Hát igen. Nem vagyok a legjobban. Csütörtök reggel van én pedig lázasan fekszek az ágyamban. Fenébe is már! Így nem mehetek el suliba (az a kisebb baj), de a családi napra/korizásra se. Ezzel pedig ugrott az hogy Rayel találkozok. Remélem azért nem maradok le semmiről...
Raymond White:
Megint eltelt egy év. Újra családi korizás lesz este. Az elmúlt évben nem történt sok minden. A csajok valamiért folyton körülöttem vannak. Nem értem őket. Egyszerűen mindegyik ugyanolyan: kismimkelt plázacicák. Mindegyik ilyen kivéve aki hozzánk jár hokizni vagy Ő. Egy új lány, aki mostanában jár a pályára. Ha jól tudom azért hogy megnézze az öccsét. Ügyes a kissrác mit ne mondjak, és a nővére...wáo. Na igen magamban ez volt az első reakció amikor kedden megjelent abban a nadrágban. Tuti hogy sportol valamit a lány, különben nemhiszem hogy ilyen ruhában járkálna. Akkora egy barom voltam! Szépen végigmértem egy szinte ismeretlen csajt aki a lelátóról figyeli az öccse edzését, utána meg berohanok az öltözőbe és Ő ezt mind látta. Basszus, borzalmas embernek tarthat. De én ezzel miért foglalkozok ennyire? Hogy mit gondol rólam? Egy ilyen szép lányra már tuti rátalált valaki, és az nem én vagyok. Bár... próbálkozni szabad, nem? Ma úgyis koris családi nap van. Majd ott találkozunk.
°°°°°
Már estefelé van, de a lányt nem látom. A tesója itt van és egy nővel beszél (gondolom az anyukája). Valamint látom az apját is, aki két gyerekkel beszélget nem messze a kissrácéktól. Valószínűleg ők a tesói. Őt viszont sehol nem látom. Lehet hogy ma estére más programja van. Vagy a barátaival van vagy a barátjával. Biztosan. Ki akarná ennyi idősen a családjával és egy csapat teljesen idegen emberrel eltölteni a szabadidejét? Én se jöttem volna az ő helyében.
-Haver elkalandoztál egy kicsit. Mi van veled?-Isaac én egyszer leütlek.
-Ja, semmi csak egy kicsit fáradt vagyok és elbambultam.-mosojogtam rá biztatóan. A legjobb haverom úgyhogy nehéz neki hazudnom, de talán beveszi.
-Aha persze. Én meg egy ufo vagyok. Ray, engem nem versz át. A csajt keresed ugye?-amikor csak pislogtam nagyokat, megvillantotta azt az én mondtam mosolyát.
-Jó oké, Őt kerestem, de nincs itt.-sajnos.
-Naa, ne csüggedj. Ez egy családi nap, szóval tuti csak elkapott valamit ebben a fránya időben, vagy valami tényleg halaszthatatlan dolga van. Ő nagyon közel áll a tesójához, úgyhogy nemhiszem hogy csakúgy kihagyná ezt az estét.-basszus tényleg. Ez mért nem fordult még a fejemben? Én egyből a legrosszabbra tippeltem.
-Lehetséges. Tényleg nagyon összetartó család lehetnek, ha mindenki eljött.
-Mondom én. Na de! Most, hogy a lelkedet helyreraktam, menjünk mert kezdődik a játék.-mondta, aztán elhúzott gyorsan mellettem a jégen. Akkor szórakozzunk!
CITEȘTI
Szerelem a jégen
DragosteSzia!A nevem Haven Brooks és 14 éves vagyok. Ez az én történetem egy fiúval, akivel az öcsém hoki edzésén ismerkedtem meg. Ha kíváncsi vagy rá olvasd el. (Nem tudom a sport kifejezéseket úgyhogy ne kövezzetek meg. A történet lényege nem azon múlik)