako malý bol môj strážca hoci vtedy som to nevedela, že ma má strážiť.
Išla som "domov". Prezliekla sa a začala plakať kvôli Maťovi. Prečo mi to nepovedal?? Nad touto myšlienkou som zaspala.
Lusyn sen:
Bola som v našej vila na Floride. Boli tám rodičia a aj Stuart. Všetci boli o dosť mladší. Aj ja som bola mladšia.Mala som šesť rokov. Boli sme na pláži pri vile a zaútočili na nás. Bola to svorka, nepriateľská svorka. Rýchlo sa všetci premenili na vlkov a bránili sa.
Stuart rýchlo bežal pri mne a ja som si sadla mu na chrbát. Bežali sme po pláži.
Ja som plakala na jeho vlčom chrbte. Obzrela som sa za seba spadla a spadla som z neho.
Ku mne sa rýchlo blížili vlci ktorý neboli z našej svorky. Už sa na mňa jeden chystal skočiť ale Stuart ho chytil za krk.
Potom na Stuarta zaútočili ďalší vlci. Vyzeralo to tak že zomrie. Ale vtom prišli rodičia a zachránili ho.
Vtom som vstala a začala plakať. Keby vtedy neprišli moji rodičia tak by koli mne zomrel Stuart.
(Už viete prečo sa Lusy Stuartovi v nemocnici ospravedlnila)
Kvôli mne môj otec sa musel vzdať postavenie alfu.Vtedy nás chceli zabiť preto lebo bol môj otec bohatý a k tomu alfa samec. Nevravím že teraz nie sme bohatý ale keď bol otec alfa tak sme mali peňazí viac.
Ale mne na peniazoch nezáleží. To nevie ani Kika že som bohatá. Pozrela som sa na mobil koľko je hodín. Bolo ešte len 3:23 tak som ešte išla spať.
Na šťastie už sa mi nesníval ten sen. Vstala som a vôbec sa mi nechcelo ísť do školy. Ako keby sa mi niekedy chcelo ísť, ale dnes to bolo iné.
Mala som zlý pocit že sa niečo stane. Išla som sa umyť a osprchovať. Rozčesala som si vlasi a niekto mi zaklopal na dvere.
Otvorila som ich a tam stál Zayn, Kelly a Selly. Neviem čo tu robia. Dnes nemám na nikoho náladu.,,Adoj Lusy.
Poď s nami. Máme ťa doviezť domov." Hovoril to Zayn ako nič. A to ma štvalo. Vie že mi to mal povedať, keď sme sa stretli.
,,Ja s vami nikam neidem. A ty tu nesmieš ísť, lebo toto je časť internátu pre dievčatá. Tak ťa láskavo prosím,aby si odišiel a spolu s tebou aj tieto dve."
Trochu ich to zarazilo ale to čo spravili potom ma dostalo, to som si o nich nemyslela, že sú taký zradci.
ESTÁS LEYENDO
Som čo som
Hombres LoboPrišla do novej školy a je vlkodlak. Nevie čo s ňou je pretože po prvý krát sa asi zaľúbila.Ale pravá láska ju čakala až neskôr,pri jej úteku.