Haven Brooks:
Teljesen mások lettek a napjaim egy ideje. Ha felkelek, nem az az első dolgom hogy csekkoljam a közösségi oldalakat, vagy hogy az időjárást megnézzem aznapra. Már nem azért nézem meg minden egyes percben a telefonom kijelzőjét hogy megnézzem az időt. Este pedig nem az az utolsó dolgom, hogy lekapcsolni az olvasó lámpám. Nem. Raymond White teljesen belefeszkelte magát a napjaimba. Amikor felkelek, az az első dolog, hogy írok neki. Napközben minden egyes szünetben a telefonomat nézem hátha ír. Este pedig beszélünk amennyit csak tudunk, nem számít hogy, aznap láttam-e edzés közben, vagy sem mert nem tudunk beszélni közben. Egy szó mint száz, minden nap beszélünk és heti kétszer találkozunk a pályán. Már vártam a ma estét nagyon, mert bár az iskolában van net, nem szoktunk beszélni sajnos. Drága barátnőm folyton rám szól hogy szaladnak el egy kicsit a telefonomtól, de nem megy, túlságosan hiányzik nap közben. Valamilyen csoda folytán végigcsináltam a napot és már rohantam is haza, mivel végre péntek van és nincs dolgom. Sajnos Algelnek meg volt egy órája így nem tudott velem jönni, de most nem is annyira bántam. Jó volt egy kicsit csak a zenére figyelni és kizárni mindent és mindenkit.
°°°°°
Este felé még elvittem Pötyit (ő a kutyám) sétálni, aztán mentem haza, hogy beszéljek Rayel. Beérve a házba köszöntem a családomnak és bementem a szobámba, ahová követett Pötyi is. Kicsit rendbe kaptam a szobámat és már mentem volna a fürdőbe, amikor üzenetem érkezett.
Raymond White
Szia! Milyen napod volt?
Szia! Nagyon vártam már hogy éve legyen a hétnek. Neked?
Hasonló
Figyelj csak, lenne egy kérdésemHallgatlak
Lenne kedved valamikor találkozni, mondjuk most hétvégén?
Egy pillanatra kihagyott a szívverésem. Ő most komolyan elhívott hogy találkozzunk? Ezt nem hiszem el. Mindenképpen el kell majd ezt mesélnem Angelnek. Aztán rájöttem hogy válaszolni kéne neki.
Persze, szivesen. Gondoltál már valamelyik napra?
Még nem, nem voltam benne biztos hogy igent mondasz.
Ugyan miért nem?
Hát öhm...mindegy, nem fontos
Ahogy gondolod. Nekem a szombat jó lenne, ha neked is.
Tökéletes. 16:45?
Jó lessz. Hol?
Pláza közepén?
Oké
Ezután már csak a napunkat veséztük ki, viszont 23 felé már mindketten kezdtünk fáradni így felfüggesztettük a beszélgetést.
Raymond White:
Péntek 5. órákon ülök Isaac mellett a padban és a tanár beszédét kizárva Havenről gondolkodtam. Minden nap beszélünk, és mindig amikor a pályán van rám mosolyog. Egyzerűen nem bírom ki hogy ne lépjek vele valahogy kapcsolatba. Sajnos iskola időben nem tudunk beszélni, mert nem akarom egyikünk figyelmet sem elvonni a tanulásról. Óra után viszont kedves barátom azonnal letámadott.
- Haver ez így nem állapot. Mi van veled. Tudom hogy a csak van e mögött, de valami konkrétabb? Hiányzik, veszekedtetek?
- Mi? Nem, dehogy veszekedtünk. Valójában hiányzik, de ezt minden nap elmondom neked. Nem számít hogy 2x találkozunk egy héten, attól még mi sem egyes nap hiányzik.
- Mi lenne ha találkoznak suli után?
- Nem lehet edzése van, meg különórák.
- Akkor hétvégén, nagyfiú vagy már, megoldod.
Igazából nem hülyeség amit mond meg tudom oldani ha nagyon akarom.
- Nem tudom mit kezdenek nélküled Isaac, de komolyan. Nélküled nem beszéltem volna vele szerintem soha.
- Jó azért eltulozni nem kell, de tényleg oldd meg ezt a találkát.- válaszul csak bólintottam egyet.
De mi van, ha nem akar találkozni? Ha mással találkozna hétvégén. Jó igazából attól parázok hogy azzal az edzők társával akit a pályán láttam, de azért na. Csak jelentett neki valamit az hogy hazakísertem, meg minden nap beszélünk. Mindegy majd este megkérdezem tőle hogy akar-e jönni. Ha nem, belehalok.°°°°°
Már este van, mindent elvégeztem amit kellett úgyhogy mehet a menet.
Haven Brooks
Szia! Milyen napod volt?
Szia! Nagyon vártam már hogy éve legyen a hétnek. Neked?
Hasonló
Figyelj csak, lenne egy kérdésemHallgatlak
Lenne kedved valamikor találkozni, mondjuk most hétvégén?
Nagyon reménykedtem benne hogy igent mondjon. Igen, igen, igen. Kérlek legyen igen.
Persze, szivesen. Gondoltál már valamelyik napra?
Még nem, nem voltam benne biztos hogy igent mondasz.
Ugyan miért nem?
Hát öhm...mindegy, nem fontos
Ahogy gondolod. Nekem a szombat jó lenne, ha neked is.
Tökéletes. 16:45?
Jó lessz. Hol?
Pláza közepén?
Oké
Ez után már csak beszélgettünk a napunkról, és minden másról. 23 körül elmentünk aludni, mert azért kell a kipihentség. De holnap találkozunk.
Sziasztok! Mostantól csak két hetente lesz rész az iskola miatt, de azért igyekezni fogok vele. Mindenkinek jó tanévkezdést!❤️
YOU ARE READING
Szerelem a jégen
RomanceSzia!A nevem Haven Brooks és 14 éves vagyok. Ez az én történetem egy fiúval, akivel az öcsém hoki edzésén ismerkedtem meg. Ha kíváncsi vagy rá olvasd el. (Nem tudom a sport kifejezéseket úgyhogy ne kövezzetek meg. A történet lényege nem azon múlik)