Bedenimdeki canavarın izlerini bir şekilde zamanla silebiliyordum ama ruhuma, zihnime bıraktığı izleri ne yaparsam yapayım silemiyordum.
kafamı yastığa koyduğumda, gözlerimi kapattığım da onun yaptıkları gözlerimin önüne geliyordu.
canım o kadar çok acıyordu ki ölmeyi bile bir ara düşünmüştüm. fakat bunun bana ne faydası olacaktı ki.
ben ölmem ile o ise serbest olması ile kalacaktı. ne olursa olsun mücadele etmeye ne kadar zor olsa da devam edecektim.
ve iyi ki de mücadele etmeyi bırakmamışım. rabim karşıma tahiri çıkarmıştı. her zorluğun ardında bir çıkış yolu vardır.
benim cehennemimden çıkış yolum tahirdi. başta merhamet ettiği için üzüldüğü için bana böyle şefkatli davrandığını düşünmüştüm. fakat öyle değilmiş.
o gerçekten beni sevdiği için böyle davranıyormuş. en güzel yanı ne biliyor musunuz sevgi bahanesi ile beni dövmüyordu ya kemiklerimi kırmıyordu.
sevgi can acıtmazdı, şiddet hiç değildi. yaralarını saran en güzel şifaydı.
hastane odasında geçirdiğim beş günün ardından taburcu olmuş tahir ile eve gelmiştik. aliye abla sağ olsun benimle ilgilenirken tahir evham peşinde dolaşıyordu. bu beni gülümsetti.
"sırtına başka yastık vereyim mi "diyen tahire şaşkınca bakarken aliye abla bezgin bir ifade ile tahire bakıyordu.
"huuu uşağım çoccuğu boğacaksın bir dur da "dediğinde tahir elini ensesine götürerek bana baktı.
"bunu düşünemedim "dediğinde başımı iki yana salladım. "tahir "dediğimde bana gülümseyerek baktı.
aliye abla ikimize bakarak "ben o zaman çıkayım bana burada ihtiyaç yok "dediğinde hala tahire bakıyordum o da bana bakıyordu.
"oy nenem oy şunların sifatina bak "diyerek odadan çıkıp kapıyı kapatan aliye abla ile birlikte gözlerimi tahirden ayırdığımda tahir yatağın baş ucuna yanıma oturdu.
"ağrın sızın yok değil mi ?"dediğinde başımı iki yana salladım. "tahir rahatlar mısın ağrın falan yok "dediğimde gözlerime bakıyordu.
"ne bileyim ben sana bir şey olacak diye ölüp ölüp dirildim "dediğinde elimi yüzüne doğru uzatarak yanağına dokunduğumda kesik bir nefes aldı.
"bana bir şey olmadı bak buradayım "dediğimde kaşlarını çattı. "o konuya gelirsek sana çok kızgınım deli misin la niye önüme atlıyorsun "dediğinde ona gücenmiş gibi baktım.
"ha ben suçluyum öyle mi ? ne yapsaydım seni vurmasına izin mi verseydim "dediğimde başını dikleştirdi.
"gerekirse vurulurdum ama sana bir şey olmazdı"dediğinde ona hayret ile baktım. "sen kafayı mı yedin sana bir şey olsaydı ben ne yapardım biliyor musun "dediğimde gülümseyerek yüzüme yaklaştı.
"bilmiyorum anlatsana biraz "dediğinde eli belime gittiğinde ona şaşkınca bakıyordum. "sana bir şey olsaydı o serhatı kendi ellerim ile öldürür mapusa girerdim "dediğimde gülümseyemeye devam etti.
"beni o kadar çok mu seviyorsun "dediğinde gözlerimi kaçırdım. "tahir "dediğimde derin bir iç çektiğini duydum.
"oy kuzey oy "dediğinde gözlerimi ona çevirdim. bana içi gidiyormuş gibi bakarken canımı acıtmadan beni kendisine çektiğinde başımı göğüsüne yasladım.
"sen bunca yıllık çektiğim yalnızlığımın kefareti misin "dediğinde gözlerimi kaldırarak ona baktım.
"sen bunca zaman çektiğim acının ödülü müsün "diye karşılık verdiğimde beni kendisine çekip sarıldı. ona sımsıkı sarıldım.
Sarıl bana tenim sende soğumadanSarıl bana yüreğim kurumadanSarıl bana gözlerim kapanmadanSarıl bana sarıl daSarıl bana sarıl da
Canı cana katsan daAşkın ile yaksan daVazgeçmedum sevmektenKorkmam inan ölmektenVazgeçmedum sevmektenKorkmam inan ölmekten (2X)
Ben ölürken uyu sevduğumDünya bu kadarSensiz hiçimÖyle bir sevdaluk bu, öyle derinÖyle bir sevdaluk bu, öyle derin
Canı cana katsan daAşkın ile yaksan daVazgeçmedum sevmektenKorkmam inan ölmektenVazgeçmedum sevmektenKorkmam inan ölmekten
************************************************************************************
BEN DİZİ TADINDA YAZMAYI DAHA ÇOK SEVİYORUM BÖYLE ARKA FONDA ÇALAN ŞARKI İLE SAHNE FAV OLUYOR HE. BÖLÜM HAKKINDA YORUMLARI ALAYIM.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DELİ TAHİR-BXB
Teen Fiction|TAMAMLANDI| Karadeniz serisi karasu ailesi Trabzon'un hatta Karadeniz'in en saygı gösterilen biridir. Tahir karasu kendi namı ile deli Tahir zeki laz damarına basıldığında kurşuna kafa tutan cesur bir adamdır. Kuzey ise babası tarafından başka bir...