Bu dünyada en güçlü duygu ne diye sorsalar umut derdim. ben umudumu karanlık gecelerde bile kaybetmemiştim.
çünkü biliyordum en karanlık gecenin bir aydınlık sabahı olurdu. yanımda duran beden elimi elime kenetlenmiş bir şekilde sıkarken gülümsedim.
bana bakıp gülümsedi. "sakin ol birazdan her şey bitecek "diyen adama baktım. kesik bir nefes aldım.
"hala inanamıyorum "dediğimde gözlerime kıyamıyormuş gibi bakıyordu. "inan artık o şerefsuz heriften kurtuluyoruz "diyen tahire baktım.
"ondan asla kurtulamayacağımı sanırdım bitmez bir kabus gibi asla peşimi bırakmaz sanırdım "dediiğimde elimi dudaklarına bastıran tahir gözlerime baktı.
"ama bitti artık, serhat iti yaptıklarının cezasını birazdan çekecek "dediğinde adliye koridorundaki insanlar geçip giderken tahire baktım.
"ya kurtulursa tahir "dediğimde bunu düşünmek içime bir sıkıntı doğmasına neden oldu.
"öyle bir şey olmayacak elimizdeki deliler onu o deliğe tıkmak için yeter de artar bile "diyen adama baktım.
"o her zaman kurtulmanın bir yolunu bulur "dediğimde gözlerime bakmaya devam etti.
"bu sefer öyle kolay kurtulamayacak "dediğinde gözlerine bakıyordum." umarım umarım "dedim. beni kollarının arasına aldığında ona sarıldım.
biraz sonra duruşma için salona girdiğimizde sanık kürsüsünde duran serhat ile karşılaştık.
gözlerini gözlerimden ayırmadan bakarken tahir beni kendisine çekti. "indir o gözlerini "diye sert bir tonda serhata baktığında pislik hiç utanmadan gülümsedi.
"boşa çabalıyorsun karasu ben buradan çıkacağım birazdan sonra de kuzeyi senden almak için neler neler yapacağım "dediğinde tahir serhata doğru atıldığında onu tutum.
"tahir "dediğimde bana baktı. "senin gelmişini geçmişini sikmesini bilirdim ama bekle sen "diyen tahir elimi tutuğunda serhat birleşmiş ellerimize baktı. ifadesi sertleşti.
"seni buna çok pişman edeceğim tahircik "dediğinde gözleri bana dokundu. tahiri zar zor zapt ettiğimde o yerine geçerken ben de tahirin arkadaşı olan avukat rüstem beyin yanına gittim.
içeri giren hakim bey yerine oturduğunda "davayı açıyorum sanık serhat acar kuzey karasu güçlüyü alıkoymadan, şiddet göstermeden yargılanıyorsunuz "dediğinde serhatın avukatı "bu ideaları reddediyoruz hakim bey "dediğinde tahire baktım. bana bakıyordu.
"bunun için savunma deliliniz var mı şayet kuzey karasu güçlünün bir çok delil ve raporları mahkememize kanıt olarak sunuldu. "dediğinde serhatın avukatı yutkunarak serhata baktığında serhat gözlerini kapatıp açtı.
"yok hakim bey "dediğinde hakim bey bana baktı. "kuzey karasu güçlünün ifadesini beyan edelim kuzey karasu güçlü söyleyeceğin başka bir şey var mı "dediğinde hakim beye baktım önce sonra da serhatta.
"yok hakim bey sadece adaletin yerini bulmasını talep ediyorum benim gibi bir çok insanın zarar görmemesini, güçlü ve zalimin bir daha kazanmamasını istiyorum. dört yılımın bir hapishanede şeytanın kurduğu oyunla geçti. çok canım yandı çok ağladım her seferinde kurtulmak için her yola başvurdum ama olmadı o canavar beni buldu bırakmadı izin vermedi sesimi çıkartayım"dediğimde gözlerimin dolduğunu hissediyordum.
"sesini kaybetmiş bir insanın çığlığını zalimin esaretinde duyurabilir miydi "dediğimde serhat bana bakıyordu.
"benim gibi bir sürü insanın canı yanmasın diye çığlıklarımı hapsetmedim. hapsetmeyeceğim de "dediğimde hakim bey bana baktı sonra da serhatta.
"sizin söyleyeceğiniz bir şey var mı "dediğinde serhat başını iki yana sallayarak "yok "dediğinde tokmak sesi salonda yayıldığında "karar "dediğinde salondaki herkes ayağa kalktığında başım dik hakim beye bakıyordum.
"yapılan araştırmalara ve incelemelere göre sanık serhat acarın kuzey karasu güçlüyü dört yıl boyunca alıkoymaktan ve kendisine uyguladığı fiziksel ve ruhsal işkenceden dolayı Türk ceza kanunun 109 ve 87 maddesinin gereği kuzey karasu güçlüyü hürriyetinden yoksun kılma suçu tanımlanmış daha önce sabıkası olmadığı için temiz yolu açık olduğu için on beş yıldan on yıla cezasına karar verilmiştir "dediğinde gözlerimi tahire çevirdiğimde bana gülümseyerek bakıyordu.
bitmişti artık. zalim cezasını almıştı.
***************************************************************************************
BÖLÜM HAKKINDA NE DÜŞÜNÜYORSUNUZ. BENCE GÜZEL OLDU YA. BU ARADA BİR AKSİYONUM DAHA VAR ONU DA YAZDIKTAN SONRA KURGUYU FİNAL YAPACAĞIM UMARIM SEVERSİNİZ. HADİ BAKALIM. BOL YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DELİ TAHİR-BXB
Teen Fiction|TAMAMLANDI| Karadeniz serisi karasu ailesi Trabzon'un hatta Karadeniz'in en saygı gösterilen biridir. Tahir karasu kendi namı ile deli Tahir zeki laz damarına basıldığında kurşuna kafa tutan cesur bir adamdır. Kuzey ise babası tarafından başka bir...