Počujem ako niečo je v kríkoch. Je ich tam asi 7. Zacítim vlkov. Už sa premenil aj Maťo. Ale on nevrčí. Vyjdú odtiaľ jeden biely, dva sivé, jeden akoby bol do oranžovej farby,ďalšie dva boli hnedé a na koniec vyšiel akoby do modra mal srsť. Bol to sivý ale mal ju skôr do modra.
Ten bieli sa premenil a povedal:,, Kámo ja vidím dvojmo. Ty máš nejaké dvojča??" Maťo sa premenil naspäť a iba nadvyhol ramená že nevie. Potom sa premenili všetci. Okrem mňa. Ja som trochu nevnimavy človek. Začali sa mi predstavovať: ,,ahoj ja som Black." Povedal bieli vlk a ja som sa v duchu zasmiala.
,,Mi sme Selly a Kelly. "Povedali dvojičky ktoré sú hnedej farby. Jedna je blond tá je Selly a bruneta je Kelly. ,,Čau ja som Zeyn. "To je ten oranžový vlk.,, Ja som Kail a toto je môj brat Korky. Má meno ako pes. "Začal sa z neho smiať ale korky mu jednu vrazil do hrude. ,,A ja som Noro. "Povedal ten modrý. Neni na zahodenie. ,,Ja som Lusy." Predstavila som sa mu.
Je celkom pekný. Uvidel že na neho pozeram tak sa usmial. Ja som sa začervenala. Maťo vyzeral trochu nazlostený. Nevedela som prečo. Keď sa pozrel na Nora tak aj jemu zmyzol z tváre úsmev. ,,A ešte si mi nepovedala či sa chceš pridať do svorky". ,,Fuuuuha. Tak ja neviem." Začali ma ostatný prehovárať okrem Nora a Maťa.
,,Tak dobre. Pridám sa. Potrebujem sa s tebou porozprávať Maťo." Povedal Noro. Asi to bude o mne. Pretože keď to hovoril tak sa pozrel na mňa. ,,Ich si nevšímaj." Povedala Kelly. ,,Ideme si dať súťaž v behu?? " nič sme nepovedali len sme sa premenili na vlkov. Tri,dva,jedna, teraz!! Keď to dopovedala Selly rozbehli sme sa. Držala som sa ako tretia. Ale pridala som a skoncila druhá.
Prvý bol Zeyn. Je dosť rýchli. ,,Prekvapila si ma mladá." Pousmiala som sa. Už prišli Noro a Maťo a boli rozosmiaty. ,,Musíme už ísť. Odprevadime ťa. Povedal Maťo a ukazal aj na Nora že pojde s nami. Za cestou sme sa rozprávali o veľa veciach. A dozvedela som sa že sú bratia.
Ale raz z nich boli nepratelia hádali sa a bili. Bolo to kvôli jednému dievčaťu. Obaja boli do nej ale ona ich iba využila. ,,Tak ja idem. Ahojte. Ahoj" Povedali na raz. Zasmiali sme sa a išla som na izbu kde už spala Kika. Na posteli som mala papier na ktorom písalo: keď ss vrátiš tak ma zobuď ! Nechala som to tak a myslela stále na Maťa a Nora. Až kým som nezaspala.
Prepáčte za chyby. :) a keď niejakym výrazom nerozumiete tak napíšte ;)
VOUS LISEZ
Som čo som
Loup-garouPrišla do novej školy a je vlkodlak. Nevie čo s ňou je pretože po prvý krát sa asi zaľúbila.Ale pravá láska ju čakala až neskôr,pri jej úteku.