Haven Brooks:
Na végre. Másfél hét alatt sikerült kikecmeregnem az ágyból. Ma péntek van és a barátaimmal megyek délután korizni. Remélem Ő is ott lesz.
°°°°°
-Haven gyere már! Csak rád várunk.- Patricia téli torokból üvöltötte mindezt a suli előtt. Nem nézték hülyének, á nem.
-Jövök már. Basszus nem kell ordibálni.- a többiek már szakadtak a nevetéstől. Imádják, ha Pattel "veszekszünk".
-Le fogjuk késni azt a retkes buszt, ha nem szedd a csülkeidet.-ezt már inkább rá hagytam. Nincs kedvem most semmihez, csak hogy lássam Rayt. Már csak ott kéne lennie és boldog lennék.
°°°°°
Ott van a pályán! A srácoknak is megmutattam. Mondjuk a fiúkat annyira nem hozta lázba és inkább nyaggattak, hogy menjünk már korizni, így gyorsan áthúztuk a korcsolyákat aztán irány a jég!
Raymond White:
Péntek van. Már eltelt másfél hét mióta nem láttam Havent. Igen, időközben kiderült a neve. Sajnos az érdem nem az enyém hanem Issacé, de én így is örülök. Úgy tudta meg hogy egyik edzésen elkezdett beszélgetni a kissráccal (akit Kevinnek hívnak) és megkérdezte néhány dologról. Mint például a tesója nevét aki itt szokott lenni, és kiderült hogy Issacnak volt igaza és Haven tényleg beteg volt.
Ma délután elmentünk a srácokkal korizni. Hát na, hokisok vagyunk a jégen töltjük a fél életünket.°°°°°
Már kb fél órája itt voltunk, amikor Isaac bökdösni kezdett.
-Haver, itt van Haven.
-Mi? Hol?
-Tőlünk balra, a lelátó előtt.
Arra néztem, amerre mondta és tényleg ott áltt. Nem volt egyedül. 3 sráccal és 2 csajjal volt. Szerintem nem lepődik meg azon senki, hogy csak Havent ismertem közülük.
-Menj köszönj neki!
-Hülye vagy? Szerinted minek nézne, ha oda mennek és csak úgy ráköszönnék?
-Akkor ne menj oda.- forgatta meg a szemét.°°°°°
Este 6 óra van. Anya felhívott, hogy lassan menjek haza. Elég fancsali képet vághattam, mert Isaac kérdőn felvonta a szemöldökét. Én csak válaszul megrázták a fejem hogy majd elmondom, majd elköszöntek anyától és letettük.
-Haza kell mennem.
-Akkor jó utat. Majd én figyelek a csajra.
-Jól van haver. Csak aztán okosan. Na csá!
-Cső tesó!
Elmentem átöltözni az épületbe és pont elhaladtam Havenék mellett, akik valamin nagyon nevettek.
Amikor ránéztem, találkozott a tekintetünk, de gyorsan elkapta a fejét és inkább az egyik barátnőjével kezdett beszélgetni.°°°°°
Már indultam kifelé, amikor láttam ahogy Haven a jégen FEKFŐZIK, az egyik fiú akivel együtt jött meg végig őt nézte. Olyat éreztem amit nem tudtam megmagyarázni. Dühös voltam, nagyon. Úgy éreztem, meg kell védenem a lányt, bármi is történik. De lehet hogy ez a fiú a barátja. Miért beszélget ezzel a fiúval velem meg mert nem?
Inkább hagytam és mentem ki.
YOU ARE READING
Szerelem a jégen
RomanceSzia!A nevem Haven Brooks és 14 éves vagyok. Ez az én történetem egy fiúval, akivel az öcsém hoki edzésén ismerkedtem meg. Ha kíváncsi vagy rá olvasd el. (Nem tudom a sport kifejezéseket úgyhogy ne kövezzetek meg. A történet lényege nem azon múlik)