+82 **********:
Sarışın Afet?Sarışın Afet mi? Aklıma gelen şeyle dudaklarım büyük yavaşlıkla gerilmişti. Aptal benim sözümü kullanıyordu!
Ben:
Ne yani başka giriş bulamadın mı?
Kırmızı afet!+82 ********* kişisi Aptal Vapmir diye değiştirildi✅
Aptal Vampir:
Senlik bir giriş yapmak istediğim Sarışın Afet!
Nasıl oldu mu?Ben:
Aslında hoşuma gitti aptal Kırmızı afet.Aptal Vampir:
Sevindim.
Sen neredesin? Yanına geleceğim.Gördüğüm mesaj ile birkaç saniye duraksamıştım. Ne olmuştu buna? Sebepsizce yanıma mı gelmek istiyordu?
Ben:
Hastanedeyim.
Bu iç bulandırıcı hastane kokusunu çekmek istiyorsan gel.*Konum*
Görüldü✅✅
Bana görüldü mü atmıştı? Ben şimdi görüldü mü yemiştim? Ama bu en sevmediğim şeydi!
Sinirle göz devirip telefonu koltuğun üstüne fırlatacağım sırada odanın kapısı sesli bir şekilde açılmıştı. Bununla refleksle yerimden sıçramış, kafamı hızlıca kapıya çevirmiştim.
"Manyak mısın lan sen!"
Gördüğüm tanıdık bedenle bağırarak cırlamıştım. Geleceğim deseydi bu kadar korkmazdım. Hem bana görüldü atalı 2 dakika olmamıştı.
"Cidden siz istediğiniz yere teleport mu oluyorsunuz!? Daha 2 dakika olmadı yazalı. Yoksa sapık gibi beni önceden mi takip ettin?"
Dediklerime hiç kulak asmadan yanıma gelip oturmuş ve yüzüme bakmaya başlamıştı. Gözlerinin beyaz kısmında ince kılcal damarları görünüyor, göz bebeği olabildiğince büyümüştü.
Bakışları bir saniye bile gözlerimden almadan çok yoğun bakışlar ile beni boğuyordu. Bununla seslice yutkunarak gözlerimi üstünden kaçırdım. Resmen bakışları altında ezildiğimi hissetmiştim.
Ama bir kaç saniye sonra çenemden tutulmam ile tekrardan Hyunjin'e dönmüştüm. Tanrım neden böyle bakıyordu!!?
"Felix?"
Ses tonu çok yumuşaktı. Ve bu benim için hiç iyi değildi. Çok kötüydüm çok!
"Ne var!? Kendine gel! İçtiğin kan sende kafa mı yaptı?"
"Felix?"
Beni umursamadan az önceki aynı ses tonuyla tekrardan ismimi zikretmişti. Şuan ortam çok garipti. Bir hastane odasındaydık, özellikle babam odanın içindeydi ve bizim aramızda yoğun bir ortam vardı.
"Kırmızı afet, iyi misin?"
"Hayır, değilim."
Kafasını iki yana onaylamaz şekilde yavaşça sallayıp yüzünü boyun ve omuz hizama gömmüş, derin bir nefes almıştı.
"Vampirler sarhoş oluyor mu? Çünkü sen hiç iyi değilsin. Gerçekten."
"Seni takip ettim, doğru tahmin ettin."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Oddinary/Hyunlix√
Fanfiction[TAMAMLANDI] -Vampire- Hayattan hiç bir beklentisi olmayan, hayatın sadece değersiz bir eşyadan ibaret olduğunu düşünen Felix'in yolu, hiç beklemediği tuhaf kişiler ile buluşur. Yan Ship: °Minsung °Chanmin 1#felix [13.03.2022] 1#hyunjin [22.03.2022...