4. Bölüm

32.9K 2.4K 715
                                    

Hikayeme oy vererek destek olmayı unutmayın 🖤 Keyifli okumalar 🤍

Bol bol yorum yapmayı da unutmayınız 🌺

Önceki bölümde 10k olmamızı kutlarken bir haftada 20k olduk 🫶🏻

Buzdan Gol için yaptığınız editleri bana instagram hesabımdan gönderebilirsiniz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Buzdan Gol için yaptığınız editleri bana instagram hesabımdan gönderebilirsiniz.

~ 4 ~

"Çok abartı olmadım değil mi?" Dedim aynadan kendimi incelerken.

"Nesi abartı bunun? Allah aşkına sen her gün böyle giyiniyorsun Beren." Diyen kuzenimle ona doğru döndüm.

Evet gündelik hayatımda da giyinmeme özen gösterir genelde şık olurdum ama şimdi buluşacağım adama yanlış bir izlenim vermekte istemiyordum. Sonuçta akvaryum gezecektik sadece.

"Evet ama akvaryum için düşün?" Diyerek tedirginliğimi dile getirdim.

Arya kafasını iki yana sallayıp yanıt verdi.

"Gayet ideal, ayrıca artık çıkman gerekiyor geç kalacaksın." Dediğinde kafamı salladım.

Hızlıca çantamı toparlamaya başlamıştım. İçimde amansız bir heyecan vardı. Dün gece resmen düşünmekten uyuyamamıştım. Kafamdan bin türlü senaryo geçmişti.

Ya gazetecilere denk gelirsek, ya babam onunla görüştüğümü öğrenirse, ya Kuzey Karahanlı kim olduğumu öğrenirse diyerek devam eden bin türlü felaket senaryosuydu hepsi.

Gergin bir nefes verip tüm kötü düşünceleri attım kafamdan. Çantamı koluma takıp Arya'ya döndüğümde hemen söze girdi.

"Unutma, aileden bahsetmek yok. Sanmıyorum sana aileni sorsun ama sorarsada geçiştir işte. Ayrıca onunla fazla muhatap olmayacaksın, tüm ilgin ufaklıkta olacak. Oraya sadece onun için gidiyorsun." Diyerek ardı ardına kuralları sıralamıştı.

Zaten oraya Alya için gidiyordum, bunu söylemesine gerek var mıydı?

Yine de kafamı sallayarak onayladım onu.

"Tamam tamam, hadi ben gidiyorum artık. Fazla geç kalmam ama sen bekleme beni." Dedim evde beklememesi için.

"Bugün burada kalıyorum canım, kaçısın yok. Geleceksin ve dedikodu yapılacak. Hem teyzemle eğleniriz biz evde merak etme sen." Demişti yanıt olarak.

Buzdan GolHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin