Raymond White:
Május 31.-e van. A szülinapom. Nem sokan szoktak felköszönteni, tekintve hogy a családom kicsi és csak néhányan tudják a szülinapomat. 2 napja volt hogy Havennel találkoztam és Sarah észrevett minket. Amúgy azóta már eléggé lenyugodott, de néha még a fejéhez vágja hogy szolhattam volna előbb is.
Az iskola miatt az ébresztőm keltett úgyhogy ahelyett hogy aludtam volna 10-ig fel keltem 6:30-kor. Az első dolgom az volt miután kikapcsoltam az ébresztőmet, hogy írjak Havennek. Arra viszont nem számítottam, hogy ez az üzenet fog várni rám.Haven
Jó reggelt! Boldog születésnapot!🥳
Jó reggelt! Köszönöm!
Hogy aludtál?Egész jól, te?
Én is
Ezután még egy kicsit beszélgettünk és megbeszéltük hogy este folytatjuk. Gyorsan elkészültem és már mentem is a buszmegállóba. 4 perc múlva már én is ott nyomorogtam a többi emberrel akik iskolába, munkába, vagy szimplán csak a boltba mentek. A 7.megállóban leszálltam és már mentem is az iskola bejárata felé. A teremben Isaac fogadott, aki felállt elem jött és megveregette a vállamat.
- Boldog születésnapot!
- Köszi!
- Mennyi is lettél? 8?- nézett rám úgy mint a nagyim. Belőlem meg kitört a nevetés.
- Nem. 15. Tudod mint te, csak te fél évvel korábban születtél.
- Azta. Így elszaladt vilna az a pár év?- nézett rám tettetett csodálkozással.
- Úgy néz ki. Öregszünk.°°°°°
7 keserves órával később Isaac egy elég váratlan kérdéssel jött hozzám.
- Ray, nem akarsz eljönni velem Haven sulija elé?- elég furcsán nézhettek rá. Mármint az ötlet igenis tetszett, csak nem értettem hogy miért kell neki arra mennie. Ezt látva gyorsan pontosította magát.- Lessz ott egy találkozóm és gondoltam elkövetnek velem odáig.
- Persze, elmegyek veled. De mégis kivel találkozol aki főtéris?
- Nem hiszem hogy ismered, de egy lány.
- Csak nem becsajoztál a tudtom nélkül. Máskülönben miért mennél elé? Én elmondtam neked mindent, te meg semmit nem mondasz el?
- Nem, nem. Félreérted. Nem csajoztam be, csak egy ismerősöm akivel összefutunk suli után, én meg mivel jól nevelt vagyok elé megyek. Nem kell ezt túl gondolni.
- Te tudod, de azért kíváncsi vagyok a csajra.- erre csak megforgatta a szemét és leült a székre. Kezdődött a 8. és egyben utolsó óra. Utána pedig meglepem Havent, mert tudom hogy neki is 8 órája van.°°°°°
Az odavezető úton nem nagyon beszéltünk, mindketten élveztük a csendet. Már elég közel jártunk a suliból, amikor észrevettem hogy 2 eléggé ismerős lány áll a kapuban.
- Az ott nem Haven és a barátnője?
- De.- eresztett felém egy félmosolyt.
Amikor már mi is ott voltunk pár lépésre a kaputól, Haven barátnője bár nagyon próbálta kordában tartani elkezdett vigyorogni. És elég közel álltunk már ahhoz hogy mindent halljunk.
- Mi az amin ennyire mosolyogsz. Csak monnd hogy nem már megint valami hülyeség.
- Hidd el hogy ez egyáltalán nem hülyeség.- mondta, majd megfordította a velünk háttal álló lányt.
Kellet neki pár másodperc hogy felfogja hogy mi is történik éppen. Amikor realizálódott benne hogy én és Isaac vagyunk előtte, egyből a nyakamba ugrott. Egy kicsit meglepett ez a hirtelen gesztus, hiszen nem nagyon érintkeztünk még. Azt az egy alkalmat kivéve amikor hazakísértem. Gyorsan visszaöleltem és csak élveztem a pillanatot.
- Boldog születésnapot!
- Köszönöm.
- Hogyhogy itt vagy?
- Isaacnak volt itt valami elintézni valója úgyhogy elkísértem.
- Te hogyhogy nem mentél még haza? Ha jól tudom már vége van az órádnak egy fél órája.
- Angelnek találkozója van úgyhogy vártam vele, de nagyon nem akar az a srác jönni. Már itt kéne lennie.
- Már itt van. Pont időben érkezett.- nézett rá Angel Isaacra, aki csak bólogatott mellettem.
- Várj, te azt mondtad nekem hogy egy ismerősöddel találkozol.- néztem a barátomra.
- Te pedig azt hogy az egyik haveroddal.- mondta döbbenten Haven.
- Mert máshogy hogy szervezzünk nektek találkozót? Magatoktól úgysem fogtok ilyenkor, szóval Angelt rávettem hogy segítsen egy kicsit nekem. Elküldte a csengetési és órarendet, aztán én is a miénket és összeegyeztettük. Úgy néz ki a hétfői napokon szabadok vagytok egy ideig. Mivel az új beosztás szerint hétfőn és szerdán van edzés, így elég sok időtök van együtt. Valamint ha jól tudom Kevin is már velünk edz úgyhogy a pályára is tudtok együtt menni.- nézett ránk büszkén Isaac, mellette pedig Angel hevesen bólogatott.
- Szóval hagyunk is titeket. Holnap találkozunk.- intézte a szavakat barátnőjéhez Angel, majd Isaackal elindultak a buszmegálló felé. Mi csak néztünk utánuk nagy szemekkel és nem bírtunk megszólalni.
YOU ARE READING
Szerelem a jégen
RomanceSzia!A nevem Haven Brooks és 14 éves vagyok. Ez az én történetem egy fiúval, akivel az öcsém hoki edzésén ismerkedtem meg. Ha kíváncsi vagy rá olvasd el. (Nem tudom a sport kifejezéseket úgyhogy ne kövezzetek meg. A történet lényege nem azon múlik)