,,A prečo ťa trápi Maťo??" Vážne ma to zaujíma. Hoci je to ich vec ale chcem to vedieť.,,Je to zložité. Ale keď chceš tak ti to poviem."
Keď to povedal tak dal dlllhu pauzu. Skoro som zaspala.,,Už začneš konečne rozprávať strácam trpezlivosť." Povedala som vážne.
,,Už sa bojím." Povedal ironicky.,,Čo mi urobíš?? Premeníš sa na vlčicu a ma zabiješ?? Áno viem o tom čo si." Čo do riti...
musím sa upokojiť. Ja som sa určite neprezradila. To museli byť niektorý zo svorky.,,Odkiaľ to vieš?!!" Povedala som dosť nahnevane.
,,Viem to už dávno. Niesom debil. Videl som Maťa ako sa o teba zaujíma. O obyčajne dievča by sa nezaujímal."
Vravel to s veľkým pokojom.,,Keď niekomu o tom povieš tak sa nedožiješ rána." Keď som to vravela tak som ho držala za golier a opieral sa o stenu.
Vôbec sa nebál, a to ma ešte viac vytáčalo.Chcela som mu vrazit ale...,,Lusy čo to robíš??! Nechaj ho nestojí ti za to.!"
Hovorí Noro. Ešte chvíľu som ho držala za golier ale musela som ho pustiť pretože mi Noro chytil ruku.,,Upokoj sa! Lusy menia sa ti oči. Máš ich ako Maťo. To nie je možné."
Do čerta čo sa to deje. Vybrala som si zrkadielko ktoré mám vždy v kapse. Vážne sa mi zmenili oči.
Mala som ich ako Maťo.,,Noro čo sa to deje?!!" Znela som zúfalo. Vyzeral že rozmýšľa a potom sa usmial.,,Viem čo to znamená.
Ale to ti zatiaľ nepoviem. Poviem ti to až keď sa vráti Maťo. Poviem vám to naraz." Vyzeralo to tak že sa teší. Nechápala som to, ale nechala som to tak.
Ja,Noro a Lukas sme išli do Hviezdy sa zabávať.
To by nebol Lukas ak by si nezbalil niejaku babu. Ja ho asi nepochopím.
Raz sa ku mne správa že ma chce a potom že nie, ale mne to nevadí mám Maťa. A jeho ľúbim.,,Kto je tá sexy bomba??" Spýtal sa nás Lukas a ani neviem ako sa sem dostal.
Keď pred chvíľou bol na druhej strane baru.,,O kom to rozprávaš??" ,,Veď Noro nevidíš tamtu bombu pred nami??"
Všetci traja sme sa na ňu pozreli.,,To nech ťa ani nenapadne!! Povedal Noro Lukasovi.,,Prečo nie??! A ako vieš na čo myslím??" Noro už neodpovedal a išiel k tomu dievčaťu.
Ona ho objala a dala mu pusu na líce. Vyzerala tak že ju to veľmi teší že sa vidia.
Možno to je jeho bývalá.,,To je k*k*t!" Povedal Lukas nahlas. Videla som na ňom že ho to rozčuľuje.
Ja som počúvala ich rozhovor, predsa len keď mám už "super" sluch tak prečo ho nevyužiť?? Pokúšam sa o to ale neide to. Niečo ma blokuje.
Ale čo by to mohlo byť?? Z rozmýšľania ma vytrhol mobil. Volala Kika. Aspoň sa budem môcť s niekym porozprávať.
,,Ahoj Lusy. Prosím príď sem do nemocnice. Už mi začína šibať. Ešte keď tu ostanem trochu sama tak neviem či si niečo nespravím.",,Už idem neboj prídem rýchlo."
Ja ju aj chápem, pretože ona dosť veľa rozpráva. Višla som z Hviezdy bez toho aby som povedala Norovi kde idem. A preto že som vlk tak som pri nemocnici bola raz dva.
Ďakujem za prečítanie. Keď som uvidela viac než 410 pozretí spadla som skoro na zadok.
A preto že si vážim že tento príbeh čítate tak pridám BONUSOVÚ ČASŤ v ktorej sa dozviete kto je ta neznáma s ktorou sa Noro obímal.
A ak sa vám páči táto časť tak prosím dajte vote. :)
Z pohľadu Nora(pred Lusyinim odchodom):
Prišiel za nami Lukas že kto je tamta sexi bomba. Keď som ju uvidel tak som bol celý bez seba že ju vidím.
Postavil som sa a bez toho aby som im niečo povedal odišiel za ňou.,,Ahoooj Katrin." Keď ma uvidela tak ma hneď objala a dala pusu na líce.
,,Ahoj bratranček. Čo ty tu robíš??" Ona ma nazvala bratranček?? Ja som od nej starší a použila zdrobneninu?? Tak to nemala povedať.
,,Bratranček?? To si nemala." Chytil som ju okolo krku a zničil jej účes.,,Ty kretén!! Čo tu robíš??" Bol som spokojný s tým čo som spravil.
,,Ja sem chodím do školy. A ty tu čo robíš??" ,,Ja som tu nastúpila do prvého ročníka."
Pardon za nadávky
SHUSI
VOUS LISEZ
Som čo som
Loup-garouPrišla do novej školy a je vlkodlak. Nevie čo s ňou je pretože po prvý krát sa asi zaľúbila.Ale pravá láska ju čakala až neskôr,pri jej úteku.