Chapter22

224 7 0
                                    

Dziwnie mogło wyglądać to co zrobili, bo Jeon zaczął brać od tyłu Tae, a Tae brał od tyłu Jimina.

Ich seks trójkątny polegał trochę na czymś innym niż dla innych gejów. Dla nich było najważniejsze doznania prawiczka, ale nie miało go to boleć...

A wszystko właściwie zaczęło się od zakończenia gry wstępnej, bo lekarzyk wyszedł z prysznica.

Po położeniu się między dwoma chłopakami, Jeon wziął się do roboty za Jimina. Obydwóm chłopakom zależało na dobrym pierwszym razie jego... dlatego obydwoje zajęli się nim.

Jeden zaczął robić mu loda od boku, a drugi wziął w garść swojego penisa. Napluł na swoją drugą rękę ślinę i rozprowadził po przyrodzeniu. A później wjechał w chłopaka mocno, bez żadnego pytania.

Jimin zajęczał z bólu, ale jednocześnie z rozkoszy. Jeon zaczął przyspieszać, nie mógł wytrzymać z podniecenia.

- Yes daddy - wyjęczał Jimin - Moc... mocn... mocniej!

Jungkook od razu się posłuchał, ale przez to, że był mocno podniecony... skończył w tyłku Jimina. Skończył, skończył. Wytrysk. Biała, lepiąca się ciecz.

Wzdychał i jęczał nawet po wytrysku, nie dowierzał w to, jakich ludzi ma dookoła.

Dopiero po chwili doszło do niego co się wydarzyło. Fakt, trwało to z jakieś pięć minut, ale było warto dla wszystkich.

To nie miało skończyć się za jednym razem, a miało być wiele więcej rund. Kobiety nie muszą odpoczywać między stosunkami, ale mężczyźni już tak. Muszą jakoś namnożyć plemniki, chociaż gejom plemniki nie są potrzebne, bo nikogo nie zapłodnią.

W drugiej rundzie już wszystko wyglądało trochę inaczej. Przed tym omawiali, kto kogo będzie brał. Jimin powiedział, że podoba mu się bycie uległym. Już miało tak zostać na zawsze.

Pozostało na tym, że Jimina będzie brany prze Tae, a Tae przez Jeon. Skomplikowane, ale bardzo praktyczne.

Po kilku takich samych rundach przestali się zabawiać, a postawili na pierwszym miejscu co innego. Okazywanie sobie uczuć.

Fakt... seks to w pewien sposób okazywanie uczuć, ale nie można zrobić tego idealnie podczas stosunku. Wtedy nie możemy skupić się na takim czymś, będąc w kimś.

Całowali się na zmianę wszyscy po kolei. Znaleźli dobre taktyki.

Jimin po tym wszystkim co wydarzyło się tego wieczoru ucieszył się, że jednak dobrą orientacje seksualną wybrał. Kobieta by go tak nie zadowoliła i nie sprawiła tyle przyjemności. Mężczyzna wie czego potrzebuje drugi facet, więc potrafi to dać. A poza tym geje są bardziej czuli, wrażliwi.  Każdemu takie sytuacje dają dużo do zrozumienia i intrygują.

Wtulili się w siebie, ale tym razem Jimin był po środku. Jeon był po prawiej stronie łóżka, a Tae po lewej. W takim ułożeniu podczas snu czuli się komfortowo. Chociaż Park momentami nie wiedział w czyją stronę wystawić tyłek.

Już zawsze spali w takiej pozycji, spędzali jak najwiecej czasu ze sobą. Dla niektórych mogło by być to czymś wręcz dziwnym i niemożliwym. Akurat takiego życia chcieli w trójkę. Bez problemów i z miłością.

Will You Be My Daddies? [18+]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz