İZLER VE KURŞUN

1.1K 70 23
                                    


İnsanın bedeninde açtığı yaraların izleri kapanabilirdi peki ya ruhlarda bıraktığı izler, onlar nasıl kapanırdı?

kapanmazdı. hep orada kalır kendini hatırlarcasına sızlardı. acırdı kanardı ama asla silinmezdi.

hastanenin acil sevisine girdiğimizde yanımdaki beden ile kendimi güvende hissediyordum. tahirin söylediğine göre eğer serhatın tutuklanması ve bana şiddet uyguladığına dair kanıt toplarsak onu içeri atabilirdik. bunun içinde  darp raporu almaya gelmiştik.

"iyi misin "diyen bana bakan adama baktım. yutkundum. biraz gergindim.

"evet sorun yok" aslında sorun vardı. kimsenin beni böyle görmesini istemiyordum bedenimdeki izlerin kimsenin şahit olmasını istemiyordum.

"merhaba biz gökhan tarafından gelmiştik "tahir acil servisteki görevli doktor ile konuşurken yanında duruyordum.

"darp raporu için öyle mi "dediğinde başımı salladım. "buyurun siz şöyle geçin "dediğinde doktorun yönlendirmesi ile sedyelerin kapalı perdelerin olduğu yere geçtik. biraz sonra yanımıza adını bilmediğim bir kaç malzeme ile gelmişti.

"darp  raporu kimin içindi "dediğinde tahir doktora bakıyordu. "benim için "dedim. doktor bana bakıp başını salladı.

"siz şöyle geçin ve darp edilen yerlerinizi açın "dediğinde sedyeye geçip oturdum. üstümdeki montu ve kazağı çıkarttığımda sırtım tahire dönüktü. beni izliyordu.

siyah atletimi çıkarttığımda gözlerim doldu. kollarım, sırtım her yerim morluklarla yara bereler ile doluydu. bunu yaşayacak ne yaptım ben. benim ne gibi bir günahım vardı.

tahire başımı çevirip baktığımda kaşlarını çatmış elleri yumruk olmuştu. gözlerine gergince bakıyordum.

sanki buna dayanamıyormuş gibi nefes alıp verirken çenesini sıkmaktan bütün çenesi kasılmıştı.

gözlerini yumduğunda kalbim acıdı. on dakika sonra muayene bittiğinde doktor raporu yazmak için gerekli kağıtları hazırlarken bizde kapıda bekliyorduk.

"onu bulduğum yerde gebertmesem ben de adam değilim "diyerek konuşan tahire baktım. elimi istemsizce omuzuna gitti.

"bunu yapma benim yüzünden başın derde girer "dedim. tahir gözlerini bana çevirdi.

"peki sana bunu yapması yanına kar mı kalacak "dediğinde ona bakıyordum. tam konuşacaktım ki buna izin vermedi.

"hiç bir insan evladı insanı bırak hiç bir canlıya bunu yapamaz "dediğinde ona bakıyordum. gözlerim yere indirdiğimde yutkundum. gözlerim doldu. bir insan kadar değerim olmadığını bilmek canımı yaktı.

"kuzey "diyen tahire bakışlarımı çevirdim bana bakıyordu.

"bak dolmasın o gözlerin ama bunu sana yaptığının hesabını sormasam benim vicdanım rahat etmez "dediğinde burnumu çektim.

"sadece başın belaya girmesin zaten çok fazla rahatsızlık verdim hakkınızı nasıl öderim bilmiyorum "dediğimde kaşlarını çattı.

"benim göbek adım bela kimin başı belaya giriyor ayrıca ne zahmetinden bahsediyorsun "dediğinde ona bakıyordum.

eli hafifçe koluma dokunduğunda gözlerine bakıyordum.

"asıl sen kusura bakma seninle daha önce tanışmadığım için sana bunu yapanı daha önceden durduramadığım için "dediğinde gözlerimi kapatıp açtım. dudaklarımda buruk bir tebessüm peyda oldu.

doktor darp raporunu çıkarttığında hastaneden çıkmıştık. "şimdi bunu savcılığa avukat aracılığı ile verirsek o piç herifi yakalarlar "dediğinde başımı salladım.

"ne kadar teşekkür etsem az biliyorum "dediğimde bana yalandan kaşlarını çattı.

"duymamış olayım "dediğinde önüme döndüm.

"kuzey "diyerek bir kaç metre ilerde önümüze çıkan serhat ve adamlarına bakarken tahir kaşlarını çatmıştı. nereden çıkmıştı bu.

"şerefsiz "diye konuşan tahire bakan serhat belindeki silahı tahire doğrulttuğunda korku bütün bedenimdeydi.

"sana benim olanı aldığına pişman edeceğim "dediğinde silahı ateşledi. benim yüzümden tahire bir şey olmasına dayanamazdım. bunun için tahirin önüne atladığımda patlayan silah sesi benim bedenimi isabet almıştı.

vücudumda acının keskin tadını daha çok alıyordum artık. 

"kuzeyyyy "diye bağıran adamın kollarına yığıldığımda bana endişe telaşla bakan adamın gözlerine baktım.

"kuzey kurban olayım dayan oğlum dayan  kimse yok mu?"diye bağırdığında canım çok yanıyordu. gözlerim karardığında bilincimi kaybettim.


***************************************************************************************** 

KURGUNUN BU VERSİYONU DAHA İYİ DEĞİL Mİ YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN. BOL YORUM YAPIN.

DELİ TAHİR-BXBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin