4.časť- FBI výsluch ;)

938 76 0
                                    

Je ráno a ja musím ísť do školy. Kika už je pripravená ale čaká na mňa. ,,Prečo na mňa čakáš?? " ,,ideme spolu do školy. Aj ja chodím na tú istú školu ako ty." Vyvalila som na ňu oči či to myslí vážne. ,,Ale ja som 2.B , ako ti závidím že si ačka. "

Trochu som sa nechápavo usmiala. ,,Lebo vo vašej triede sú pekný chalani. V našej triede sú iba piati chalani a to aj tak nic moc. A dievčat je pätnásť. A s dievčaťom chodiť nebudem." Keď dopovedala tak vyplazila na mňa jazyk.

Ideme do školy a za cestou som zažila FBI výsluch :) . ,,Kde si bola večer?? Ani si mi nepovedala že niekde odchádzaš len si sa vytratila. Vieš ako som sa o teba bála?? " Musela som niečo vymyslieť lebo ona nevie čo som tak som niečo vymyslela.

,,Halllloo. Zem volá Lusy. Bola som iba na prechadzke." Ona sa usmiala a pokračovala vo výsluchu. ,, a s kým si bola?? Je pekný??" Ona ma chce asi vytočiť. ,, nie bola som iba sama. Zopakujem ešte raz. Bola som sama." Slovo sama som zdôraznila. ,, sorry ale neverím ti. Musela si s niekym biť." Ja som hlúpa.

Mala som jej povedať že som bola za kamarátkou hoci v triede ani veľmi nemám kamarátov. Myslim takých čo nie sú vlci. ,, Niečo ti ukážem po škole. Ale nesmieš to nikomu povedať lebo to nedopadne moc dobre." Už sme v škole a ja idem do triedy keď ma niekto chytí za zadok. Ja som sa otočila a bol tam nejaký chalan.

Pravdepodobne bol tretiak. Smial sa ako neviem čo. Ja som mu jednu srelila až sa musel opierať o múr. Bol tam s niejakou bandou a začali sa z neho smiať. Ja som si išla sadnúť na stoličku v triede. Keď som tam sedela tak som sa rozprávala s Maťom. ,, Čo chceli od teba tamty debili?? " neviem prečo ale bol trochu zúrivý.

,, Chceli iba môj zadok. Viac nič. " Usmiala som sa. Ale v ňom kypela nenávisť. ,, Pohoda. Nerozčuľuj sa. A prečo sa vlastne rozčuľuje?? " trochu som to nechápala. To sa rozčuľuje kvôli ním že ma chitil za zadok?? ,, Som rozčúlený kvôli ním. Ako ťa mohli... nechaj tak." Po vyučovaní  som išla na chodbu za Kikou.,, No ako je v škole?? Vydýchla si a povedala.,, Ani sa nepýtaj.

Náš triedny je cvok. Hneď ako sme prišli nám dal písomku že čo sme sa učili minulý rok. Ale mňa nechajme biť. Kto bol ten čo ťa chytil za zadok??" Ona je strašne zvedavá.,, Nieviem kto to bol ale ešte raz sa ma dotkne a neskončí dobre." Kika sa iba usmiala.,, No ja už idem do triedy. Tak ahoj. Po škole ma čakaj lebo chvem to vedieť čím skôr.

Veď vieš aká som zvedavá." Žmurkla na mňa a išla som sa ďalej " vzdelávať". Ostatné hodiny už ubehly rýchlo. Už som bola pred školou a čakala na Kiku. Zo školy vyšli tý tretiaci. Všimli si ma a zapískali na mňa. Ja som sa iba otočila aby som na nich nemysela pozerať. Ani som si nevšimla kedy a už som bola obkľúčená jeho partiou.

Ďakujem že čítate môj príbeh. :D

Som čo somOnde histórias criam vida. Descubra agora