Küçük Bir Maruzat

200 27 5
                                    


Merhaba, sevgili Sönük Kibrit Ve Buz Tutmuşlar okuyucuları.

Nasılsınız?
Umarım mutlu günleri, huzurlu geceleri, bir o kadar da sağlıklı bedenleri taşıyorsunuzdur.

Okumanın hayran olunası taraflarının olduğu, su götürmez bir gerçek. Umarım siz de çok güzel kitap yolculuklarına dahil olmuşsunuzdur.

Aslında sizlere asıl yazma amacım küçük bir maruzatta bulunmaktı.
Güzey'in gerek dram, gerek mizah,  gerek aksiyon dolu yolculuğuna başlayalı çok bir zaman olmadı bildiğiniz üzere.
Bazı aksilikler dolayısıyla bir süre bölüm yayınlamaya ara vermek durumundayım. Bundan hoşnut kalmasam da hem şahsi zorunluluklarım hem de siz sevgili okuyucuları büyük bir meraka sürüklememek için burada küçük bir ara verdim.
Fırtına Öncesi adlı bölümü yayınladıktan sonra birkaç bölüm daha taslaklara ekledim. Fakat kısa bir müddet platformda yer alamayacağım için o bölümleri yayınlamayacağım.

Yayınladığım Fırtına Öncesi adlı bölümü biraz da sezon finali olarak sayabiliriz. Sonraki bölümlerde olayların kızışmaya başladığını, o bölümlerin kitabın asıl başlama noktası olduğunu göz önünde bulunduracak olursak arayı burada vermenin daha doğru olduğuna karar verdim.

Temennim sizin de beni anlayışla karşılayıp bu güzel yolculukta destek olmanız.

Aksilikleri yok edip rutinlerimi dizayn ettiğim vakit, ki uzun sürmemesi en büyük temennim, birkaç bölümü üst üste yayınlayacağım. Bu da özür mahiyetinde, minik bir söz olsun.

Bu süre boyunca anlayışınız ve desteğinizi dört gözle bekleyeceğim. Zira, hiç kuşkusuz anlayış göstereceğinize itimad ediyorum.
Şimdiden çok teşekkür ederim Sönük Kibrit Ve Buz Tutmuşlar okuyucuları.
Esenlikle kalın🍷

Esenlikle kalın🍷

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Sönük Kibrit Ve Buz TutmuşlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin