kafamın içinde yankılanan Boğuk sesler, karmaşık görüntüler. Ben neredeydim? Başımı yasladığım yerden kaldırdığımda bagajda olduğumu gördüm. bagajın kapısını açtığımda araba hareket ediyordu.
Ben araba durunca inecektim. gözlerimi ovuşturarak derin bir nefes içime çektiğimde, araba bir kaç dakika sonra durdu.
Kapının açılma sesi beni tedirgin ederken gözlerimi sımsıkı bir şekilde kapatmış bekliyordum.
"ahmet mehmet siz eve gecin Tahir sende bagajdakileri eşyaları getir "dedi bu ses idris beyin sesiydi.
"Tamam "diyen tahir denen adam bagajın kapısı açtığında gözlerimi açtım. önce gözleri gözlerime buluştu. yutkundum.
Bakışları durgunlaşınca bedenimi süzerek kaşlarını çattı. sonrada kapıyı yüzümü kapattı.
Ne olmuştu şimdi? ben tedirgince beklerken derin bir nefes verdim.
"Abi benim işlerim var hemen geleceğim "dedi bir kaç saniye sonra arabanın çalışma sesi ve hareket ettiğini hissettim.
On dakika sonra araba durunca bagajın kapısı beklemeden açıldı.
"Senin ne işin var benim arabamda?"dedi gözlerime delicesine bakarak. korkuyordum.
Gözlerimi kaçırarak nefesimi verdim. bagajdan indiğimde bana bakıyordu. bir kaç adım geriye giderek etrafıma baktım.
"Ben...inecektim"dedim saçma bir şekilde, bir kaç adım daha geriye gittim.
"Neden evinden kaçtın da benim arabama bindin yada şöyle söyleyeyim neden eşinden kaçıyorsun?"dedi yüzüme baktığını kahverengi gözlerini bana çevirmişti. gözümden bir kaç damla yaş düştüğünde ona nasıl anlatırdım yaşadıklarımı.
Bir kaç saniye geçtikten sonra elini arabanın bagajına vurduğunda korku ile geriye sıçradım.
"Orospu çocuğu...sana şiddet uyguluyordu demi?"dediğinde gözlerim yanıyordu. başımı salladığımda sert bir yumruk daha attı arabasına.
Birden irkilerek geriye sıcradim. korkuyordum, gözleri yeniden beni bulduğunda elini yumruk içine hapsederek koluma dokundu.
"Seni korkutmak istemedim.neyse güvenli bir yere gidelim bana baştan anlat neden bu adamla evlisin hala şaşırsam da onunla kalıyorsun?"dedi. başımı salladım gidecek kimsem yoktu. arabanın ön koltuğuna geçip oturduğumda o da sürücü koltuğuna geçip oturdu.
Bir kaç dakika sonra ormanlık alandaki tek tük olan evlerin birinin önünde durduğunda arabadan indiğinde bende indim.
"Burası yengemin ölen babasını evi rahat ol"dedi kapıyı açtığında çekinerek ayakkabılarımı çıkartarak içeri girdim.
Küçük koridoru geçtikten sonra benim bir odaya yönlendirdiği de oda da uzun minder koltuk ve bir soba vardı.
"Sen geç otur ben sobayı yakayım "dediğinde başımı salayarak onayladım.
Beş dakika sonra sobayı yakarak karşımda oturduğunda yutkundum.
"anlat bakalım "dediğinde yutkunarak ona baktım.
"ben onunla kendi rızam ile kalmıyorum "dediğinde bana kaşlarını çatarak baktı.
"nasıl "dediğinde yutkundum. "beni o eve zorla hapsetti. benim annem daha küçükken ölmüştü. babam onun yanında çalışıyordu beni ona-"dediğimde gerisini anlatamadım. gözümden bir damla yaş gelirken ruhum acıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DELİ TAHİR-BXB
Teen Fiction|TAMAMLANDI| Karadeniz serisi karasu ailesi Trabzon'un hatta Karadeniz'in en saygı gösterilen biridir. Tahir karasu kendi namı ile deli Tahir zeki laz damarına basıldığında kurşuna kafa tutan cesur bir adamdır. Kuzey ise babası tarafından başka bir...