2.časť- je to alfa

1.2K 83 3
                                    

,,A to pred kým ma chceš ochrániť??" Trochu som sa smiala.,, Pred chalanmi." Začali sme sa smiať lebo ona dobre vie že ja sa len tak nedám uloviť. ,,A najlepšie na tom je že budeme bývať spolu na izbe." Povedal mi Kika. ,,To je to najhoršie." Povedala som a vyplazila na ňu jazyk. Ona sa akože urazila. Ale ja viem ako ju obmäkčiť. Začala som ju štekliť.

,,Dobre,dobre prestať!! Už som ti odpustila. " Prestala som ju štekliť ale smiali sme sa ďalej. Keď som sa pozrela pod dvere uvidela som lístok. Dnes večer v lese. Presnejšie uprostred lúky. A buď presná nie ako dnes rano. Neviem prečo ale už sa na našu schôdzku teším.

A hlavne ma zaujíma prečo sa chcel stretnúť. Možno sa chcel ospravedlniť. Už je 19:12 a už sa obuvam aby som to stihla presne lebo potom sa bude vyťahovať. Celý čas nad ním rozmýšľam. Už som v lese a mam už iba 15 min. tak som sa premenila na vlka.

Som cela cierna ale na hrudi som sivšia a na konci chvosta mám biele. Už som tu a mám ešte 3 min. aby bolo 20:00. Zrazu niečo započujem. V lese sa objaví skoro taký istý vlk ako ja. Iba on má koniec chvosta skor do maslovej farby než do bielej. Ale je dosť špinavý tak možno sme aj taký istý.

Ale neviem kto to je tak na neho vrčím. Pomali prichadza ku mne, a premení sa na človeka. Je to Maťo. ,,Nevrč toľko. "A usmial sa.,, Ty sa vieš aj smiať?? "Som ešte stále vlk tak mu to hovorym cez myšlienky. Robil sa že je urazený ake nevydržala mu to dlho. ,,Už sa premeň naspet!!" Čo?? On mi to dáva príkazom??

Ale radsej som ho poslúchla a premenila sa. ,,Tak to je džentlmen." Zamrmlala som si pod nos. On to počul veď je to vlk tak má dobrý sluch. ,,Chceš sa pridať?? " Tak prve na mňa zvýši hlas a teraz je zrazu neviniatko. O čom to vraviš?? Aby si sa pridala do svorky. Trochu ma to zarazilo.,, Ale to by mal za mnou prist alfa. On to má na starosti . "

Začal sa iba smiať. Nevedela som čo mu je smiešne. ,,Veď stojí pred tebou." Vyvalila som na neho oči. ,,A to máš koľko rokov?? "Zdal sa mi na alfu trochu mladý. ,,Mám 17. A chceš sa pridať?? "Začala som nad tým rozmýšľať. ,,Možno neviem sama čo chcem. Keď mi odpovies na otázku." Bola som zvedavá či s tym bude súhlasiť.

,,No dobre. Pýtaj sa. Prečo si v škole ako neviem čo a teraz si mýli?? "Začal sa trochu smiať. ,,Som alfa tak sa musím tak správať. Musím mať autoritu. A sorry za dnešok ale boli tam 4 členy zo svorky tak som musel byť drsný. "Usmial sa na mňa a ja som mu úsmev vrátila.

A úprimnú sústrasť. Chcelo mi ísť do plaču ale zadržala som to. Diky. A odkiaľ to vieš?? Odkiaľ to mohol vedieť. ,,Pred tým než niekoho chcem prijať do svorky tak si o ňom zistim info. Ale veď sme sa stretli až prvý krát v škole. " Zase sa usmial. Keď sa smeje je taký pekný. Čo to vravím?? Ja sa nespoznavam. Zrazu nás niečo vyruši. Hneď sa premením a začnem vrčať.

Som čo somTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon