"Tahiiiiirrr"diye bağırdığımda kolumu tutan serhat dizlerinin üzerine çöken tahire yaklaşmama izin vermiyordu.
serhat tahiri vurmuştu."tahir "diye ağlamalı sesim ile gözyaşlarım yanaklarımdan akarken tahir yüzünü buruşturarak bacağını tutuyordu.
"sana benim olanı alırsan seni yaşatmam demiştim tahir "dediğinde silahı tekrar tahire doğrultmuştu. yerde dizlerimin üzerinde ağlayarak tahire bakan ben kalbime bir ağırlık çöktü.
"son duanı et karasu "diyerek eli tetiğe giden serhata bakarken birden ayağa kalktığımda silahın ucunu tutarak havaya doğrulttuğumda silah ateşlendi.
"kuzey "diye elimdeki silahı almaya çalışan serhata karşı silahı onun elinden almaya çalışıyordum. tahiri öldüremezdi. buna asla izin veremezdim.
"kuzey "diye arkamda bağıran tahiri duymazdan gelirken silahı serhatın elinden çekiştirmeye çalışıyordum ama bu pek kolay olmuyordu.
"bırak şu silahı "diye silahı elimden çekiştiren serhata baktım. "tahiri öldürmene izin veremeyeceğim "dediğimde gözlerime alay eder gibi bakarak "onu öldüreceğim ve seninle birlikte buradan gideceğiz "dedi. ona kaşlarımı çatarak baktım.
"asla! seninle hiç bir yere gelmem "diye bağırarak silahı kendi tarafıma çekiştirmeye çalıştığımda denizin ortasında sadece ben bacağında vurulmuş olan tahir ve serhat şerefsiz vardı.
"onu sevdiğin gibi bir kere bile beni sevmedin!"diye öfke ile bağıran serhat gözlerime sinirle bakarken "onun için hepsi bu demi onun için "diye öfke ile konuşurken birden beni geriye doğru ittiğinde elindeki silahı almıştım fakat ayağım kaydı geminin kenarından kayarak aşağı doğru düşmeye başladım.
denize düşmüştüm. bedenim denizin derinliklerine doğru sürüklenirken bedenimdeki bütün gücün gittiğini hissediyordum.
"kuzeyyy"diye bağıran tahirin feryadını duyduğumda çoktan suyun derinliklerine doğru batmaya başlamıştım. kalbim acı ile burkuldu.
benim sonum böyle mi olacaktı!
12 SAAT ÖNCE
"açın kapıyı "diye bağıran sesler ile gözlerimi çatığımda yataktan kalkan tahir ile birlikte bende kalktım.
"kim bu şimdi "diye homurdanan tahir bana baktığında "tahir "dediğimde "uyu sen ben bakayım kim sabah sabah yürek yemiş kapıya dayanan dalamaya yanına gelirim "dediğinde "açın kapıyı polis "diye aşağıdan sesler geldiğinde tahir ile birbirimize baktık.
"polis mi "diye şaşkın bir tepki verdiğimde tahir ile aşağı inmiştik. kapıyı açık bir şekilde yanında duran aliye abla ve idris abi bize bakarken "paşamm polisler senin için gelmişler "dediğinde tahir kapıdaki polis memurlarına baktı.
"benim için mi "dedi tahir. polisler neden tahir için gelmiş olabilirlerdi ki?
"hayırdır komiserim "dediğinde öndeki polis memuru "tahir karasu serhat acarı yaralama ve haneye tecavüz suçundan karakola bekleniyorsun "dediğinde tahire baktım. tahir ise ifadesizce karşısındaki memurlara bakıyordu.
"tahir bu doğru mu "diye tahire baktığımda tahir bana baktı. "abi sen kuzeyin yanında kal ben şu karakola gideyim öğrenelim bu şerefsizin niyetini "dediğinde ona bakıyordum ama o bana bakmıyordu.
"tahir bu doğru mu "dediğimde bana baktı. "sence ben böyle bir aptallık eder miyim kuzey "dediğinde başımı iki yana salladım.
"bizde seninle geliyoruz kardeşim sahipsiz mi la"diyen idris abiye hak vererek başımı salladığımda tahir sıkıntı ile yüzünü ovaladığında "tahir karasu gidiyoruz "diyen memurlar tahiri polis aracına bindirdiğinde bizde apar topar idris abinin arabasına binerek onları takip ettik.
"yine yaptı yapacağını bu şerefsiz "diyen aliye ablaya üzgün bir şekilde bakarken serhatın etrafımdaki insanlara zarar vermesi beni çileden çıkartıyordu.
derdi benimleydi onlarla değil benimle uğraşması gerekiyordu. derin bir nefes aldığımda on dakika içinde karakola gelmiştik.
tahiri sorguya aldıklarında karakol koridorunda bekliyorduk. idris abi biraz önce içeri girmişti tahir ile görüşmek için.
"merak etme paşamı hemen salarlar o şerefsiz kavçukta kudurur yerinde "diye bana bakan aliye ablaya üzgünce baktım.
"neden peşimi bırakmıyor bu adam bıktım artık "dediğimde sesim ağlamaklı geliyordu.
omuzuma elini koyan aliye abla bana üzgün gözler ile bakarken biraz sonra kapı açıldı. içeriden çıkan idris abi bize doğru geldiğinde yüzü öfke ve üzgün bir ifade vardı.
"idris ne oldu ne zaman bırakacaklar tahiri "diyen aliye ablaya bakan idris abi çenesi kasıldı.
"tahiri ağır suçlamalar ile mahkemeye sevk edecekler ellerinde güçlü deliler varmış "diyen idris abi ile gözlerim doldu.
bu olamazdı. bunu yapamazdı. aliye abla üzgün bir şekilde kolumu tutuğunda ayağa kalktım. "tahir ile konuşmak istiyorum "dediğimde idris abi bana baktı.
"kimseyi görüştürmüyorlar koçum ben bile konuşmadım daha "dediğinde sanki nefesim kesiliyordu. bu nasıl olurdu.
gözlerimden bir damla yaş düştüğünde içine düştüğüm çaresizlik ile karakolun dışına canhıraş kendimi atarken nefes nefeseydim.
"tahir "diye ağlamaklı bir ses çıktı dudaklarımdan. cebimde titreyen telefonu çıkarttığımda arayan numara bilinmeyendi.
burnumu çekerek numarayı açtığımda "kuzey "diyen pislik herifin sesini duyduğumda kanımdaki öfke sinirlenmeme sebep oldu.
"sen nasıl alçak bir insanın ha nasıl bunu yaparsın "diye bağırdım. "sana demiştim sevgilim benim olana el uzatanın canını alırım "diye pisliğin sesini kesmek istiyordum.
"onlara zara verme ne yapacaksan bana yap onların bir suçu yok "dediğimde gözlerimden bir damla yaş yanaklarımdan akıp gitti. onlara zarar veremezdi onlar suçsuzdu.
"onlara bir şartla dokunmam ki şartımı da biliyorsun "diyen alçak herifin şartını çok iyi biliyordum. eğer bunu kabul etmesem tahir suçsuz yere hapise girecekti ve serhat yine durmayacaktı.
bunu onlara yaşatmaya hakkım yoktu. onları kendi esaretime sokamazdım.
"tamam kabul ediyorum "dedim onlara zarar vereceğine bana zarar versin yeter ki tahir zarar görmesin. o bunu hak etmiyordu.
"güzel o zaman sana atacağım konuma gel tek başına "dediğinde "tamam "dedim gözlerimi kapatarak. sevdiğim adamın hayatını karartacağıma kendi hayatımı yok ederdim.
DEVAM EDECEK...
***************************************************************************
DEVAM BÖLÜMÜNÜ YAZAR ATARIM BU GECE SİZİ BÖLÜMLERE BOĞACAĞIM. TATİLDEYİM İKİ GÜNLÜĞÜNE. HAFTA İÇİ ÇALIŞIYORUM ANCA BURAYA GELİP BÖLÜM YAZABİLİYORUM AFFEDİN. BÖLÜMÜ NASIL BULDUNUZ.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DELİ TAHİR-BXB
Teen Fiction|TAMAMLANDI| Karadeniz serisi karasu ailesi Trabzon'un hatta Karadeniz'in en saygı gösterilen biridir. Tahir karasu kendi namı ile deli Tahir zeki laz damarına basıldığında kurşuna kafa tutan cesur bir adamdır. Kuzey ise babası tarafından başka bir...