Találkozás

224 7 0
                                    

Ma csütörtök van ami annyit jelent hogy megyek a koripályára Kevin edzésére. Már nagyon szeretném látni ahogy hasít a jégen. Éppen most indulok el az edzésemre mivel atletizálok. John bácsi (az edző) már várt rám és a többiekre, -név szerint: Ava, Patricia, Oliver, Noah és David- hogy elkezdhessük a kb 2 órás futást.

°°°°°

Jelenleg 17:30 van, és most értem ide a pályára, ahol már láttam aput a lelátón ülni.
-Szia apa!
-Szia Haven! Milyen volt a futás?
-Jó volt köszi. Kevin?
-Mindjárt feljönnek a jégre.
És igaza lett. Pár perc múlva már 10 kis korcsolyás gyerek igyekezett kipróbálni a korcsolyát a pályán.
-Itt van Kevin.- mutatta apa.
-Látom. Nagyon ügyes!- mosolyogtam a pályára.
Már lassan fél órája ültünk a lelátón, de apa elugrott valamiért a kocsiba, én meg mozgolódást  láttam a bejárati ajtónál, amin egy kb velem egyidős srác lépett be fekete baseball sapkával a fején és táskával az oldalán, amiben gondolom a hokis cuccát hozta.
-Azta...- hát igen. Nem volt alaptalan ez a kis "kirohanásom", ugyanis a srác eszméletlenül jól nézett ki. Magas, viszonylag hosszú, barna GÖNDÖR haja és atyaisten de aranyos arca volt. Sajnos a szemét nem láttam rendesen, de mintha barna lett volna.
Vetett egy pillantást a kicsikre a jégen, aztán a lelátóra nézett ahol én ültem. Az a mosoly te jó ég! Mi történik itt? Rám mosolygott amit viszonoztam,  majd inkább gyorsan a pályára néztem megkeresni Kevint.
Mire apa visszaért a titokzatos sráccal egyidős fiúk egyre többen lettek. Valószínű, hogy ezután övék a pálya és jöttek öltözni.

°°°°°
1

8:00 kor vége lett a kicsik edzésének és mentek az öltözőkhöz visszaöltözni, én addig kint vártam amíg apa segített Kevinnek. Már egy ideje bent voltak így elindultam hozzájuk, de amikor bementem megláttam a göndörhajú fiút az apáékkal szemben lévő padon. Amikor beértem felémkapta a fejét, elmosolyodott és elindult a kijárat felé, de még gyorsan eltudtam olvasni ami a mezén volt: White R.

Szerelem a jégenWhere stories live. Discover now