Freya önündeki titanın bacaklarına baktı, hala iyileşme aşamasındaydı ve bu yüzden hızlı koşamıyordu. Elleri ile saldırmaması için omuzlarına yöneldi ve hızlıca derin iki kesik attı. Titanın omuzları düşerken ağzına yöneldi Freya, ağzı ile tutulup ölmek istemezdi. İlk önce biraz uzaklaştı ve hızını alıp ağzını kesti. Bu sefer saldırması imkansızdı. Titan ona korkuyla bakarken gülümsedi genç kız, sol gözünün parladığından habersizdi. Gözü dönmüştü, önüne ne gelirse öldürmek istiyordu şu an. Daha fazla saldırmak istiyordu ama gelen sesle içindeki hissi bastırması gerekti, "Velet! Daha fazla saldırma ve geride dur!" Levi da anlamıştı tehlikeyi, planlarının bozulacağından korkuyordu. Freya onu dinleyip titanın arkasında kaldı, "Ateş!" orman sisle kaplanınca öksürdü genç kız, "İyi ki geride kalmışım." dedi önündeki manzaraya bakarken. Titana bir sürü mızrak geçirilmişti, oradan sağ çıkması imkansızdı. Freya, titanın omuzlarını kesse de iyileşmiş olmalı ki ensesini koruyordu. Ama ağzı hala açıktı, büyük ihtimal kollarını kullanabilmek için ağzına değil de koluna odaklanmıştı. Komutan Erwin'in yanına gitti Freya, "Aferin, iyi iş çıkardın." Genç kız tam tersini düşünüyordu. Kontrolünü kaybediyordu neredeyse, eğer onu uyaracak biri olmasaydı belki de daha kötü şeyler olacaktı. "Herhangi bir rapor var mı?"
"Evet efendim, titan kendini sertleştirebiliyor. Zırhlı titana benzer bir özellik ama sadece o anlığına." dedi körelmiş bıçaklarını değiştirirken. Erwin genç kıza döndü, "Peki seninle ilgili?" Freya bir anlığına donsa bile göz teması kurmadan cevap verdi, "Burada konuşabilecek bir şey değil, keşiften sonra size söylemeyi düşünüyordum zaten." Erwin bir süre daha yanındaki kıza baktı, tahmin ettiği şeylerdi büyük ihtimal ama yine de merak ediyordu. "Anlıyorum..." Onbaşı Levi ve bölük lideri Mike titanın ellerini kesmeye çalıştılar ama buzdan dolayı kılıçları kırılmıştı. "Aynı dediğin gibi Freya." genç kız yanındaki komutana baktı, düşünceli bir hali vardı. Anlamaya çalışıyordu neler olduğunu.
Onbaşı Levi titanın başının üstünde durmuştu, bir şeyler söylüyordu ama ses gelmiyordu o tarafa. Tam titanın yanına gidecek iken çığlık atmasıyla yerinde kaldı Freya. Çığlık o kadar yüksek ve tizdi ki kulaklarını kapama ihtiyacı hissetti, 'Geliyorlar...' uzun zamandır konuşmayan Phoebe konuşmuştu. "Geliyorlar." dedi sessizce genç kız. Ama komutan onu duymuştu. "Geliyorlar," diye tekrarladı. Sanki kimin ya da neyin geldiğini anlamaya çalışıyordu, aklına gelen şey ile komutana baktı, "Titanlar!" dedi "Çığlığın sesi yüzünden geliyorlar!" Mike da gelmişti, "Her yönden de geliyorlar ve güneydekiler neredeyse burada!" Freya kılıçlarını hazırladı, "Bombaları hazırlayın hemen!" diye emir verdi Erwin. Freya titanları görünce anında oraya uçtu ama onu asla umursamıyorlardı, direk Dişi Titana koşuyorlardı. Çok hızlı oldukları için öldürülmeleri de zor oluyordu. Freya 10 metrelik titanı yere indirdiğinde bir başkası geldi, birini halletse bile diğeri geliyordu, bu seferkini beklemediği için zor kurtuldu. Kolundan koşarak ensesine gitti ve onu da öldürdü. Birkaç titan Dişi Titanın yanına gittiğinden bir ağaçta durup önce izledi ne yapıyorlar diye. Titanlar onu yemeye başlamıştı. Freya gözlerini sonuna kadar açarken gelen emirle titanlara doğru yöneldi. 'Yamyamlık mı?' Dişi Titanı yiyen devleri öldürüyordu hızlıca. Bir diğerini öldürürken yine bir emir gelmişti, "Askerler, geçici olarak geri çekilin!" Freya komutanın yanına geçti yine. "Efendim-"
"Kendini feda etmeye çok hazırdı, bunu beklemiyordum. Sırf kimliğini gizlemek için titanları kendine yedirtti." boğazını temizleyip devam etti, "Titanlar Dişi Titanı yemekle meşgulken atlarınıza binin ve arabaları burada bırakın. Karnese bölgesine geri dönüyoruz!" Freya'nın daha burada işi kalmamıştı, atı büyük ihtimalle ormanın dışındaydı bu yüzden o tarafa yöneldi. Şu an sadece arkadaşlarını bulmak istiyordu, canlı bir şekilde.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Freya Meri A Legend | ATTACK ON TITAN
Fiksi Penggemar"Sen canavarsın! Benim kızım olamazsın." dedi korkmuş kızın annesi. O daha 11 yaşındaydı ne anlayabilirdi ki bu cümlelerden? Hem duvarlar daha yeni yıkılmıştı. Panik halindeydi ikisi de, bu yüzdendir diye düşündü küçük kız. Annesi ondan uzaklaşmasın...