10.časť- Kika

701 71 3
                                    

Boli sme ešte v klube keď som si všimla Nora. Bol úplne opitý. Už sa chcel s niekym biť ale našťastie práve do klubu prišiel Maťo. Mal žlté oči. Viem že niekedy sa oči menia u vlkoch ale na žltú?? Asi má žltačku. Usmiala som sa sama pre seba. Kevin si to všimol.

,, Z čoho sa smeješ??" ,, Z ničoho. Smejem sa iba tak." Usmiala som sa na Kevina a on mi to opetoval. Prišiel ku mne a chytil ma okolo ramien. Vtom sa Maťo začal obzerať okolo seba a uvidel nás.

Hneď mu spadol úsmev a bolo vidieť že je nahnevaný. Ale nieviem prečo. Začal sa blížiť k nám. Ja som sa stále usmievala, ale ja som to nemohla zastaviť lebo už som trochu vypila.,, A to je kto!?! " pozeral sa na Kevina. Ja som sa iba ďalej usmievala, a nič som mu neodpovedala.

,, Tak ty takto. Niesme spolu ani pol dňa a ty si už s iným. A už som si myslel že...." Nedopovedal lebo sa začal Noro biť s tým chalanom. Už som videla ako sa Noro začína premieňať lebo začali sa mu meniť oči. Mal ich už čierno-hnedé.

A to znamenalo že už sa za chvíľu premení. Maťo k nemu pribehol a dal mu jednu facku. Noro sa rýchlo striasol a vyštartoval po Maťovi. Ale Noro bol opitý tak bol pomali a Maťo ho chytil za ruky a odviedol von. Keď odchádzal tak sa na mňa pozrel smutným a zároveň nenávistnym pohľadom.

,, To malo byť čo?? Jemu sa normalne oči zmenili na čierne. Aj ty si to videla??" ,, Nie. Už musíš biť vážne na mol keď fantáziruješ." Vedela som o čom hovory ale nemohla som nás prezradiť.,,Kevin ja už idem na internát tak maj sa."

Usmiala som sa na neho a išla hľadať Kiku. Uvidela som ju ako tancuje s nejakým chalanom. Nebol veľmi pekný ale každý má iný vkus.,,Kika už pomali poď. Zajtra vstávame do školy tak aby si stihla vytriezveť." Ona sa na mňa pozrela a začala rozprávať.,,Lusy netýraj ma školou." Začala sa smiať a ja s ňou , ani neviem prečo.

Asi to bolo tým ze sme si vypili.,,Ty si pila??" ,,Ja som nepila ale ochutnávala a to je veľký rozdiel Lusy." Vydela som ako sa kolíše. No ja som tiež nestála rovno ako vojak ale bola som na tom lepšie.

Začala som ju ťahať za ruku lebo už si išla po ďalší pohárik. Cestou na internát s ňou poriadne spadla na zem a stiahla aj mňa. Ona spadla na kameň, rovno zo spánkom ho trafila.

Ja som spadla iba na zadok. Išla som ku Kike ale ona sa nehýbala. Začala som panykáriť. Kričala som o pomoc až prišiel Lukas. Ten posledný koho som chcela aby prišiel.,,Čo sa stalo??" Vyzeral že ho to naozaj zaujímalo.,,Ja neviem spadla a teraz sa nehýbe. Rýchlo zavolaj sanitku." Ja som sa tam zložila na zem a začala plakať.

O 5 min. prišla sanitka a ju vzali do nemocnice. Lukas ma zodvyhol a odviedol na internát. Správal sa normálne a to mi bolo čudné. Ale teraz som to nechala tak.

Táto časť je venovaná čitateľom. Ďakujem za všetko :)

SHUSI

Som čo somHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin