7

353 35 9
                                    

Freya olabilecek kötü olasılıklar için hazırda durduğundan hemen Mikasa'yı oradan çekip başka bir çatıya koydu. "İyi misin?" Mikasa başını sallayarak onu cevapladı. Ama Freya gözünün altındaki yarayı gördü, derin gözüküyordu. Mikasa'nın şu anda bunu düşüneceğini sanmıyordu bu yüzden görev sonrası ilgilenmeyi planladı. Hemen Eren'e döndü ikisi de. İkinci bir saldırı onlara doğru gelirken Freya sola, Mikasa ise sağa gitmişti. Mikasa, Eren'in kafasına konduğunda 'Bu kız deli...' diye düşünmeden edemedi. "Eren, beni hatırlamıyor musun? Ben Mikasa, senin ailenim!"

Freya, delirmiş titanın elini sıktığını görünce anında bağırdı, "Mikasa, çekil oradan!" Eren sırf Mikasa'ya zarar vermek için kendine yumruk atmıştı ve bu onu yere düşürmüştü. Havadaki işaret fişeğine baktı Freya, başarısız... Daha demin demiyor muydu ben Eren'e güveniyorum diye? "Titanlar kapıdan yaklaşıyorlar! İki tane 10 ve 6 metre sınıfı geliyor!" hemen o tarafa gitti Freya. Durum hiç iç açıcı değildi, titanlar geliyordu ve üstüne üstlük Eren kontrolü kaybetmişti. "Geri çekilmeliyiz, sandığımız gibi insanlığın gizli silahı diye bir şey yokmuş! Her şey boşaydı!" Freya göz devirdi 'ilk fırsatta tüm umudu söndürüp kaçacaklar mıydı cidden?'

"Ian bir emir ver artık! Bu senin suçun değil, bir velede kapıyı kapama görevini vermek delilikti zaten. Hiç düzene oturmamıştı bu plan." Ian cevap vermeyince devam etti adam, "Pekala, ben ve takımım duvara tırmanıyoruz." Mikasa sinirlenip öne doğru adım alınca Freya onu durdurdu, "Sakin ol Mikasa" diye ekledi Ian da. "Riko'nun takımı arka taraftaki titanı alın. Benim ve Mitabi'nin takımı, öndeki iki titanın icabına bakacağız." Riko açılmış gözleriyle ona baktı, "Ne dedin sen?" Ian daha fazla dayanamadı ve sinirlendi, haklıydı da. "Burada komuta bende, çeneni kapa ve emirlere uy!

Eren'in savunmasız kalmasına daha fazla izin veremeyiz." Şimdi planlar değişmişti. Eren ayağa kalkana kadar buradaki titanları halledeceklerdi. Eren ayağa kalkınca belki de kontrolü hala elinde olmayacaktı ama onu korumaları gerekiyordu. İnsanlık için temsil ettiği potansiyel çok büyüktü, ondan öyle kolay kolay vazgeçemezlerdi. "Plana uyacağım," 'şükür' "Bir bildiğin vardır eminim" dedi Riko.

Freya ve diğerleri öndeki iki titana ilerlerken Mikasa'yı fark etti. Eren'e endişeli bir şekilde bakıyordu, "Mikasa, endişelenme. Görev bitince tüm merak ettiklerini sorarsın ama şu an üzerine düşeni yapmalısın." Freya önüne bakarak konuştu. Mikasa ise ona bakıyordu şimdi de. Haklı diye düşündü, onun için endişeleniyordu ama takıma yardım etmeliydi. Adımlarını hızlandırıp Freya'ya yetişti.

İşleri çok zor olmuştu, her yerden titan fırlıyordu. Eren'den ise hala bir haber yoktu, yerinden kalkmamıştı. Sanki gelen titanlar Eren için geliyorlardı. Çünkü görevin başında hiç titan gözükmemişti etrafta. "Freya!!" Genç kız gelen sesle o tarafa döndü, "Armin!? Burada ne yapıyorsun?!" Armin onu duymamış gibi devam etti, "Göreve ne oldu? Eren neden hareket etmiyor?" Freya kısa kesmeye çalıştı, "Kontrolünü kaybetti, Mikasa'ya saldırdı ve o sırada da bayıldı. Kendini iyileştiremiyor bile!" İşte şimdi panik olmuştu. Olayı dışından başkasına anlatınca stres olmuştu, kendini sakinleştirmeye çalıştı. "Sakin ol Freya, sakin..." kendi kendine konuşuyordu. Armin onun olduğu yere gelmek için hareketlenmişti ki genç kız onu durdurdu. "Armin, gelme. Buradan gitmen lazım, burası çok tehlikeli." Armin durmuştu, sonra Eren'in titanının ensesine baktı. Kılıcını çekti, kendi kendine konuşuyordu "Genişlik, on santim." Freya anlamıştı ne yapacağını çok riskliydi, "Armin, dur!" ama çok geçti. Armin kılıcını titanın ensesine sokmuştu, "Freya sen git ve titanları buradan uzak tut. Ben halledeceğim." hemen sonra titanın çığlığı duyuldu. Freya son kez oraya bakıp bu tarafa gelen titanlara gitti. "Eren beni duyabiliyor musun?" diyişini duydu Armin'in. Sonra hemen önündeki titanın ensesini kesti.

.
.
.

Hala titanlar gelmeye devam ediyordu, durmuyorlardı. Freya gelen kükreme ile sese doğru baktı. Eren, geliyordu... Elinde kocaman bir kaya ile kapıya doğru ilerliyordu. Tüm takımın gözleri parlarken takım lideri emir verdi, "Çabuk Eren'in önündeki titanları öldürün. Canınız pahasına Eren'i koruyun!" herkes bir tarafa uçarken Freya Eren'e baktı. "Bizi haksız çıkarmadığın için teşekkürler, Eren..."

Kapıya çok yaklaşmıştı! Ama lanet olası bir titan Eren'in önüne geçmişti. Riko, Freya ve Mikasa üçlüsü o titana doğru ilerlerken Freya bacaklarını kopardı ve Riko da gözünü halletti. Mikasa da fırsatı kullanarak titanı öldürdü. Bu sefer Eren'in önü tamamen boştu, herkes onu umut dolu gözlerle izliyordu. Armin'in sesini duydu Freya, "Hadi, Eren!!" diye bağırdı oradan. Onunla birlikte Eren kayayı deliğe koydu.

"Ölümünüz boşa değildi, dostlarım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


"Ölümünüz boşa değildi, dostlarım." diyerek işaret fişeğini ateşledi ve gökyüzünü sarıya boyadı. Başarmışlardı, bugün ilk kez insanlık titan ırkına karşı bir zafer kazanmıştı. Freya gülümsedi ve hemen Eren ile Armin'in yanına indi. "Armin." mavi gözlerini Freya'ya çevirdi. Tam bir şey söylecekti ki yanlarına iki titanın gelmesiyle kılıçlarını çekti Freya. Saldırmaya vakti olmadan çok hızlı bir asker iki titanı da kolayca yere sermişti. Arkası dönük olduğu için yüzü gözükmüyordu ama pelerininden hangi birlikte olduğu anlaşılırdı. "Özgürlüğün kanatları..."

"Hey

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Hey... çocuklar. Sakıncası yoksa, burada neler oluyor anlatabilir misiniz?"

Keşif Lejyonu ve Sabit birliklerinin teknik birimleri gelerek Rose duvarını titan giremez hale getirmek için çalıştılar. İnsanlık ilk defa bir zafer kazanmıştı ama bu zafer uğruna verilen o kadar fazla can kaybı vardı ki bunun sevincini doya doya yaşayamadılar.

○○○

Kısa bir bölümdü. Ayrıca hangi shipi kullanmam konusunda şüpheliyim JeanxReader düşünüyorum şu anda ama Eren'e de kayabilir her an ama sonraki bölümler Jean ile daha çok yakınlaşacaklar yani bu da bir bilinmez oldu. Bir de hiç oy ve yorum gelmiyor neredeyse o yüzden arkadaşlarınıza falan önerirseniz çok sevinirim.

Freya Meri A Legend | ATTACK ON TITANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin