A titokzatos srác miatt egyre többször jártam Kevin edzéseire és lassan megtudtam a teljes nevét. Raymond White. Nem egy hétköznapi név, de nekem tetszik. Raymond és Haven. Raven, Hamond. Úristen megőrültem. Mik ezek a gondolatok, csak néhányszor láttam, nem kell itt rögtön esküvőt is szerveznem.
°°°°°
Lassan egy hónap eltelt már, de még mindig nem beszéltem vele, a barátnőim meg már kinyírnak, hogy egy köszönést azért igazán beleiktathatnék a "kapcsolatunkba".
Ma is lesz edzés úgyhogy megígértem nekik hogy igyekszem ezt a kérésüket teljesíteni, mert azért tényleg nem lenne már rossz egy köszönés. Hisz nincs abban semmi.°°°°°
Már pár órával később vagyunk és a pályára tartok a saját edzésemről(ahol most inkább az erősítésén volt a hangsúly) az új nadrágomban, ami fekete-fehér és elég szép minták vannak rajta. Apát nem láttam a pályán viszont a kocsiban már megtaláltam és gyorsan bedobtam a cuccomat a csomagtartóba, majd visszasiettem a lelátóra. Annyira ügyes öcsém van! Egyszerűen bámulatos ahogy azt a kis korongot ilyen ügyesen vezeti. Én sem vagyok rossz koris, de nem tudom hogy mennyire menne nekem ez 1 hónap edzés után.
°°°°°
Valamikor, amikor kicsik már lassan végeztek, megláttam a már ismerős siltessapkát a hozzátartozó hokissal. Ahogy egyre közelebb jött szokásához híven először a pályára, majd utána rám nézett. Ám ezúttal kicsit tovább is elidőzött rajtam a tekintete és amikor ránéztem éppen rajtam vezetgette a szemét, de nagyon pofátlanul. Majd se szó, se beszéd berontott az épületbe. Gondolom az új nadrág miatt stírölt végig, de azért ez mégiscsak túlzás. Oké én húztam fel ez tény, de na, utána legalább nézzen a szemembe és ne szaladjon be csak úgy az öltözőbe.
°°°°°
Amikor vége lett Kevin edzésének elindultam neki segíteni átöltözni, és már rohantunk is haza, ugyanis ez egyik rokonunk születésnapját mentünk ünnepelni. Amikor mentünk a kocsihoz láttam hogy Raymond engem néz, de amikor én is ránéztem elkapta a tekintetét, és inkább ment a haverjaihoz.
°°°°°
Mikor hazaértem írtam az egyik barátnőmnek, Angelnek, hogy majd a suliban megbeszéljük az edzésen történteket. Már alig várom.
CITEȘTI
Szerelem a jégen
DragosteSzia!A nevem Haven Brooks és 14 éves vagyok. Ez az én történetem egy fiúval, akivel az öcsém hoki edzésén ismerkedtem meg. Ha kíváncsi vagy rá olvasd el. (Nem tudom a sport kifejezéseket úgyhogy ne kövezzetek meg. A történet lényege nem azon múlik)