Yattığım zeminle temasımın kesilmesiyle gözlerimi yavaşça aralamaya çalışmıştım, sadece çalışmıştım...
Göz kapaklarım açmam için o kadar ağırdı ki ilk defa böyle bir şey yaşıyordum."Kırmızı Afet?"
Aklıma gelen ilk kişinin ismini sessizce mırıldanmış, kendi sesimi bile duymamıştım. Bir süre sonra bedenimin ılık suyla temas etmesiyle irkilerek kucağında olduğum bedene daha çok sokulmuştum.
"Bebeğim?"
Kulaklarıma dolan sesle birlikte dudaklarım anında gerilmiş, göz kapaklarımı biraz da olsa aralamayı başarmıştım. Bulanık görüş alanımdan bile anlaşılan kırmızı saçlarla dudaklarım daha çok gerilmişti.
"Günaydın..."
Sızlayan omzuma kondurduğu minik öpücükle, göz kapaklarım tekrardan titrekçe kapanmış, tenine yaslı yanağımı bir kedi misali sürtmüştüm. Bununla kıkırtısı kulaklarımı her zaman ki gibi yine kutsanmıştı.
"İyi misin?"
"Gözlerimi açamıyorum, her yerim ağrıyor... Nasıl üstümde debelendiysen artık?"
Bütün ciddiyetimle konuşmuş olmama rağmen o komik bir şey söylemişim gibi bir kez daha kahkaha atmıştı. Yaptığıyla kaşlarımı çatarak gözlerimi aralamış, netleşmiş görüş alanımla yüzüne bakmaya başlamıştım.
"Komik mi?"
Kafasını bir çocuk gibi hızlıca olumlu anlamda sallamasıyla çatık olan kaşlarım düzelmiş, dudaklarımda tekrardan bir gülüş hâkim olmuştu.
"Gece için tekrardan özür dilerim."
Omzuma tekrardan öpücüklerini sıralamaya, elleri uyluklarımla kalçalarım arasında dolaşmaya başlamıştı.
"Yani kendini kontrol edememen çok normal aptal! Altında kusursuz bir Lee Felix yatıyordu ve haliyle dayanamadın. Bu gayet normal aşkım."
Göğsünde bulunan elimi kaldırarak bir kaç kez olduğu yeri patpatlamış, kocaman gülümsemiştim. Tamam, biraz ego yapmış olabilirdim ama kendisini en azından suçlu hissetmesini istemiyor, yaşadığımız şeyi alaya vurmaya çalışıyordum.
"Aşkım mı?"
Takıldığı noktayla göz devirmiş, vücudumda dolaşan ellerinin üstüne ellerimi koyarak hareketlerini durdurmuştum.
"Evet, doyulmaz bir insanım ama şuanlık bence bu kadar yeter."
"Sadece vücudunu yıkıyorum Sarışınım."
"Hmm öyle mi?"
Elleri üstündeki ellerimi çekerek karnına getirmiş, parmak uçlarımla olduğu yerde hayali çizgiler çizmeye başlamıştım. Bununla ellerim altında gerilediğini hissetmiştim.
"O zaman bende senin vücudunu yıkayım. Hm?"
Elimi daha da aşağı sürterek uvzunu ellerim arasına almış, bununla anında bileğimi tutmuştu. Kaşlarımı kaldırıp sahte bir şaşkınlıkla yüzüne bakmıştım.
"Ne oldu ki?"
"Felix."
Dedikten sonra tek parmağını deliğimde hissetmemle ağzımdan küçük bir inilti çıkmıştı. Ne yapmaya çalışıyordu?
"....elini çeker misin bebeğim?"
"İlk sen çek!"
Aniden yükselmem ile kıkırdamış, parmağını deliğime daha çok bastırmıştı. Bununla belimi bükerek uylukları üzerinde dikleşmiş, ellerim arasındaki erkekliğini bırakıp omuzlarına tutunmamla birlikte o da parmağını deliğimden çekmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Oddinary/Hyunlix√
Fanfiction[TAMAMLANDI] -Vampire- Hayattan hiç bir beklentisi olmayan, hayatın sadece değersiz bir eşyadan ibaret olduğunu düşünen Felix'in yolu, hiç beklemediği tuhaf kişiler ile buluşur. Yan Ship: °Minsung °Chanmin 1#felix [13.03.2022] 1#hyunjin [22.03.2022...