Sevmeyi bilmeyen ben bir mucize ile dört yıldır esaret olarak yaşadığım canavarın kalesinden kaçmış merhameti bir adamın sevdasına aşık olmuştum.
fakat kara yazgım benim mutlu olmamı istemiyordu. canavarımı peşimden sürüklemiştim.
benim yüzümden sevdiğim insanlara zarar veriyordu. eskiden ona karşı çıktığımda bana zarar verirdi. kemiklerimi kırardı.
nefret ile ona baktığımda bayıltana kadar beni döverdi. acı bir süre sonra hissizlik yapar sanırdım alışırım sanırdım fakat öyle bir şey olmuyormuş.
acı alışılacak bir şey değildi. acıya insan alışamazdı. ruhun haykırdığını beden duyabilir miydi ki? asla!
benim bu hayattaki tek mucizem deli tahirdi. o benim kahramanımdı. ama gerçekler o kadar acıydı ki buna izin vermiyordu kara yazgım.
karşımdaki adama bakarken bunu daha iyi anlıyordum. "gelmesin sanıyordum "diyen canavara baktım. serhat beni limana çağırmıştı. şuan bir geminin içindeydik. o ve ben tek başındaydık.
"onlardan o pis ellerini çek "dediğimde bana baktı öylece. "onlara ben bir şey yapmadım sen yaptın sevgilim "dediğinde gözlerine bakıyordum.
"sen kaçamasaydın bunların hiç biri olmazdı "dediğinde ona baktım ifadesizce. "istediğini yaptım geldim işte"dedim ona bakarak. "şimdi şikayetini geri çek "dediğimde bana doğru yaklaştı. aramızdaki mesafeyi kapattığında eli elime gitti. bana dokunmasını istemiyordum.
bir adım geriye gittim. "şimdi şikayetini geri çek "dediğimde gözlerimin içine baktı. "peki öyle olsun "diyen serhat telefonunu çıkartarak kulağına götürdü.
"alo avukat tahir ile ilgili olan şikayeti geri çek "dediğinde telefonu kapattı. "oldu mu tahirciğin artık serbest değdi mi" öfke ile konuşarak üzerime geldiğinde kolumu tutup sıktı. canım acıyordu.
"bir kere beni sevseydin bir kere "dediğinde kolumu çektim ona kaşlarımı çatarak baktım.
"senin neyini seveyim sevgi olması için önce merhametin ve insanlığın olması gerekiyor ama o sende yok "dediğimde alay eder gibi elini bana doğru uzattı.
"sen bizim için çabalamadın ben merhametsiz bir insan olabilirim ama sevgisiz asla kimseye acımayan duygusuz adam senin için dünyaları yakar senin için herkesin nefesini keserim kuzey "dediğinde ona ifadesizce baktım.
"sen benim nefesimi kestin ama sen benim insanlara olan inancımı sevgiye karşı güvenimi yerle bir ettin "dediğimde bana bakıyordu.
"ama tahir senin yıktığın enkazdan beni sağ çıkarttı "dediğimde kaşlarını çattı.
"o beni iyileştirdi bana yuva oldu sevmeyi öğretti senin aksine "dediğimde çenesi kasıldı.
"ve buna devam edeceğim "diyen tanıdık ses ile arkamı döndüğümde karşımda gördüğüm tahir ile şaşkınca ona bakarken kolumu tutan serhat beni kendisine çektiğinde birden patlayan silah sesi ile "ebesinin"diye bağıran sesini duyduğumda gözlerim kocaman açıldı.
"Tahiiiiirrr"diye bağırdığımda kolumu tutan serhat dizlerinin üzerine çöken tahire yaklaşmama izin vermiyordu.
serhat tahiri vurmuştu."tahir "diye ağlamalı sesim ile gözyaşlarım yanaklarımdan akarken tahir yüzünü buruşturarak bacağını tutuyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DELİ TAHİR-BXB
Teen Fiction|TAMAMLANDI| Karadeniz serisi karasu ailesi Trabzon'un hatta Karadeniz'in en saygı gösterilen biridir. Tahir karasu kendi namı ile deli Tahir zeki laz damarına basıldığında kurşuna kafa tutan cesur bir adamdır. Kuzey ise babası tarafından başka bir...