Kioktatás felsőfokon

73 2 0
                                    

Raymond White:

Miután Haven busza elment újra megnyitottam az üzenetet amit a Kersztanyámtól kaptam.

Sarah❤️🤪

Ha hazaértél rögtön beszélünk. Miért nem tudtam róla hogy barátnőd van? Raymond én nagyon szeretlek, de néha ki tudnálak nyírni amiért nem mondasz el nekem egy ilyen nagy jelentőségű dolgot. Remélem azért azt elmondod majd ha meg csókolod, vagy már az is megvolt csak nem szóltál róla? Mindegy nem zavarlak, de igyekezzél haza.❤️😡

Nyugi, nem a barátnőm, majd otthon megbeszéljük❤️

Hát igen, elég jó kapcsolatom van Sarahval, de néha túl sokat akar tudni. Valamilyen mértékben igaza van hogy ép kellett volna mondanom neki, mint elsőszámú női bizalmasom. Csak hát elfelejtettem. Nem is tudom hogyan, annyira váratlan volt az egész, pedig velem zajlott le és tudtam követni. Valahogy mégis annyira nem várt volt az ami történt. Soha nem éreztem ezt, de tetszik.
Pár perc múlva befutott az én buszom is, úgyhogy elindultam haza. A buszon igazából csak agyaltam, aztán bevillant valami. Ugye Haven nem gondolta azt hogy mással beszélek? Nem vagyok lány, de ha én látnám hogy kapott egy üzenetet akkor egy fiúra gondolnék. De igazából bárki más is lehetne. Miért gondolok egyből a legrosszabbra?
A busz megállt, én pedig leszálltam és elgyalogoltam a házunkhoz. Az ajtón belépve csak a bátyám szobájából kiszűrődő videójáték hangját hallottam. Vagyis anyáék nincsenek itthon. A kutyám a szobámban várt engem, és amikor meglátott vidáman futott oda hozzám aztán tovább a konyhába hogy adjak neki enni. Hát persze, hogy is gondoltam hogy az én jelenlétének örül nem pedig annak hogy kaját adok neki.
Gyorsan raktam a táljába kaját aztán bekopogtam a tesómhoz.
- Csá! Megjöttem.
- Oké. Anyáék nincsenek itthon és nem, nemtudom hova mentek.
- Majd hazajönnek. A szobámban leszek.
- Nem is mesélsz hogy milyen volt a randi?
- Először is, nem randi. Másodszor, összefutottunk  Sarahval és most fogom neki elmondani hogy mit látott pontosan.
- Magyarul ki fog vallatni, értem. Hozhatok popcornt és végignézhetem?
- Te hülye vagy. Nem. De a vallatás részével egyetértek. Na megyek.
- Kitartást!
Besiettem a szobámba, levágták magam az íróasztalom elé és messengeren hívást indítottam Sarahval.
- Na végre hogy hazaértél.-nézett rám dühösen.
- Neked is szia. Bocsi hogy nem szóltam róla.
- Az eszem megáll. Végre egy lány akivel együtt látlak és nekem nem szólsz? Ennyire nagy lettél már hogy velem ezeket nem akarod megosztani? Vagy én rontottam el valamit? Kérlek mondd el hogy mi történt!
- Először is, nyugi, nem rontottál el semmit. Másodszor, azzal a lánnyal már egy ideje beszélek, és el akartam mondani, tényleg, de egyszerűen olyan furcsa volt az egész. Nyomon tudtam követni mindent, de közben csak úgy folyt el az idő és elsüllyedt én benne. Nem tudom mennyire érted, de remélem hogy eléggé ahhoz hogy tanácsot tudj adni.
- Hát Raymond, történetesen teljesen áterzem a bajodat.
-

És tudsz mondani valamit? Bármit amivel ezen segíthetek?
- Drága keresztfiam, a szerelmen nem lehet segíteni. Engedni kell hogy follyon a medrében.
- Szerelem? Miért hiszi mindenki azt hogy szerelmes vagyok? Oké nagyon szép lány, de ilyen gyorsan nem lehetek belé szerelmes. Ehez véleményem szerint több idő kell. És igaz hogy ha nem beszélek vele bizonyos időközönként akkor hiányérzetem van, de...
- Ray, ne mentegetőzz. És végképp ne keress kifogásokat. Nem kell attól még menekülni mert valaki tetszik, ha már azt nem ismered be hogy szerelmes vagy. Mesélj erről a lányról.
- Haven Brooks a neve, 14 éves. Igazából a legokosabb ember akivel valaha találkoztam, vicces, aranyos, és imádom a mikor a nevemet mondja.
- Awwwww. Drága, te szerelmes vagy. Nem engedek ebből. Idősebb vagyok mint te és ebből amiket elmondták teljesen az jön le hogy beleestél. Ne próbálj védekezni, ez az igazság, csak nem akarod bevallani magadnak.
- Nem is tudom. Nem vagyok ebben biztos.
- Jó, nem erőltetem. Megvárom amíg magadtól jössz rá hogy igazam van, de most mesélj. Hogy ismerted meg.
Innentől már csak a múltról beszéltem neki. Teljesen oda volt Havenér. Megértem, én is.
22körül elköszöntünk egymástól és elintéztem az esti rutinomat, meg ettem valamit vacsora gyanánt.
Amikor végeztem írtam Havennek és szinte azonnal válaszolt. A szívemet melegség árasztotta el ahogy besztünk. Igaza lenne Sarahnak? Szerelmes lennék? Nem ő az egyetlen aki ezt állítja, de én nem vagyok magamban biztos.

Szerelem a jégenWhere stories live. Discover now