"Şimdi kimse konuşmayacak...özellikle sen yer cücesi."
"Seni bücürük!"
Demesiyle gözlerim kısılana kadar gülümsemiştim. Ardından ciddileşerek omuzlarından tuttuğum bedenin kulağına eğilip fısıldamıştım.
"Fighting!"
Dedikten sonra derin bir nefes almış, konuşmaya başlamıştı. Anlattıklarında yine eksiklikler vardı.
"Bana inanmamızı beklemiyorum. Sadece bana bu şekilde bakmayı bırakmanızı istiyorum. En azın-"
"Sevgilin var mı?"
Jeongin'in konuşmasıyla ona dönmüştüm. Şimdi konuyla bunun ne alakası vardı? Ama aşırı ciddi duruyor yüzünde hiç bir mimik oynamıyordu.
"H-hayır, yok."
"Konuştuğun biri?"
Neden böyle sorular soruyordu?
"Yok, neden bunları soruyorsun anlamıyorum?"
Göğsünde bağladığı kollarını çözerek yavaşça ayağa kalkmış Jaehoo'nun tam önünde durmuştu. Bakışları resmen ateş saçıyordu.
Yavaşça yutkunarak bir kaç adım gerilemiş, ardından hızlıca Hyunjin'in yanındaki boşluğa yerleşmiştim. Hiç arada kalmaya gerek yoktu bence.
"Ne oluyor?"
Hyunjin'in sorusuyla omuz silkmiştim.
"Hala çok iyi yalan söyleyebiliyorsun. Bu özelliğini hiç kaybetmemişsin."
"Ne?"
"Dün buradan sonra kimin yanına gittin? Ayrıca dün taksiye binmeden önce konuştuğun kişi Felix'i nereden tanıyor?"
Jeongin'in dedikleri ile kaşlarım çatılmış, olayı anlamaya çalışıyordum. Bununla Hyunjin belimdeki elini daha çok sıklaştırmıştı.
"Sen beni takip mi ettin?"
"Sadece seni merak etmiştim Jaehoo. Ağlamana dayanamamıştım. Seni hala se-"
"Saçmalama Jeongin!"
Jisung'un hızlıca ayağa kalkmasıyla gözlerim onu bulmuştu. Kırmızı irisleri ve uzayan tırnaklarıyla kendini kontrol edemediği belliydi.
"Herkes sakin olabilir mi?"
Chan Hyung'un olaya el atmasıyla tuttuğum nefesimi dışarı vermiştim. Ne bu böyle kendimi gerilim filmin de gibi hissediyordum.
"Jaehoo? Jeongin neyden bahsediyor?"
Sesi yumuşak bir tondaydı ve yatıştırıcı...
"O konuştuğum kişi üvey kardeşim... A-ama emin olun size zarar verme gibi bir düşünceye sahip değil. O ile ben ikimiz yeni hayata başladık. Felix konusu ise. Üvey kardeşimle, Ji hoon'la sanırım eskiden arkadaşlarmış." (Not: -5.Geçmiş ve kullanılmak- bölümün de bahsedilmişti.)
Duyduğum isimle yavaşça yutkunmuştum. En büyük yaramın sebebi olan kişi... Ondan ölesiye nefret ediyordum. Onunla tanışmamış olmayı her zaman dilemiştim.
"O sadece-"
"Bu kadar yeter. Onun hakkında tek bir kelime duymak istemiyorum. Ne hali varsa görsün."
Dedikten sonra kafamı yanımdaki bedenin göğsüne gömmüş, gözlerimi sıkıca kapatmıştım.
"Peki, siz beni görmüş olmasaydınız herşey sanırım daha iyi olacakmış. Zaten bir kaç güne tekrardan geri dönmemek üzere yurt dışına gidiyoruz. Beni bir daha görmeyeceksiniz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Oddinary/Hyunlix√
Fanfiction[TAMAMLANDI] -Vampire- Hayattan hiç bir beklentisi olmayan, hayatın sadece değersiz bir eşyadan ibaret olduğunu düşünen Felix'in yolu, hiç beklemediği tuhaf kişiler ile buluşur. Yan Ship: °Minsung °Chanmin 1#felix [13.03.2022] 1#hyunjin [22.03.2022...