8 Eylül 2021.
"Senin için o filmi kabul etmedim."
Sırıtarak üzerime geliyordu. Ben de artık pek ciddi kalamıyordum. Gülmeye başladım ve boynuna atladım.
"Ben zaten sana bir şey demedim." Dudağına öpücük kondurup geri çekildim. "Herhangi bir yasak da koymadım." Yine dudağının kenarına bir öpücük kondurdum.
"Tabii anlıyorum sizi hanımefendi." Elini belime doladı ve ben o an kendimden geçtim. O bana dokununca bile titreme yayılıyordu vücuduma. Bu adama aşıktım, deli divane aşıktım.
"Ne kendimi, ne de seni başka biriyle düşünüyorum. Çok zor" dedim masum masum bakarak.
"Düşünme" dedi boynumu öpmeye başlayarak. "Hadi biz birlikte olalım. Hunharca sevişelim. Seni istiyorum Çağla."
Gülümseyerek onu ittirdim. Fakat ben de onu çok istiyordum. Son dizi çekimlerinden bu yana adam akıllı birlikte olamıyorduk.
"Annem odasında uyuyor" dedim sinsi sinsi sırıtarak.
"Boş ver biz de çok ses çıkarmayız" dedi ve beni deli gibi öpmeye başladı.
Kendime geldiğimde odamdaydım. Nefes almakta zorluk çekiyordum. Yanımda Serkan vardı. Muhtemelen tüm aile üyeleri odaya çoktan girmişti. Tam göğüsümün üzerinde bana üstten dik dik meraklı gözlerle bakan Suzy vardı. Nefes alamıyorum ama Suzy için her şeye değerdi.
"Ay buna noldu Serkan neden bayılmış ki" diye art arda sorular soruyordu annem. Serkan cidden bıkmış olmalıydı. Annemin bu aceleci ve korkak tavırları bizi bitiriyordu. En ufak şeyi büyütür veya çok düşünürdü.
"Anne bilmiyorum ki telefonla konuşmak için dışarı çıkmıştı. Sese gittim ben de. Bayılmış." Daha sonra bana daha da yaklaşarak ilave etti. "İnşallah sevişme sahnesini kaldıramadığı için değildir."
Babam şaşkın bir şekilde 'efendim' diye sordu.
"Yok bir şey baba ya" dedim. Bir yandan da Suzy'yi yatağın yanına koyuyordum. Bir an aklıma gelen şeyle donup kaldım.
"Baba?" Bayağı yüksek sesle sormuş olmalıyım ki herkes irkildi.
"Noldu kızım" diye atlayan annemdi.
"Sen bilmiyor musun olayı baba?" Konuşmamı sürdürdüm. "En yakın arkadaşın Yılmaz Koç. Sanırım ölmüş."
Laf ağzımdan biter bitmez yine atlayan annem olmuştu. O da tıpkı benim gibi bayılmıştı.
"Allahım bu adamın ismini duyan herkes niye bayılıyor" diye kendi kendine sitem etti Serkan.
"Annenin bayılması olağan." Bu sefer konuşan babamdı. Hiçbir şey demedi, hiçbir tepki vermedi. Sadece kalktı ve odadan çıktı. Serkan annemi kucağına alarak odasına götürdü. Yine ve yine Suzy'le ben kalmıştım.
"Ah Suzy kafam çok dolu." Tekrardan alıp kucağıma koydum. "Kendime gelmem gerek. Bir miyavlasan?"
Suzy sanki beni tanımıyormuş gibi yaklaşıp koklamaya çalıştı. Burnumu yaladı ve sanki beni anlıyormuş gibi konuştu.
"Miyav."
"Testimiz nasıl sonuçlandı?" diye sordu erkek. Bu Rada'nın evine giren erkekti. Kendisiydi.
"İyiydi efendim" dedi diğeri. "Yani en azından bizim kriterlere göre iyiydi. Başkanın dediği gibi. Fakat testin kendisi ne kadar iyi orası tartışılır."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
8 Numara
Mystery / Thriller"8 numaralı odadayım." Telefonu kapatıp otel kapısından içeri girdim. Derin nefes alıp vermekten bayılacak gibi hissediyordum. Kafam allak bullak olmuş bir şekilde tam girişte durdum. "Ee burası?" Dedim kendi kendime şok olmuş bir şekilde. Bir an g...