Tato časť je vonovaná Izabellestir za to že ma dosť podporuje. A dakujem aj vam ostatnym. A som rada že to čítate.
,,Jej meno poznáš veľmi dobre." Kto bu to mohol byť. Keď to hovoril tak sa trochu usmieval.,, Nenaťahuj ma už toľko." Znela som trochu nervózne.,, Lusy upokoj sa". Povedal to s pokojom v hlase. Neviem prečo má to tak trápi.,, Už mi to povedz!!" ,, Dobre. Tvoja naj kamarátka Kika."
Ja som myslela ze dostanem infark. ,, Č- čo to si robíš srandu??" On sa zo mňa smial ale som rada že Kika si našla priateľa. Noo ešte ním nieje ale čoskoro bude. Ja sa o to postaram. Pri mojich slovách som sa pousmiala.,,Z čoho sa smeješ??" ,, Z ničoho ale vymýšľam plán ako ich dáme dokopy."
Teraz sme sa obaja šibalsky usmiali. Zvyšok dňa som zvládla. Aj na obed bolo super, čo ja neveľmi rada jem. Hoci čo obsahuje cukor tak to zjem a nenecham ani omrvinky. Keď sme išli zo školy tak sme narazili na Lukasa.,,Ale,ale,ale. Koho to tu máme?? Snehulienku a sedem trpaslíkov.??"
Išli sme ja Maťo,Noro,Kail,Selly,Kelly,Kika a Zayn. Tak to vyzeralo aki snehulienka a sedem trpaslíkov. Na Maťovi bolo vidieť ako zatína päste.,, Ty buď radšej ticho lebo ťa potom nespozná ani tvoja mama!!! " Povedal Maťo ale Lukas sa iba smial.,, Ty?? To si robíš srandu?? "
Lukas sa ešte viac rozosmial. Maťo už chcel.ísť k nemu ale Noro ho zastavil.,,Predsa sa nebudeš biť s niejakým bohatým debilom. Poď radšej ideme preč." Maťo iba prikývol išli sme preč. Ja som išla za nimi a vtom ma niekto chytil za ruku. Otočila som sa a bol to Lukas.
Chcel ma pobozkať ale ja som ho kopla silno do nohy. Muselo to bolieť lebo som vlk tak mám niejaku silu. On ma pustil a bežala za nimi. V Maťovi to už veľmi vrelo. Už som vydela ako sa pomali začína premieňať na vlka.
Ale vtom som ho rychlo pobozkala aby sa nepremenil.,,Kika poď so mnou chcem ti niečo ukázať." Kika iba prikývla lebo keď je blízko Noro tak je tichá.,, Stretneme sa tam ako po prvý krát. O siedmej. Nezabudni!!" Rozlúčili sme sa a už som to konečne o sebe povedať Kike. Boli sme už v lese a vydela som ako sa začína báť.
,,Lusy kde to ideme?? Už sa začínam báť." ,,Nemáš sa čoho a tu to už stačí idem na to." Videla som v jej očiach strach.,, Myslím že ma nechceš znásilniť. Však??" Ja som sa začala smiať.,,Nie neboj sa.
Toto čo teraz uvidíš tak to nikomu nesmieš povedať rozumieš??" Trochu som na ňu zvýšila hkas ale to iba preto aby sa náhodou neprekecla.,,Áno rozumiem. Už si pohni lebo nieje tu veľmi teplo. A ešte je k tomu musím ísť k mame lebo dnes ma príde pozrieť tak rýchlejšie!" Keď dopovedala tak som sa premenila.,, Do p***!!! zahrešila Kika ale potom sa hneď upokojila.
Aka si krásna. " Teochu som sa zacervenala ale nebolo to vidiet. ,,A to sú aj ostatný vlci?? " neviem ako jej to poviem lebo s normálnymi ľuďmi nevieme rozprávať cez myšlienky. Tak som iba začala hýbať s hlavou na snak súhlasu.,, Niečo ti poviem ale nikomu to nehovor!! " znela dosť vážne tak som sa premenila na človeka.,, Dobre nepoviem to nikomu." ,, Vieš ja som... ako ti to povedať. Ja som....
Ak sa vám páčila časť tak dajte vote. A ak by niekto chcel venovanie tak nech napíše. A sorry za chyby :)
SHUSI
ESTÁS LEYENDO
Som čo som
Hombres LoboPrišla do novej školy a je vlkodlak. Nevie čo s ňou je pretože po prvý krát sa asi zaľúbila.Ale pravá láska ju čakala až neskôr,pri jej úteku.