9. Bölüm

36.5K 2.8K 1.5K
                                    

Hikayeme oy vererek destek olmayı unutmayın 🖤 Keyifli okumalar 🤍

Bol bol yorum yapmayı da unutmayınız 🌺

Not: Futbolla ilgili detaylar da yanlış olabilir, ne kadar araştırıp yazsamda yanlış anlayıp hata yapmış olabilirim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Not: Futbolla ilgili detaylar da yanlış olabilir, ne kadar araştırıp yazsamda yanlış anlayıp hata yapmış olabilirim. O yüzden maç aralıkları olsun, avrupa ligi olsun bu tür detaylara fazla takılmazsanız sevinirim. Bu benim kendi avrupa ligim olsun ckdjdldjld

Yakın zamanda yeni bölümde görüşmek üzere bölüme uğurluyorum sizi 💕

~ 9 ~

Yanlış duyduğuma neredeyse emindim. Yoksa abim gecenin bir saati, çardakta oturmuş bana 'baba oluyorum' demezdi.

Şaşkın bakışlarımla söze girdim. "Efendim? Ne oluyorsun sen?"

Muhtemelen Kuzey'le geçirdiğim günün etkisinden çıkamamıştım ve kafamda başka şeyler duyuyordum.

Abim bana döndü ve tekrarladı. "Baba oluyormuşum."

Yanlış duymuyordum. Abim cidden baba olduğunu söylüyordu. Bu durumda ben hala mı oluyor muşum?

Sırası mı Beren!?

Toparlandım ve konuştum. "Oluyormuşsun?" Dedim sonunu bastırarak.

Abim kafasını salladığında ciddi olup olmadığını anlamaya çalıştım bir süre. Hiç şaka yapıyor gibi değildi, aksine dünyası başına yıkılmış gibi bir hali vardı.

Birinin artık biraz gerçekçi olması gerektiğini düşünerek toparladım cümlemi. "Abi, sen iyi misin? Baba oluyormuşum ne demek? İnsanın baba olduğundan haberi olmaz mı?"

"Yeni öğrendim işte Beren." Dedi umursamazca.

Belli ki üstüne gitmemem gerekiyordu şu an. Daha ılımlı bir şekilde konuştum.

"Tamam. Kim peki? Kız arkadaşın mı vardı?" Sorduğum soruyla kafasını iki yana salladı.

En azından kız arkadaşını bizden saklamamış Beren.

"Sadece bir gece Beren, sadece bir gece ya." İsyan edercesine söylendiğinde gözlerimi yumdum ve derin nefes aldım.

Abimin tek gecelik ilişkisini konuştuğumuza inanamıyordum şu an. Gerçekten yaşanıyor muydu bu an?

Birinin şu an mantıklı olması lazım Beren.

"Senden olduğu kesin mi?" Diye sordum en mantıklı şekilde.

"Leyla'dan şüphem yok."

Leyla?

Kendimi ne kadar sakin tutmaya çalışsam da dayanamadım ve patladım. "Leyla derken, tek gecelik kızdan mı şüphe duymuyorsun? Abi saçmalama Allah aşkına."

Buzdan Gol Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin