KAHRAMAN-YENİ SEZON

462 30 10
                                    


Ah bu sevdaluk ah bu sevdaluk! yüreğim dağılır gözlerim ağlar.

anlat karadeniz günahın yazılmaz sevduğum dile düşer düşer de yanmaz.

bu benum senden...kaçıncı nefsummm...

bu benum senden...kaçıncı ölüşüm söyle...

dağlarun dumani hiç geçit vermez dalgalar alur da geriye vermez.

nefsum haramdur yangınım dinmez anlat karadeniz nefesum yetmez.


dağlarun dumani hiç geçit vermez dalgalar alur da geriye vermez.

nefsum haramdur yangınım dinmez anlat karadeniz nefesum yetmez.


Sanki bir kabusun içindeydim. ne zaman uyanmak istesem kabus beni içine çekiyordu. en derinlere batıyordum. çıkamıyordum izin vermiyordu buna. 

"bırak beni"diye bağırdığımda beni içeri doğru fırlattı serhat, dizlerimin üstüne düştüm. canım acıdı.

"sana benden kaçamazsın demiştim demi kuzey "diyen adama nefret ile baktım.

"ne yaparsan yap senden kurtulacağım "dediğinde güldü. "sence buna izin verir miyim "diyerek üstüme geldiğinde ona bakıyordum.

üstüme doğru eğilerek çenemi sert bir şekilde tutuğunda gözlerindeki o saplantı halini gördüm. ruh hastasının tekiydi.

"cehenneme bile gitsen sevgilim "dediğinde tam bir deli gibi gülümsedi. "seni bulup alırım "dediğinde çenemi sert bir şekilde bıraktığında doğruldu.

"bu yaptıklarının cezası olacak sana güzel bir ceza vereceğim sonra tekrar evimize döneceğiz belki balayına bile çıkarız "dediğinde gözlerimi ondan çektim. gözlerim doldu. kalbim kasıldı. Allahım bu adamdan neden kurtulamıyorum.

"ama önce halletmem gereken işler var "dedi  dışarı çıktığında gözümden bir damla yaş yanaklarımdan yere düştü. başımı doğrulttuğumda yaşımı sildim.

"güçlü ol kuzey güçlü ol kurtulacaksın buradan "dedim etrafıma baktığımda eski bir harabe kulübenin içindeydim. etrafta bazı tarım eşyaları ve bir çok hurda vardı. yavaşça ayağa kalktığımda dizlerim acıdı.

pantolon üstündeki kan lekesini gördüğümde derin bir nefes verdim. gözlerimi içeri giren pencereye çevirdim. 

"neredesin tahir sana çok ihtiyacım var "diye fısıldadım.


TAHİRDEN.

"emrah  emin misin orada olduğuna "diye teknenin dümenini çevirdiğimde telefondaki arkadaşım "eminim tabi tertip sinyal orayı gösteriyor "dediğini duydum.

"tamam çok sağ ol tertip sana borcum oldu "dediğimde kuzeyi almak için rizedeki komiser askerlik arkadaşımı emrahtan yardım istemiştim.

"borcun falan yok oğlum asıl benim sana borcum var "dedi. derin bir nefes aldım.

"bu iyiliğini asla unutmayacağım kardo "dedim. "lafı olmaz oğlum kendine dikkat et tahir anlattığın gibiyse bu itin etrafında bir sürü adamı da vardır" dediğinde kaşlarım çatıldı.

"ben bir kuzeyi bulayım onu da adamlarına da ecdadını sikeceğim "dedim. "sen yine dikkat et Allaha emanet ol "dediğinde "sağ ol devrem "dedim telefonu kapattım. gözlerimi denizden ayırmadım.

DELİ TAHİR-BXBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin