Követés?

107 5 0
                                    

Haven Brooks:

Tegnap volt, hogy Ray játszotta a nagymenőt (mondjuk szerintem így is az) és ma végre PÉNTEEEEK! Angelt várom a teremben, mert általában én vagyok mindig az első ember aki beér a suliba. Nem kellett sokat várnom. Angel perceken belül benyitott a terembe levágta a cuccát az első padba és hatrajott hozzám.
-Na akkor most dalolj nekem kismadár!-vigyorgott rám eszelősen.
-Szóval. Tegnap mentem a pályára, mert Kevinnek edzése volt, de ők bent voltak az épületbe, így inkább kint maradtam. Már egy ideje ott voltam de Ray nem volt sehol. Úgy kb 15 percet késett, aztán csak rohant át öltözni rám se nézve. Amikor kijött Tom bácsi szólt a fiúknak hogy játék van egész edzésen. Mielőtt elkezdtek volna játszani pár bemelegítő kört, és néhány figurát is csinált. Aztán játszottak, de azért lopva rám-rám nézegetett meg trükközött. Aztán az edzés végén én mentem is le gyorsan, mert mentünk haza és írtam neked. Úgyhogy ennyi volt tegnap este.
-Ahhhhh. Haven ez nagyon aranyos. Gondolj csak bele mennyi fiú van aki ennyire lassan és félve közelít meg egy lányt. Basszus te meg vagy áldva egy ilyennel. És még fel is akarja hívni a figyelmedet ilyen kis apróságokkal.
-Angel. Ennek én is örülnék, de egyszerűen annyira nehéz elhinni hogy ezeket nekem akarja mutatni. Lehet hogy csak Tom bácsit akarta kiengesztelni ezzel a késése miatt.
-Pesszimista vagy. Na jó legyen egy alkunk. Mivel ő nem lép (ami nagyon fura) ezért ideje lenne hogy ezt te megtedd helyette.
-És mégis mit csináljak? Facebookon kövessen be? Az azért elég fura lenne, tekintve hogy nem is nagyon, sőt semennyire nem ismerjük egymást.
-Én nem is Facebookra gondoltam, hanem Instára, de nekem az is jó. A lényeg az, hogy lépj te, ha ő nem. És arra a tényre, miszerint ez így fura lenne hogy beköveted az a megoldás, hogy a csapattársait is bejelölöd.
-Hát...nem is tudom. Talán még egy kicsit korai lenne bekövetni. Meg amúgy is. Talán mer lépni és ő követ be előbb....

Szerelem a jégenWhere stories live. Discover now