,,La la la la la la ." Spievala som si pesničku od Shakiri.
Mala som nesmiere dobrú náladu. Ani neviem prečo.
Pripravujem sa na ten ples. Šaty mi nakoniec priniesol nejaký chalan. A podľa toho ako som uvidela tie šaty, ich vyberal sám.
Je tam toho vidieť viac ako by sa malo.,,Môžem ďalej??"
Spýtal sa Jano. Neviem načo sa pýta keď aj tak nepočkal na moju odpoveď a vyšiel do izby.
Už som si dávala iba rúž a môžeme ísť.,,Hmm. Vyzeraš zle."
Vypulila som na neho oči. Tak toto nemak povedať.
,,Čo?!" Musela som byť červená ako paprika od zlosti.
,,Počula si." Nafúkane som sa chytila som sa jeho ruky ktorú my ponúkol.
,,Čo si tak ticho?? Ani ma nepochváliš že vyzeram dobre??"
Vzdychla som si a jeho otázku som ignorovala. Došli sme ku autu a nastúpili sme.
O hodinu neskôr:
Dorazili sme ku nejakej luxusnej vili. Bola fakt obrovská.
,,Dobrý deň slečna. Môžem vám odložiť kabát??" Spýtal sa ma starší pán.
,,Áno. Ďakujem." Usmiala som sa na neho a pokračovala som s mojím partnerom ďalej.
Boli sme v tanečnej a zároveň aj sály kde sa sedelo.
,,Choď si niekam sadnúť. Za chvíľu som tam."
Prikývla som a išla si sadnúť za stôl kde sedel iba nejaký chalan. Asi mal toľko rokov ako ja.
Vďaka môjmu vlčiemu nosu som cítila že on je tiež vlk.
Ale nevyzeral veľmi že by bol silný.
,,Ahoj. Mohla by som si prisadnúť?? Alebo je to obsadené??"
Spýtala som sa s mýlim úsmevom. Keď ma uvidel tak sa ma začal báť. Asi vycítil že som silnejšia ako on.
,,Jasné. Môžeš." Sadla som si a on doslova ušiel.
Vyzerám až tak zle?? Z premýšľania ma dostala nečia ruka.
,,Môžem prosiť o tanec??" Spýtal sa ma Jano.
,,Predsa nebudeš tancovať s niekym tak škaredým ako ja."
Povedala som a on sa úškrnul.
,,Áaa. Tak preto si bola ticho. Hnevala si sa na mňa. Tak sa vám hlboko ospravedlňujem vaše veličenstvo. Môžete mi to odpustiť??"
Prikývla som a už sme išli tancovať. Išlo mi to celkom dobre.
Po čase mi prišlo nevoľno tak som išla na dámske záchody.
,,A videla si tú štetku ktorá tancovala s Janom?? Veď ona nemá vôbec žiadny vkus."
,,To aj moja babka sa oblieka lepšie ako ja." Počula som hlasy dvoch žien.
Drali sa mi slzy do očí ale žiadnu som nevypustila.
Otočila som sa na odchod že pôjdem ku Janovi. Pri ich slovách som aj zabudla na nevoľnosť.
Dotrepala som sa do miestnosti a uvidela ako sa Jano rozpráva s nejakým pánom.
,,Prepáčte mi to ale Jano keby niečo budem v... hľadaj ma niekde kde je malo ľudí."
Darovala som im úsmev a odišla do záhrady. Bola dosť veľká a vzadu bola aj koňská maštaľ.
Vybrala som sa k nej, kone mám strašne rada ale niektoré zo mňa cítia ten pach vlka tak sa ma boja.
Prišla som do maštale a uvidela tam 5 koňov. Nad každým bolo v dreve vyrezané ich meno.
Boli tam:Black,Kesha,Jordži,Gusto a Silver. Keď som prechádzala pri nich tak začali odo mňa cúvať.
Okrem jedného a to Silvera. Bol to krásny sivý kôň.
Keď som videla jeho oči tak som sa do nich hneď zaľúbila.
Jedno oko mal sivé až čierne ako obloha keď je búrka. A druhé mal sive ako obloha keď sa búrka už skončila.
Išla som ho pohladkať po hlave. Celý ten čas som sa mu pozerala do očí.
,,Chcete sa na ňom zviesť??" Započula som hlas za sebou.
Nenastrašila som sa lebo vďaka môjmu sluchu som ho počula už zďaleka.
,,Hm. Asi radšej nie." Usmiala som sa na neho a otočila sa späť.
Počula som ako si zamrmlal.,,Ďalšia panička ktorá sa nechce zašpiniť." Pousmiala som sa nad tými slovami.
,,Počula som to." Povedala som a on sa začervenal.
Obzrela som si ho lepšie. Mal asi 19 a špinavo blond vlasy. Vysoký bol asi 1 cm.
,,A nieste nejaká bohatá panička ktorá sa boji špiny lebo to by znamenalo že aj ona sa vie zašpiniť??
Veď sa na seba pozrite. Máte šaty ako nejaká...boháčka."
,,Tak dosť!! Som z bohatej rodiny ale to neznamená že som nejaká namyslená panička.
Ani neviete prečo som tu a prečo som nechcela ísť na koňa. Čo ak mám fóbiu z koní?! A aj tak už je tma."
Trochu som na neho vyletela, ale mňa nikto nebude urážať.
,,Hou hou. Čo sa to tu deje??"
SUSHI
YOU ARE READING
Som čo som
WerewolfPrišla do novej školy a je vlkodlak. Nevie čo s ňou je pretože po prvý krát sa asi zaľúbila.Ale pravá láska ju čakala až neskôr,pri jej úteku.